Bölüm 17: Soobin o sesler neydi?

96 13 13
                                    

Taehyun uyanıp sakinleştikten sonra salona geçip oturdular.

Taehyun "Bence artık ciddi ve sakince konuşmamız gereken konular var" Yeonjun kafasını salladı.

Beomgyu "Anlat ne oluyor? O duyduğum seslerde neyin nesiydi?"

Yeonjun "Bakın bende gerçekten bilmiyorum ama o ormandan uzak durmalıyız" Beomgyu ayağa fırladı.

Beomgyu "LAN HYUKA ORADA!!!" 

Yeonjun "O Soobin'in yanında"

Taehyun "Soobin hyung'un mu?"

Yeonjun "Evet onu götürmek zorunda kalmış" 

Beomgyu "Bizi neden kurtarmamış?"

Beomgyu "Hyuka'yı yanında götürmesi bile tehlikeliymiş ama Hyuka'yı eğer orada bırakırsa öleceğini söyledi. Hyuka'yı o kurtardı ama şuan neredeler bilmiyorum ve neden tehlike de olduğumuzu da bilmiyorum"

Beomgyu "Bir boku da bilsen şaşardım!" Yeonjun üzüldü.

Taehyun "Beomgyu gitme üstüne ve sakinleş" Beomgyu Taehyun'un yanına oturdu.

Yeonjun "Ne yapacağız?" Taehyun biraz düşündükten sonra konuştu.

Taehyun "Soobin'e yazsan" 

Yeonjun "Yazayım mı ki?"

Beomgyu "Yazmazsan şerefsizsin!!" Taehyun Beomgyu'nun koluna vurdu. Yeonjun ise telefonunu çıkarıp mesaj attı hemen.

Yeonjun: Soobin               Mesaj attıktan 5 dakika sonra cevap geldi.

Soobin: Efendim?

Yeonjun: Soobin o sesler neydi?

Soobin: Yeonjun bak korktuğunuzu biliyoruz 

Soobin: Ama inan bana öğrendikten sonra ben yanınızda olmadıkça 

Soobin: Daha çok korkacaksınız o yüzden şuanlık evden çıkmayın ve kendinizi koruyun

Yeonjun: Soobin neden anlatmıyorsun?

Yeonjun: Neden yanımızda değilsin?

Soobin: Hyuka kendine gelince evinde olacak ve hiç bir şey hatırlamayacak 

Soobin: Kaza yaptığını ve ilerisini hatırlamayacak 

Soobin: Ona göre konuşun

Yeonjun: Tamam

Soobin: Bide

Yeonjun: ??

Soobin: Beomgyu senin üstüne çok gitmiyordur inşallah sevgilim

Yeonjun: Yok gitmiyor

Soobin: Gerçekten mi?

Yeonjun: Evet

Soobin: :)

Soobin: Görüşürüz

Yeonjun: İnşallah

*soobin çevrimdışı*

Beomgyu "İyi tanıyor beni bence Soobin hyung ölmedi" Taehyun onayladı. Yeonjun ağlamaya başladı.

Taehyun "Hyung noldu?" Yeonjun gözyaşlarını sildi.

Yeonjun "O ölmedi ama aylar sonra ben öleceğim" Beomgyu üzülmüştü.

Beomgyu "Hyung sen biraz dinlen bence çok yorgun görünüyorsun" Taehyun onayladı.

Yeonjun "Ben uyurken ya size bir şey olursa. Olmaz uyuyamam"

Beomgyu "Söz yanında, odanda olacağız" Beomgyu ve Taehyun 10 dakika dil döktükten sonra Yeonjun'u ikna ettiler ve odasına götürüp yatırdılar.

Yeonjun "Eskisi gibi hep beraber sarılarak uyuyalım mı?" Taehyun hemen gülümseyerek yanına gitti.

Taehyun "Olur" Beomgyu da yanlarına gitti.

Beomgyu "Tamam beraber yatalım" Yeonjun'n yatağı iki kişilik bu yüzden rahatça sığabilmişlerdi. 



Bu bölümde bu kadar :)

Yeonjun'un Pişmanlığı (YEONBİN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin