8

10.4K 827 808
                                    

Jeonginle kahvaltı yaptıktan sonra beni eve bıraktı. Bir anlığına ona her şeyi anlatmalı mıyım diye düşündüm ama hyunjine söz vermiştim kimseye anlatamazdım bu yüzden gece evden çıkacak kadar abartılı bir tartışma anlatıp olaydan sıyrıldım.

Tabiki bugün akşam ki yemeğe de davet etmiştim. O da kubul edince evden çıktık.

Jeongin gelene kadar hyunjine sövmüş hatta bir ara ben de size geliyorum sizde kalıcam demişti.
Onu zar zor ikna edip gönderdikten sonra eve çıkıp odama çıkıp duşa girdim.
Hyunjin evde yoktu.

Her zaman ki gibi...

Eve gelirken jisungu aramış yemek olduğunu gelmesini söylemiştim. Jisung da sanki bu anı bekliyormuş gibi heyecanla kabul etti.

Bı de Minho gelecek mi diye sordu umarım ondan hoşlanmaz en azından hyunjin gibiyse hoşlanmasın...

Duştan çıkınca yatağımın üzerine bırakılmış kutuyu açıp takım elbiseyi üzerime denemek için çıkardım.

Çok sade ve şık bir kombindi.
Kapının çalması ile aşağıya inmek zorunda kaldım.

Gelen Jisungdu.

"Naber broo"

"İyi jisung sen"

"Bende iyiyim şey diyecektim ben hangi tarz kombin olur bilemedim o yüzden bütün takım elbiselerimi getirdim."

"Arasaydın ya jisung boşu boşuna taşımasaydın"

"Bişey olmaz bişey olmaz hadi yukarıya çıkalım bakim kıyafetine"

"Gel göstereyim gel"

"Dur sen dene ben öyle geleyim"

"Tamam jisung sende diğer odada dene"

"Tamamdır"

Takım elbiseyi giydikten sonra aynaya baktım da gerçekten giderim vardı he öyle kimse yüzünden kendimi çirkin yada eksik bulacak biri değildim ben bir kişinin lafı ile duygularım değişirse gerçekten o kişiye değer veriyorum demektir.

Bu benim küçük bir özelliğim.

"Felix giyindin mi?"

"Evet evet gel"

"Oha Amına koyim Felix bu ne"

"Ne lan nolmuş"

"Çok tatlı olmuşsun lan"

"Ne tatlısı be"

"Bak fotoğrafını çekim gör"

"Ulan harbi tatlı çıkmışım niye böyle oldu ki"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ulan harbi tatlı çıkmışım niye böyle oldu ki"

"Sende tatlı olmuşsun senin farkın ne"

Zoraki Evlilik / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin