"Sadece bana uyum sağla"
Şu anda hyunjin ile sahnede duruyorduk ve ben ne bok yiyeceğime dair hiçbir şey bilmiyordum.
Merhaba kıymetli misafirlerimiz. Ben Hwang Hyunjin ve yanımda olan benzersiz kişi ise eşim Hwang Felix bugün burda sizlerin karşısında durmaktan gurur duyuyoruz. Hoş geldiniz.
Yükselen alkış sesleri
Ağzıda iyi laf yapıyor şerefsizin
"Herkese iyi eğlenceler dileriz."
Tekrardan yükselen alkışlar arasında el ele tutuştuğum Hyunjin ile sahneden aşağıya iniyordum.
Sandığım kadar kötü değildi. Hatta ben konuşmadım bile bu mükemmel bir şey di.
Sadece bana ucubeymişim gibi bakan bir kaç insan ve bu orospuyu mu almış yanına diyen muşmula suratlıları duyduktan sonra gururum kırılmış biraz da kötü hissediyordum.
"Şimdi ne yapacağız?"
"Bizimkiler ile beraber Yeonjuncuğun ve arkadaşlarının yanına gidelim diyorum ne dersin?"
"Ne alaka ya hem nerden benim Yeonjuncuğum oluyor muş? Ben senin gibi ilk günden tanıdığım herkesle samimi olmuyorum."
"He he bilmez miyiz Jeongin miydi neydi bir de o var birdi iki oldular"
"Ben sana karışmıyorum sen de bana karışma"
"Yok canım estağfurullah ben bugün buraya bu şekilde gelmenden anladım zaten"
"Ne var halimde? Gayet düzgün bir kere"
"Tamam Felix klişe olmayı bırakalım sana kıyafet getirmelerini söyledim üstünü değiştir de gel"
"Pardon? Değiştirmem böyle kalıcam"
"Değiştireceksin Felix yoksa şu anda yolda dedemin, annen ve babanın karşısına böyle mi çıkmak istersin? Ha bide abin vardı"
Ahanda zort oldum
"Onlar bana karışmaz bir kere insanlardan utansaydım buraya bu şekilde gelmezdim."
Hyunjin bir anda hızını arttırıp kimsenin olmadığı bir köşeye çekmeye başladı beni.
Ve bu hiç iç açıcı değil
Şimdi ise sırtım duvara yaşlı bir şekilde Hyunjine bakıyordum.
Suratlarımızın arasında çok bir mesafe yoktu. Ama garip bir şekilde rahatsız olmamıştım.
"Sen mi değiştireceksin ben üzerini değiştirmene yardımcı mı olayım Felix ?"
"Ama çıkarmak istemiyorum niye çıkarayım ki"
"Çünkü insanlar arkandan orospu diye konuşuyor Felix ve sen de bunun farkındasın duymuyormuş gibi davranmayı da kes daha fazla uzatma bu meseleyi şimdi bizimkilerin yanına gidiyorum sende değiştirdikten sonra gelirsin"
"Tamam"
Haklıydı. Beni uyarmıştı giyme diye ama ben bir şeyleri kanıtlama isteğinden olsa gerek onu dinlemedim.
Yanıma gelen bir koruma elindeki paketi bana uzatıp hyunjin bey gönderdi dedi ve gitti.
Ne kadar güzel
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zoraki Evlilik / Hyunlix
FanfictionMadem ailelerimiz tarafından zorla evlendiriliyoruz ona göre davranalım... Ben Hwang Hyunjinim kusura bakma senin gibi ezik biri için kendimden vazgeçemem sadece sahte bu ilişki H:İstediğim kişiyle birlikte olurum seni ilgilendirmez F:Peki H:Sana...