3.

717 58 5
                                    

Jin și Namjoon au plecat iar JungKook a rămas singur cu puiul de tigru

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jin și Namjoon au plecat iar JungKook a rămas singur cu puiul de tigru.

–Hei! eu sunt JungKook! Și nu vreau să îți fac rău.. Pe tine cum te cheamă?

Puștiul dă din umeri
–Deci nu ai un nume?
–N..nu "spune timid însă JungKook rămâne surprins atunci când îi azi vocea profundă"

–WOW.. Ce vocea frumoasă ai. Hai să alegem un nume împreună. Pentru că de azi vei avea nevoie.

Îi face semn pe canapea, puștiul se așează însă la distanță de JungKook.

–Ce spui de Kai?

–Nu..

–Mingi?

–Nu îmi place..

–Tae, Taehyung?

Cel mic nu spune nimic ci doar începe să aplaude fericit –Să i-au asta ca pe un da? "Chiocoti JungKook"
–Îmi place Taehyung.
–Jeon Taehyung! Sună perfect!
"Spune JungKook încântat"

–Tae!! Taehyung!!

–Da..?

–Nu face fața aia de nevinovat! Ți-am spus că nu e frumos să ronțăi lucrurile din casă?
–Dar.. Vreau să mă joc! "Face botic"
–Atunci cred că ar trebui să mergem să îți luăm jucării.
–SERIOS? pot veni cu tine? Afară?
–Da, dar va trebui să porți o cățulă însă coada..
–E în regulă, voi avea eu grijă. "Se ridică și o face să dispară.. Însă nu putea să facă și cu urechile pentru că îi apărea coada înapoi.

JungKook începu să râdă ușor

–De urechile tale mă ocup eu,dar trebuie să promiți ceva.
–Ce.. Anume?
–Vreau să stai numai pe lângă mine și să ai grijă să nu îți cadă căciula!
–Dar de ce trebuie să o port?
–Ai văzut cum se speriau oamenii de tine?
–D.. Da
–Fac asta pentru că ei nu știu ceea ce știu eu.
–Adică?
–Ei nu știu cât de adorabil ești! "îi mângâie urechile iar Taehyung se lasă moale"

Îi pune o căciulă în cap apoi ieși amândoi din casă. –Azi îți vom cumpără și haine noi!
–Dar îmi plac astea!
–Dar sunt purtate de mine și sunt și mari!
–Nu contează! Au mirosul tău!
–Le putem da cu parfumul meu!

–Serios? "Întreabă cu sclipire în ochii"
–Bineînțeles "îi pune mâna pe cap dar încet pentru a-l nu răni "


La Moll

Îți poți alege orice vrei!

Taehyung zâmbește larg apoi începe să se uite prin rafturi iar JungKook îl urmărea zâmbind.

Sincer i se părea greu să aibe grijă de un pui de tigru și mai ales de unu ca Taehyung nu era așa rău. Dar poate fi dur dacă vrea, este foarte energic, mofturos și uneori lipicios. Dar este și foarte drăguț, blând amabil și zâmbăreț este exact ceea ce îi lipsea lui JungKook

~𝑴𝒀 𝑻𝑰𝑮𝑬𝑹~ 𝑇𝑘&𝐽𝑘✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum