23.

442 49 8
                                    

"Kook"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Kook"

-Ajunge Tae, voi merge să mă pregătesc pentru muncă,și azi mă voi întoarce târziu.Doar mănâncă-ți supa iar apoi odihnește-te, probabil te doare capul.

Vrea să plece din bucătărie însă Tae îl îmbrățișează pe la spate.

-Tae, dă-mi te rog drumul

-Nu! "Se încăpățânează"
-Tae..

Taehyung își trage nasul apoi își lipește capu de spatele lat a lui Jungkook.

-Te rog ascultă-mă.. Nu va dura mult..
-Fie Tae, te ascult.
-E.. Eu..Nu voiam să plec de la școală.. Dar..Nu am vrut să intru la oră și să te vad.. Chiar nu am vrut să- -Nu ai vrut să mă vezi? Asta ar trebui să mă liniștească? "Se enervă"

-N.. Nu pentru că tu..

-Eu ce? "Spune frustrat"

-T.. Tu ai lăsat pe acea femeie să te atingă.. Acolo unde m-ai atins pe mine.. Și nu înțeleg de ce.. Dar am simțit o durere și.. Cred că am fost supărat și-

Jungkook se întoarce cu fața la el dar inima lui, sa înmuiat imediat. Tae era cu ochii închiși și vărsa mici lacrimi.

-Tae?
-Hm?
-Deschide te rog ochii

-Niu.. Tu mă părăsești pentru acea doamnă frumoasă.. Mai bine plec!

Vrea să se îndepărteze însă îl trage Jungkook și îl lipește de el

-Tae te rog, calmează-te! Nu știu ce ai văzut dar hai să vorbim, cred că ai înțeles greșit, și eu nu te voi părăsi!

Taehyung deschide ochii și începe să îl împingă. -Am văzut foarte bine..
"Își pune mâinile pe buzele sale"
aici v-ați atins.. Este normal să atingă acel loc mai multe persoane?Atunci eu-

-Nu! Doar eu am voie să le ating pe ale tale "îl prinde de talie posesiv" Tae, între mine și acea profesoară nu se întâmplă nimic, promit, ai încredere!

-Dar.. Am văzut.. Cu ochișori mei..

Tae începu să plângă tot mai tare -Hei, tigrișior, ai încredere în daddy! Tu ești singurul din inima mea, bine? Tu ești singurul la care mă gândesc, și doar pe tine te plac și te plac cu adevărat..Te rog

-Mă.. Placi?

-Da tigrișior! "Îl apucă de cap și vrea să îl sărute însă Tae îl respinge" Tae..
-Nu.. Acolo ai atins-o și pe acea doamnă
-Ai dreptate, dar doar pe tine te vreau!

Îl prinde de bărbie și îl trage într-un sărut cu forța la început. Tae era încăpățânat și nu participă la sărut dar Jungkook fiind mai căpos de cât Tae la mușcat de buză, Tae a deschis gura pentru a geme de durere. Jungkook a profitat de asta și și-a strecurat limba în gura lui Tae, și adâncea sărutul tot mai mult. Jungkook se îndepărtează puțin.

-Tae, îmi pare rău dar nu eu am
sărutat-o, a fost invers, și jur că am împins-o imediat. Am deja tot ce îmi doresc sau mă rog voi avea dar tu ești singura mea dorință, nu trebuie să mă crezi, dar eu te plac, și nu te-aș lăsa pentru o altă persoană,tu ești unicul meu, unicul din inima mea, Tae..

Acum Tae îl prinde de cap
-Te cred.. Doar că m-am simțit..


-Gelos?
-Nu știu ce înseamnă dar.. Am fost supărat pentru că tu ai lăsat-o să te atingă acolo unde mă lăsa-i pe mine..

Jungkook chiocoti apoi îl prinse de talie

-Asta se numește gelozie iubire.. Tae nu am vrut să îți cer asta până nu îți reveneau amintirile însă deja ți-am spus sentimentele mele și chiar nu mai am răbdare, te vreau doar pentru mine!

-Vrei să plec..?

Jungkook oftează apoi îi dă un borbânac ușor -Nu Tae, normal că nu!

-Atunci?

-Vreau să îți cer să fi iubitul meu,prostuțule!

~𝑴𝒀 𝑻𝑰𝑮𝑬𝑹~ 𝑇𝑘&𝐽𝑘✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum