"Cine dracu a postat asta? Cine?"
–N.. Nu știm..domnule profesor-
–Dar s-a bârfiți știți? Hă?Își învârte ochii nervos și chiar atunci îl vede pe Taehyung alergând pe hol.
–Tae? "Spune ușor" Mergeți la oră, mai repede "Le spune dur iar ce-i doi o i-au la fugă până în clasă iar JungKook.. -"
–TAE!
–K.. Kook..? "Se întoarce și îl vede la capătul holului cu mâinile în sân"
–Du-te la el, dar după asta îmi vei da niște explicați, sa înțeles, Taehyung?
–Da, acum eu voi pleca. "O i-a la fugă până la JungKook ce îl privea serios"
–A.. Ah.. Ce am obosit..
–Păi normal dacă alergi. Tu nu trebuia să fi la ore? De ce alergi pe holuri?
–Te căutam pe tine..Daddy"spune obosit" –Pe mine? De ce? "Bănuia de ce dar voia să audă de la el"
–E.. Eu.. Daddy.. Cineva mi-a făcut mi-e și lui Jimin poze și le-a postat.. Dar nu este adevărat.. Eu te am pe tine nu pe el "JungKook chiocti"
–Nu ar trebui să avem discuția asta aici, vino după mine!
Îi spune blând și o i-a înainte iar Taehyung îl urmează în liniște. JungKook merge ce merge până ajunge într-o clasă goală.
–Acum te ascult, tinere-
–Daddy.. Eu pe tine te plac.. Jimin este un băiat drăguț,amabil ce mă salvează întodeauna,chiar este bun dar:
–Tae, asta mai mult mă enervează!
Taehyung scoate un oftat apoi se apropie ușor de JungKook
–Dar.. Nu-l plac.. Eu îl am deja pe daddy al meu nu îmi mai trebuie și altcineva..!
JungKook îl prinde de talie apoi îl sărută scurt –Deci doar așa pot auzi cuvinte romantice de la tine, tigrișior?"
–E.. Eu "se bâlbâie pentru că JungKook începu să îl sărute pe gât" A.. AU!
Strigă atunci când acesta îi mușcă gâtul iar apoi suge și linge acea zonă pentru a lăsa o urmă ce se va colora mai târziu
–Foarte bine! Așa vor știi toți că ești luat
–Daddy.. "Spune ușor" dar dacă vor crede că.. Nu te deranjează de loc?–Ba da! Foarte tare, mă deranjează a-l dracului de tare și sunt al naibii de gelos dar dacă mă cert cu tine nu rezolv nimic și cred în tine și lasă-i să creadă ce-or vrea, noi doi știm adevărul și sper că într-o zi vor știi și ei adevărul nostru
–Atât.. Ce vorbăreț"mormăi Tae ușor însă JungKook tot îl auzi"
–Ce? Vorbăreț? "Începe să îl gâdilă"–Daddy.. Așteaptă.. Daddy
Spune râzând dar JungKook nu se opri..
–Daddy...Oprește-te altfel e..eu..
Îi apăru coada și din ea ieșea fum. JungKook se speria credea că Tae a pățit ceva însă Tae părea atât de calm –Tae?
–Oh ..Asta se întâmplă atunci când râd sau mă doare burta prea tare
"Spune jenat"
–Și acum care din cele două este?
–Ambele? "Mai mult întreabă"–Aish Tae "râde ușor"
—
După vro 10 minute Tae a ieșit primu din acea clasă și vru să intre în sala sa de cursuri însă fu tras de Jimin ce aștepta niște explicați de la el.
–Deci?
–Daddy a spus că fără deci.
–Of "oftează tare" Te ascult, Tae.–Chiar.. Trebuie?
–Da! Te rog Tae,promit că va rămâne între noi doi,nu vreau să te forțez dar chiar trebuie să aflu. Va rămâne între noi, secrete ca între doi buni prietenii.
–Dar dacă.. Îți spun.. Daddy nu va avea probleme, nu? Deja îi fac eu destule..
–Nu va avea promit!"Își ridică mâna în aer
Taehyung cedează și îi povestește totul. Cum sa întâlnit cu JungKook, cum a fost dus la doctor absolut totul ba chiar și grijile și supărările sale însă nu și-a încălcat promisiunea pe care i-a făcut-o lui JungKook„Nu trebuie să știe nimeni faptul că ești hibrid" –Și asta a fost..
–Oh.. Chiar a-ți trecut prin câteva..
–Mhm.. Acum pot pleca?
–Nu încă,nu vrei să îmi afli și mi-e unu din secrete? Sau chiar mai multe?
–Da, dacă ai încredere în mine–Am mai multă de cât îți poți imagina..
Se ridică, se uită prin jur apoi se încordează și îi apăru urechi și coadă..
Tae făcu un O din gură
–Wow.. Tu ești o.. -
–Da, sunt o pisică, dar una rară și foarte drăguță, și știu că și tu ești tigru.
–Tu.. Cum.. De știi.. Asta?
CITEȘTI
~𝑴𝒀 𝑻𝑰𝑮𝑬𝑹~ 𝑇𝑘&𝐽𝑘✅
FantasyJungKook un bărbat de 24 de ani, orfan și care nu lasă pe nimeni să se apropie de el, de teamă că va fi rănit.. se va îndrăgosti la prima vedere de un pui de tigru. TK&JK = MY TIGER 🐯🐅 POSTATĂ: 12 MAI 2022: FINALIZATĂ: -25 IANUARIE 2023: