Bölüm 23: Final

105 10 53
                                    

1 ay sonra

Soobin "Aşkım!" 

Youngmin "Efendim?!" 

Soobin "Neredesin?" Soobin sabah kalktığında sevgilisini yanında görememişti.

Youngmin "Kahvaltı hazırlıyorum hepimize"

Soobin "Beomgyu'lar mı geldi yine?"

Beomgyu "Evet!" Soobin odasından çıkıp salona girmeden sadece kafasını soktu.

Soobin "Hoşgeldiniz"

Beomgyu/Taehyun/Hyuka "Hoş bulduk" Soobin gülümsedikten sonra mutfağa girip sevgilisine arkadan sarıldı. 

Soobin "Günaydın aşkım" Soobin ellerini Youngmin'in beline sardı.

Youngmin "Günaydın aşkım" Youngmin Soobin'in ellerini çekip Soobin'e döndü sonra Soobin'in tişörtünü tutup kendine çekti. Soobin Youngmin'in dudağını öptü.

Soobin "Seni çok seviyorum"

Youngmin "Bende seni çok seviyorum" Youngmin Soobin'e sarıldı. Onlar sarılırken Beomgyu'lar yanlarına geldi.

Beomgyu/Taehyun/Hyuka "OOOOO!!" Soobin Beomgyu'lara baktı.

Soobin "Kesin lan"

Beomgyu "Ne çabuk unuttun lan Yeonjun hyung'u!!" Soobin Youngmin'e baktı sonra Beomgyu'lara döndü.

Soobin "Açmayın lan şu konuyu"

Taehyun "Nasıl açmayalım hyung ya senin yüzünden Yeonjun hyung öldü" 

Soobin "Ben hiçbir şey yapmadım" 

Hyuka "Ne demek yapmadın hyung. Sen sırf geri insan olabilmek için Yeonjun hyung'u öldürmedin mi?"

Soobin "Ya Yeonjun ölmedi ki sadece ismi değişti"

Youngmin "Artık geçmişi bırakır mısınız? Ben yine aynı kişiyim sadece ismim değişti" O gün Soobin insan olmak için birini öldürüp kanını içmesi gerektiğini biliyordu. Bu yüzden Yeonjun'u boğup öldürmüştü ve kanını içtikten sonra ruhunu yenileyerek Yeonjun'u başka biri olarak var etmişti. Yeonjun uyandığında bütün vücudu değiştiği için kanserden kurtulmuştu. Yeonjun'un fiziksel olarak hiçbir şeyi değişmemişti fakat ruhsal olarak değişmişti. Ruhu değişmesine rağmen eski özelliklerini taşıyordu. Yeonjun yeni hayatına Youngmin olarak başlamış ve 10 gün sonra Soobin'le ayrı eve çıkmıştı. Youngmin uyandığında bir süre hafıza kaybı yaşamış sonra Yeonjun olarak geçirdiği bütün yıllarını hatırlamıştı. Beomgyu'lar ara sıra Soobin'e takılmak için Yeonjun ölmüş gibi davranıyorlardı fakat Youngmin bu konuları açmayı sevmediği için hemen kapatmalarını istiyordu.

Youngmin "Neyse hadi kahvaltıya" Hepsi beraber masaya gidip yemek yediler. Onlar eskisi gibi hep beraberlerdi, her şeyi beraber yapıyorlardı. Youngmin Soobin'ine kavuşmuştu ve ayrı eve çıkıp ayrı kaldıkları günlerin acısını çıkartmışlardı. Onlar hayatlarında kötü olan her şeyi geride bırakmış ve yeni anılara yer açmışlardı. Plan yapmışlardı, hep beraber ülke ülke gezeceklerdi.

5 yıl sonra

Youngmin ve Soobin youtube kanalı açmış ve çok kısa bir süre de ünlü olmuşlardı. Youtube'dan çok iyi para kazanıyorlardı bu yüzden Beomgyu, Taehyun ve Hyuka'larla anlaşıp planladıkları şeye bir adım atacaklardı. Tayland'a gideceklerdi. 

Beomgyu "Hyung hazır mısınız?" Beomgyu Youngmin ve Soobin'in odasına girdi ve direkt gözlerini kapattı.

Beomgyu "YA SİZ YİNE Mİ ÖPÜŞÜYORSUNUZ?! YETER AMA YA BEN NEDEN SÜREKLİ BUNA TANIK OLMAK ZORUNDAYIM Kİ!!" 

Youngmin "Ulan gerizekalı madem görmek istemiyorsun kapıyı çalsana"

Beomgyu "Ben hazırlanıyorsunuz sanıyordum"

Soobin "Ya tamam geliyoruz" 

Beomgyu "Hadi geç kalacağız ya!" Beomgyu odadan çıkıp gitti. Youngmin Soobin'e baktı.

Youngmin "Hazır mısın?" Soobin Youngmin'in elini tuttu.

Soobin "Sen varken her şeye hazırım" dedi ve beraber Beomgyu'ların yanına gidip evden çıktılar. 



Final yatım beğ . İlk defa bir kitabımı final yaptım. Oysakki bu ikinci yazmaya başladığım kitap ilk kitabım hayla devame diyor.

Nasıldı bölüm? Şaşırdınız mı?

?????

Yeonjun'un Pişmanlığı (YEONBİN)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin