Şu an sahilde oturuyorduk. Daha doğrusu Jisung ile kızı yolmamak için çaba gösteriyorduk.
"Eee Felix anlatsana biraz Hyunjin ile nasıl tanıştınız"
Sürtük yine konuştu.
Gerçi buna nasıl bir cevap verebilirdim onu da bilmiyorum.
"Ailelerimiz arkadaştı tanıştık, biraz zaman sonra birbirimizden hoşlandığımızı fark ettik öyle."
Şu an da Hyunjin, Changbin, Jisung ve Minho yüzüme bakıyordu. Gerçeği nasıl bu kadar iyi sakladım bende hayretler içerisindeyim
Arada yapıyorum böyle şeyler
"Vay ailen ünlü bir kökten olmalı o zaman Hyunjin sosyal medyada hep keşfetimde baya ünlüler"
"Öyledirler damatları olduğumdan dolayı çok iyi bilirim ama ailem soylu bir kökten değil şu anda da görüldüğü gibi soyun pek bir önemi yok değil mi?"
Kız verdiğim cevaptan sonra gözlerini devirip minhoyla konuşmaya başladı.
Jisung da sinirden kıza çakacaktı. Yanıma gelip sıkmaktan morardığı elini açtı.
"Kanka sinirden dağı taşı sikicem şimdi ya şunu susturun yada susturayım"
"Bende aynıyım bende kaşar Hyunjine yürüyo sanki fark etmedik"
Yeonjun da yanımıza gelmiş kafasıyla kızı göstererek konuşmaya başladı.
"Arkadaşlar bir şeyler sezdim bu kızda orospuluk radarıma takıldı"
"Öyle zaten kanka baksana Minhoyu eline almış bide Hyunjine yavşıyo"
"Durun ben şunun ağzına bir sıçayım"
Yeonjun kafasını kaldırıp adeta kükrer gibi konuşmaya başladı. Kızla beraber biz de yerimizden sıçramıştık.
"Eee akşama kadar böyle kendi aramızda mı konuşacağız kaynaşmaya geldik buraya anlatın bakalım siz nasıl tanıştınız"
Jisung ellerini yine yumruk yapmıştı.
Yeri yine konuşmaya başladı.
Şimdi bir gün canım çok sıkılmıştı bende bara gitmeye karar verdim. Bara girip biraz içmiştim ki en köşede tek başına içen Minhomu gördüm. Yanına gidip selam verdim. Minhom çok dertli görünüyordu. O bana ben ona soru sorsyım derken birbirimize dertlerimizi anlatmaya başladık. Ama bir sıkıntımız var ki minhom hala bana öpücük vermedi. İlkim kesin olacak diyor bir şey deyin
Helal lan yusufi
Jisungun eli açılmış yüzüne bir gülümseme gelmişti.
Yeonjun yeriye dönerek "Yeri yeri değil" dedi. Soobin onun yaptığı espriye gülerek konuştu.
"Bak bu iyiydi"
"Sanane be sen sus dümbük"
"Hasbinallah"
Bende Hyunjinin elini tutarak kızın gözüne sokarcasına konuştum.
"Yani şimdi yericiğim demek ki istemiyor bence ona biraz daha zaman ver"
"Hyunjin de mi böyleydi?"
Tövbe estağfurullah
"Yoo değildi neden merak ettin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik / Hyunlix
FanfictionMadem ailelerimiz tarafından zorla evlendiriliyoruz ona göre davranalım... Ben Hwang Hyunjinim kusura bakma senin gibi ezik biri için kendimden vazgeçemem sadece sahte bu ilişki H:İstediğim kişiyle birlikte olurum seni ilgilendirmez F:Peki H:Sana...