9.

681 49 12
                                    

Dimineața–**

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Dimineața–**

Jungkook fu primul ce se trezi, se dădu ușor jos din pat și merse până la baie și a luat o cremă pentru ca Taehyung să nu sufere prea tare. I-a dat pantaloni ușor jos și începu să îl de-a cu cremă la intrarea acestuia însă Tae simți ceva rece așa că tresări din somn–A.. A..

–Shh îngeraș, sunt doar eu.
*spune blând apoi îi sărută spatele*

Taehyung se mai liniști însă sa înroșit și a început să își muște buzele de rușine. Îi era rușine de noaptea trecută.

–Tae, te simți bine?
–E.. Eu *și a pus perna pe față*

Jungkook chiocotește. –Am terminat
*îi sărută din nou spatele apoi se așează lângă el*
–Ești adorabil, atunci când rosești
–Dar.. Nu m-am înroșit. "Spune cu fața încă în pernă"–Atunci Uită-te la mine.
–Nu.
–Tae te rog.

Taehyung dă perna la o parte apoi își ridică privirea ușor –Mulțumit..?
–Tae, regreți ceea ce sa întâmplat între noi?
–Dar ce sa întâmplat?
–TAE! serios? Știam că ești un copil-

Tae se ridică brusc în fund– Mhm, sunt un copil și știai asta atunci când ai intrat în mine.
*îl împinge, apoi iese din dormitor*

–TAE!

–*Ce mama naibii? De când este Tae așa? Și da știam că este un copil dar..

Taehyung la ignorat pe jungkook pentru restu zilei, nu era supărat ci doar îi era rușine. Și se ura pentru că avea călduri și partea proastă este că încă nu îi trecuse

–Nu.. Din nou "oftează Tae atunci când simți că iar începe să se excite și iar are nevoie de atingere fizică" îmi.. Urăsc corpul.. "Apoi începe să se atingă"

–Sincer, aș fi vrut să mă ajute Kook, dar nu vreau ca el să mă creadă ușor sau să își schimbe părerea despre mine..Oricum el crede că sunt doar un copil.. "Oftează micul tigru"

–Ba nu cred asta
"se auzi brusc vocea lui Jungkook ce îl privea de la ușă"

–Hă? Ce.. Acum citești și gândurile?
–Nu Tae, dar ai vorbit cu voce tare și-
–Mai spionat, nu?
–Tae te uiți cam mult la desenele cu spioane.. Doar voiam să mă asigur că ești în regulă dar te-am văzut așa și nu am vrut să te speri și sincer îmi plăcea priveliștea
–Oh.. Poți aștepta în altă parte puțin?
-Nu.
–De ce? Te rog Kook, vreau doar să termin cu asta.

Jungkook nu îi răspunde și doar îi i-a membru în mână

–De ce să o faci singur, când sufletul tău pereche este aici?
–Suflet pereche?
–Nu mai contează "începe un sărut" doar lasă-mă să te ajut până îți trec căldurile iar apoi vom vedea.

"Taehyung aprobă ușor ,Jungkook se dezbracă și el și începe să îl sărute pe Taehyung pe tot corpul pentru că el era deja gol. "

–A.. Ahh.. Kook
–Îți place baby? "Întreabă zâmbind apoi începe să îi sugă sfârcurile"
–D.. Da daddy, ah..

Jungkook voia să îl întoarcă pe burtă însă începu să îi sune telefonul.

–Kook, telefonul tău

–Doar ignoră baby, nimic nu este mai important decât- fu oprit de telefonul ce tot suna plus că a început să se audă și bătăi în ușa de la intrare.

–Kook.. -
–Shh baby
"continuă să îl sărute până când"

–YA JUNGKOOK, MĂ CAC PE MINE DESCHIDE DRACU UȘA ASTA CĂ ȚI-O SPARG!

–Ce dracu?
–Kook, du-te și vezi cine este, poate este ceva important.
–Ok baby, așteaptă aici "îl sărută pe frunte apoi i-a ceva pe el, iar după iese din dormitor și merge spre ușă"

*Se uită pe vizor * –Yoongi hyung? "Deschide ușa" Ce sa întâmplat-?
–Sa întâmplat că mă cac pe mine, dă-te.
"Îl dă la o parte apoi fuge la baie "

–Mhm.. Foarte important.. (JK)

~𝑴𝒀 𝑻𝑰𝑮𝑬𝑹~ 𝑇𝑘&𝐽𝑘✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum