"Aish... Sper să meargă totu bine"
-
-Hello,oamenii sunt eu un mic tigrișior!
Spune micul tigru și atrage atenția tuturor paznicilor. -Tigru? Aici? Wow!
Spune un bărbat apoi dă să se apropie cu tupeu de tigru însă vorbi altcineva:
-Nu cred că este un simplu tigru.
-Ce vrei să spui, domnule?
-Vreau să spun că cred că este hibrid!
-Imposibil, i-am prins pe toți- Chiar atunci Taehyung își reia trupul uman și îi surpinde pe toți ce îl priveau dornici să îl prindă și să îl închidă cu ceilalți hibrizi pe care i-au sechestrat -
-Sunteți atât de idioți "începe să râdă"
-CE MAI AȘTEPTAȚI? PRINDEȚI-L!!-Da, domnule! "Își i-au cu toți puști"
-1 contra la atâtea pistoale, nu-i corect! -Atunci lasă-te prins, hibrid nenorocit!-Scuze, dar am pe cineva ce mă așteaptă afară așa că nu îți pot oferi plăcerea de a mă vedea în cușcă "râde"
-Ishh.. Tu mic nenorocit! Trageți!Acum!-Vorbește tot bărbatu cu tupeu iar ceilalți, l-au ascultat și au început să tragă în el -
-Sunteți atât de idioți "se face tigru" Pa!"Spune pe un ton jucăuș apoi o ia la fugă însă toți pașnici l-au urmat"
-Acum, haideți, Tae ia dus departe!
-Doamne sper că idioți ăia nu-l vor răni
-Nu îți face griji, Tae și-a recăpătat memoria și știe ce face. Ai încredere-Am.. De acea am fost de acord cu nebunia asta riscantă.. "Oftează"
Yoongi oftează și el apoi îl bate peste umăr pe JungKook -Va fi bine, omule.
-Lăsa-ți dracu consolarea, și haideți!-Oh da.. "Fug ce-i trei și încep să le de-a drumul hibrizilor însă nu arătau bine de loc. Uni erau răniți, alți erau dorniți de răzbunare iar alți.. Erau morți.. "
-Vă voi omorâ pe toți!-Spune un hibrid flămând dar tot odată furios pe oamenii
-Calmează-te,noi nu vă vom face rău!-Și cum putem fi siguri?
-Da, am mai fost mințiți odată așa.
-Da, au dreptate, haita nu vă aparține!-Adevărat însă și eu fac parte din ea.. "Apare un mic pisoi drăgălaș"
-Ce-i asta? Și el este ca noi?
-Și dacă este așa,el de ce nu a fost prins ca noi? Parcă erau prinși toți hibrizii.-Stați așa! "Iese în față o femelă tigru" Din haita noastră, au fost doar doi hibrizii ce au reușit să fugă. Jimini.. "Se apropie de pisoi" tu ești pisoiaș?Tu ești?
-Da mami.. Eu sunt..
-Serios? "Începe să îl miroasă" chiar tu ești puiul al doilea pe care l-am născut.. "Îl linge " dar fratele tău geamăn? A supraviețuit și el, nu? Te rog spune-mi că trăiește și că știi unde se află acum..
-Mami.. El.. {-AU, LA NAIBA!}El este aici dar trebuie să îl ajutăm, este în pericol!-Bine pisoi, toată haita atenție! Trebuie să ieșim de aici odată pentru totdeauna însă nu înainte de a-mi salva tigrișiorul!
-Dar el ne-a trădat alături de motan!
-Da, așa este! De ce ne-am risca codițele pentru doi care ne-au trădat haita?-PENTRU CĂ ȘI TIGRIȘIORUL MEU ȘI-A RISCAT CODIȚA DE ATÂTEA ORI ÎNAINTE SĂ FIM PRINȘI! SPER CĂ NU AȚI UITAT CÂTE A FĂCUT PENTRU HAITĂ "își apăra puiul imediat"
-În loc să vorbiți atâta, mai bine l-ați ajuta. "Spune deja iritat și îngrijorat JungKook ce privea totul dintr-un colț alături de Yoongi iubitul lui Jimin"
-Haideți! ACUM! "Țipă tigroaica atunci când îi aude plânsul tigrișiorului său"
Toți hibrizii au început să atace, și s-au luptat cu toată puterea lor.
CITEȘTI
~𝑴𝒀 𝑻𝑰𝑮𝑬𝑹~ 𝑇𝑘&𝐽𝑘✅
FantasyJungKook un bărbat de 24 de ani, orfan și care nu lasă pe nimeni să se apropie de el, de teamă că va fi rănit.. se va îndrăgosti la prima vedere de un pui de tigru. TK&JK = MY TIGER 🐯🐅 POSTATĂ: 12 MAI 2022: FINALIZATĂ: -25 IANUARIE 2023: