7

10.2K 852 1.2K
                                    

Abim geldi. Ne olduğunu sordu. Yalan söyledim. Ve şu an evleniyorum.

Evet benim bir haftam böyle geçmişti ve şu an üstümdeki damatlık ile beraber aynaya bakıyordum.

Birazdan salona girecek ve evliliğimizi resmileştirecektik. Galiba şu anda tek güvencem istediğim zaman boşanma hakkım...

"Felix"

"Evet"

"Hazır mısın"

"Hmhm"

"Peki çıkalım o zaman bizi bekliyorlar"

"Tamam"

Bu bir hafta içerisinde hyunjin ile çok nadir konuşmuştum. Biliyordum ki evlendikten sonra burnumdan getirecek.

"İşte karşınızda yılın çifti"

Evet bizi sahneye bu şekilde çağırdılar her ne kadar doğru olmasa da hoşuma gitti. Sonuçta istemeyerek de olsa bir kere evleniyorum.

"Sayın Lee Felix, Hwang Hyunjini kocanız olarak kabul ediyor musunuz?"

Etmeli miydim? Pişman olacak mıyım? Yapmasam olur mu?

"Evet"

Alkışlar

"Sayın Hwang Hyunjin Lee Felixi kocanız olarak kabul ediyor musunuz?"

"Evet"

Ve tekrardan alkışlar.

"Öp öp öp öp öp öp öp"

Bir dakika bunu saymamıştık.

"Hyunjin sakın bunu yapm-"

Sözümü kesen bir çift dudak. Dudaklarımın üstünde hyunjinin dudakları. Gerçekten dudakları çok güzeldi ama ben bu dudaklara istemeyerek sahip oldum. Seninle tanışıp gerçekten aşık olsaydık herşey daha farklı olabilirdi hyunjin... Yada olabilir miydi?

"Tebrikler bir ömür boyu mutluluklar"

Umarım...

"1 hafta sonra"



Hyunjin ile yeni bir eve çıkmış biraz olsa alışmaya başlamıştım ki 3. günden hyunjinin eve kız getirme olayları başlayınca bu işin ne kadar zor olduğunu anlamaya başladım.

Ve şu an saat 12:59  yan odamdaki hyunjin ve sürtüğün seslerini duymamak için sesi sona vermiş dizi izliyordum.

Aklıma hyunjinin sen beni ne sanıyorsun demesi geldi. Gerçekten haklıymış tek fark sürekli aynı kız olması...


Çalan kapı ile yerimden sıçrayarak kapıya doğru ilerledim. Yan odadaki hyunjinin kapısını tıklayarak bağırdım.

"Kapı çalıyor sessiz olun herhalde bu kadar dayanabilir siniz"

Sesleri kesilince aşağıya inip kapıyı açtım. Ve yine aynı terane içmiş bir minho... Ama bu sefer daha farklıydı yanında içmiş bir arkadaşını getirmiş. Lanet olsun ki her zaman kapı deliğine bakmadan kapıyı açıyorum.

Huyum kurusun...

İkisini de içeriye aldıktan sonra sesler kaldığı yerden devam etti her zaman ki gibi...

Zoraki Evlilik / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin