9

9.9K 844 979
                                    

"Felix bu halin ne!"

"Ne var ya halimde ne olmuş"


"Ne mi olmuş benim sana giyinmen için bıraktığım kıyafetler bunlar mı? Ki bunları sen nasıl giyinebiliyorsun utanman da mı yok!"


"Hyunjin benimle düzgün konuş ikimizde aramızdaki utanmazın kim olduğunu çok iyi biliyoruz beni sorgulamadan önce kendine bak ayrıca istediğim gibi de giyinirim seni hiiiç alakadar etmez şimdi izninle bir köşeye geçeyim malum benim gibi birini yanında görsünler istemezsin"



Hyunjine kelimelerim ile şamarı geçirdikten sonra yeni tanıştığım Yeonjun, Jeongin ve Jisung ile bir köşeye geçip oturmaya başladık.



"Benim tanıdığım Felix bu Felix değil amına koyim nasıl da ağzına sıçtı eniştenin"


Jisunga karşı duruşumu iyice düzelterek cevap verdim "Tabi olum ne sandın"



"Bu arada sen kimdin?"


"Ben Choi Yeonjun"


"Bende Lee Jisung memnun oldum"


"Lee Jisung mu yok eşeğin şeyi jisung"


"Ben aşık oldum olum yeni fark ediyom FELİX AMİNA KOYİM BAK BURAYA GELİYO"


"Bağırma geri zekalı millet hep buraya bakıyor"


"Mesaj at Felix artık konuşmam yalnızca WhatsApp"



"Ya sabır"



JiS(İK)UNG
Felix bak geliyor çok yakışıklı değil mii 🥺😭❤️❤️




Yoo tipsizin teki nereden güzel oluyormuş?





JiS(İK)ung
Kes çeneni kes kes kes
ENİSTEDEN YAKIŞIKLI DİYE BÖYLE DİYORSUN BİR KERE TAMAM MI🖕🤬




He he ondan vırrik seni



JiS(İK)ung
Iy pis herif
Lan
LAN FELİX ANANİN AMİNA ÇAKİM GELİYO BANA GELİYO BİZE GELİYO ÇOCUKLARIMIZI GÖRMEYE GELİYO





gözümü siktin piç yelloz





"Merhaba nasılsınız?"


"İyi Minhocum sne nasılsın canım benim"


"Bende iyiyim sağol jisung"

"Tam geri zekalısın jisung"


"Aaaaaaaaaa çok ayıp Felix arkadaşım geri zekalı da ne demek annem kötü bir kelime demişti bir daha da duymayayım ağzından hiç yakışmıyor"



"Dönek it"


"Felix"


"Efendim Yeonjun?"


"Farkında değilsin galiba ama kıyafetinin fermuarı açılmış senin için düzelteyim"



"Oh cidden çok teşekkür ederim Yeonjun bugün beni 2. kurtarışın"



"Ne demek canım bir önemi yok"


Canım?


Zoraki Evlilik / HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin