33.

415 49 12
                                    

-Daddy

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Daddy.. Chiar trebuie?

JungKook îl prinde de mână și îl mângâie ușor cu degetul său mare.

-Da, dar nu îți face griji. Daddy va fi lângă tine, tot timpul. Voi fi în dreapta ta

Taehyung tremura însă a fost de acord într-un final să meargă la școală pentru a lua transferul. JungKook nu voia ca Tae aibe frică sau să fie speriat să vină la școală așa că a hotărât să îi schimbe școala și la dat la o școală mai specială.

-Hahaha, uitați cine este aici
"râd toți"

Începu să se audă numai cuvinte urâte și dure ce la făcut pe Taehyung să se ascundă în spatele lui JungKook asta i-a făcut pe ceilalți să râdă și mai tare și făcându-l laș și plângăcios. -Nu terminați?

Le spune JungKook dur. -La ore, acum!

Fug cu toți apoi ce-i doi merg în biroul directoarei, au luat transferul apoi au pornit spre ieșire însă au fost opriți-

-Tete-

Taehyung a ignorat însă Jimin tot continua să îl strige "Tete" și începu să îl enerveze.

-Poți te rog să te oprești din a mă striga așa? Devine.. Enervant..

-Pe bune? Sau îți provoacă amintiri și dor de noi , de familia noa-
-Da.. Familia pe care noi am distrus-o!

Îl i-a de mână pe JungKook și pleacă.

-

-Iubire?

-Da, daddy?
-Te pot întreba ceva?
-Desigur daddy, tu poți face orice.

JungKook zâmbește

-Iubire, de ce te porți așa cu Jimin? Ești supărat sau dezamăgit?
-Ambele.. Daddy trebuia să îmi spună.
-Baby, sigur a avut motivul lui. Poate este ceva ce nu îți amintești, nu te grăbi în a lua concluzi pripite. Și la noi doi a durat ceva până ne-am apropiat dar iată-ne acum suntem de nedespărțit.

-La noi este altceva.. Daddy

-Ce este la noi? "Întreabă jucăuș"
-Umm.. Iubire?

JungKook se pune la picioarele lui Taehyung și se bagă sub pătura și se ridică pe acesta. -Daddy, ce faci?


JungKook nu răspunde ci doar îl sărută pe gât, apoi loburile urechilor.

-Daddy..
-Haide baby, a trecut ceva timp de la ultima dată de când am făcut-o "îl sărută buzele apoi îi suge ușor buza de Jos"

-A.. Ah.. Daddy

-Te rog iubire.. "Îl șoptește la ureche"

Taehyung se lasă bătut, și își duce mâinile pe umeri lui JungKook și îi strânge ușor.

-Bine daddy.. Fă tot ce dorești.

JungKook zâmbește pervers apoi... -

~𝑴𝒀 𝑻𝑰𝑮𝑬𝑹~ 𝑇𝑘&𝐽𝑘✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum