Yeonjun uyandığında gece 03:00'du. Yeonjun Beomgyu ve Taehyun'u uyandırmadan kalkıp su içmeye gitti. Yeonjun mutfağın ışığını açıp su içti. Yeonjun içtiği su bardağını tezgaha koyup, kapıya doğru bir adım atacakken mutfağın ışığı kapandı.
Yeonjun "Hass..." Yeonjun yerinden sıçradı sonra kapıya doğru gidecekken bir ses duydu ama ses tuhaftı, anlaşılmıyordu. Yeonjun masanın altına saklanıp sesleri anlamaya çalıştı. Yeonjun bir süre dinledi ama yine bir şey anlamadı.
Yeonjun "Ne oluyor ya bu sesle-" Yeonjun'un sözünü evde yankılanan çok yüksek bir cızırtı kesti. Yeonjun kulaklarını kapattı, ses çok dayanılmaz bir acı veriyordu. Yeonjun korkmaya başladı ama kendisi için değil Taehyun ve Beomgyu'yu tek başlarına odada bıraktığı için korkuyordu. Yeonjun masanın altından çıkıp mutfağın kapısından salona baktı. Baktığı gibi geri mutfağa kaçtı. Salonda gördüğü şey iki simsiyah, yüzleri olmayan, tenleri bile simsiyah olan şeylerdi. Yeonjun bu şeylerde ne diye düşündü. Şey diyordu onlara çünkü onlar insan değildi. Onlar insan dışı varlıklardı ve Yeonjun neden onun evinde olduklarını bilmiyordu fakat bunun Soobin'le bir bağlantısı olduğundan emindi. Zaten Soobin kendi ağızıyla da söylemişti.
Yeonjun bir süre sonra sesler kesilince mutfaktan çıktı ve salonu kontrol etti. Hiçbir şey yoktu, bu yüzden fırsat bu diye düşünerek koşarak odaya girdi. Odaya girdiğinde Beomgyu ve Taehyun'un birbirlerine sarılarak uyuduğunu gördü. Yeonjun yanlarına gidip onları kontrol etti. Beomgyu ve Taehyun yaralanmamıştı hayla derin bir uykunun içindelerdi.
Yeonjun "Beomgyu" Beomgyu gözlerini açtı.
Beomgyu "Ne?"
Yeonjun "Sesleri duymadınız mı?"
Beomgyu "Hayır ne sesi?"
Yeonjun "Tamam yok bir şey uyu hadi" Beomgyu Taehyun'u kendine çekti ve kulaklarını kapattı.
Beomgyu "Ne sesi hyung söylesene?" Beomgyu Taehyun duymasın diye kulaklarını kapatmıştı. Taehyun her şeyden habersiz bebek gibi uyuyordu.
Yeonjun bütün her şeyi anlattı. Beomgyu şok olmuştu.
Beomgyu "Biz neden hiçbir şey duymadık ya"
Yeonjun "Bilmiyorum" Beomgyu hayla Taehyun'un kulaklarını kapatıyordu.
Beomgyu "Hyung bunu Taehyun'a söylemeyelim. Söylersek çok korkar" Yeonjun kafasıyla onaylayarak konuştu.
Yeonjun "Aynen bence de söylemeyelim"
Beomgyu "Hyung sence gördüğün o şeyler neydi?" Yeonjun korkarak Beomgyu'ya baktı.
Yeonjun "Bilmiyorum ama onları sizin görmemeniz için elimden ne geliyorsa yaparım" Beomgyu gülümsedi.
Beomgyu "Hiç değişmemişsin"
Yeonjun "Nasıl yani?"
Beomgyu "Hep kendinden önce bizi düşünüyorsun"
Yeonjun "Neyse tamam boş ver de Taehyun uyanıp bir şeyleri anlamadan bizde uyuyalım" Beomgyu sadece kafasını salladı ve Taehyun'un kulaklarını açıp saçlarından öptü. Yeonjun da Taehyun'un öbür tarafına yatıp gözlerini kapattı. Beomgyu bir süre sonra uyudu ama Yeonjun'un aklı bin bir soruyla doluydu.
Bu kadardı umarım beğenmişsinizdir :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeonjun'un Pişmanlığı (YEONBİN)
De TodoYeonjun'un bir anlık hatası ölüme sebep oldu fakat Soobin gerçekten ölmüş müydü? Peki ölmediyse mutlu bir hayat yaşayabilecekler miydi? Yeonjun ve Soobin birbirlerine kavuşabilecekler mi? Yan Ship; TAEGYU