Yeonjun kapıyı açtı. Kapıyı açar açmaz Soobin hemen içeri girdi ve kapıyı kapatıp Yeonjun'a sıkı sıkı sarıldı sonra Yeonjun dan ayrılıp diğerlerine sarıldı ve salona geçtiler. Soobin telaşlıydı.
Soobin "Yeonjun kanserin ne kadar ilerledi?"
Yeonjun "Bilmiyorum gitmiyorum kontrollere" Soobin anlına vurdu.
Soobin "Ya manyak mısın? gitsene kontrollere"
Yeonjun "Soobin ben seni ölü bildiğim için gitmiyordum"
Soobin "Artık git çünkü ölmedim" Yeonjun sadece kafasını salladı.
Yeonjun "Ya neden bu kadar merak ediyorsun ki? Ne kadar zamanımın kaldığının ne önemi var?"
Soobin "Seni kurtarabilirim fakat 1 aydan az bir zamanının kalmaması gerekiyor"
Yeonjun "Nasıl kurtaracaksın ki?"
Soobin "Her şeyi en baştan anlatacağım şimdi bu yüzden lafımı kesmeden dinleyin" Üçü de onayladıktan sonra konuşmaya başladı.
Soobin "O gün morg'a gidene kadar gerçekten ölüydüm fakat bir rüya gördüm. Rüyamda iki şey vardı ve bunlara şey diyorum çünkü onlar insan değil. İnsan dışı varlıklardı" Yeonjun'un aklına salonda gördüğü şeyler geldi.
Soobin "Bu şeyler yanıma geldi ve bana tuhaf bir ses tonuyla ölümden kurtulmak ister misin dediler" Soobin Yeonjun'a bakarak devam etti.
Soobin "Ben de sana kavuşmak için evet isterim dedim. Onlarda bana beni kurtarabileceklerini fakat hayatımın eskisi gibi normal geçmeyeceğini söylediler. Bende merak ettim ve sordum nasıl geçecek diye. Onlarda bana hayatımla ilgili hiçbir şeyi hatırlamayacağımı ve bir özel gücümün olacağını söylediler. Özel gücüm 1 aydan fazla bir süre de ölecek olanları iyileştirme. Ben sonra seni unutmak istemediğim için reddettim fakat reddettiğim anda bir cılız ses yükseldi ve etraf kararmaya başladı sonra o karanlık şeyler üstüme gelerek emin misin dediler. Ben de o anlık korkuyla her dediklerine tamam dedim sonra bunlar beni, beni yakacakları yerden kurtarıp çok önceden ölmüş birini benim yerime oraya koydular sonra bana özel gücümü verip aklımı temizlediler fakat 15 gün sonra falan ben hatırlamaya başladım. Hepinizi hatırladım, sana yazdığım gün de o karanlık şeyler bunu hissetti ve bize lanetlendiler. Özellikle Yeonjun seni öldürmek istiyorlar. Eğer o karanlık şeyleri görürsen saklan onların seni görmemesini sağla. Tamam mı?" Yeonjun şaşırdı.
Yeonjun "O gün benim için gelmişlerdi yani?" Soobin Yeonjun'un yanına gidip elini tuttu.
Soobin "Hangi gün?"
Yeonjun "Ben gece 3 gibi su içmeye mutfağa gittim ve birden ışıklar kapandı ve salondan sesler gelmeye başladı. Ben de gizlice salona baktığımda bahsettiğin karanlık şeyleri gördüm. Beni görmemeleri için hemen mutfağa gidip masanın altına saklandım ve beklemeye başladım sonra birden cılız bir ses yükselti ve kulaklarımı kapattım dayanamayıp. Bir şeyler söylüyorlardı ama ben hiç bir şey anlamadım"
Soobin "Onları sen anlayamazsın, onları sadece 1 aydan az bir süresi kalanlar ve ölümü tatmış olanlar anlayabiliyor" Yeonjun korktu.
Yeonjun "Yani eğer ölümüme 1 aydan az bir süre kalırsa onlar beni gelip öldürecek mi?"
Soobin "Onlar sana şuan düşman ve büyük ihtimal sen ölüme yaklaştığında seni hissedip erkenden öldürmeye geleceklerdir. Bu yüzden bir an önce ne kadar zamanının kaldığını öğrenmemiz gerekiyor" Beomgyu yerinden kalktı.
Beomgyu "Hyung kalk hastaneye gidiyoruz!!" Beomgyu Yeonjun'un kolundan tutup kaldırdı.
Soobin "Benim şuan gitmem gerekiyor her an beni hissedip gelebilirler. Ölmenizi istemiyorum. Kontrollerin sonucunu bana hemen söyleyin. Görüşürüz" Soobin yok oldu.
Hyuka "Yok oldu" Hyuka korkmuştu. Taehyun Hyuka'nın yanına gitti.
Taehyun "Sakin ol" Hep beraber kalkıp hastaneye gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeonjun'un Pişmanlığı (YEONBİN)
RandomYeonjun'un bir anlık hatası ölüme sebep oldu fakat Soobin gerçekten ölmüş müydü? Peki ölmediyse mutlu bir hayat yaşayabilecekler miydi? Yeonjun ve Soobin birbirlerine kavuşabilecekler mi? Yan Ship; TAEGYU