Yeonjun'lar hastaneye gidip kontrole girdiler. Şuan da da Yeonjun'lar doktoru bbekliyordu. 10 dakika sonra doktor geldi.
Hyuka "Doktor bey hyung'umun nesi var?" Hyuka doktorun dibine girdi. Doktor uzaklaşıp konuştu.
Doktor "Oturun konuşacağız" Hyuka hemen Yeonjun'un yanına oturup destek olmak için elini tuttu. Herkes doktorun konuşmasını bekliyordu.
Beomgyu "KONUŞSANA LAN!!" Beomgyu beklemekten sıkılmıştı.
Doktor "Yeonjun bey isterseniz özel ola-"
Yeonjun "Hayır benim kardeşlerimden saklayacak hiçbir şeyim yok söyleyin"
Doktor "Siz bilirsiniz. Öncelikle akciğer kanseri olduğunuzu siz de biliyorsunuz zaten ve buna rağmen sigara içmeniz kanserin çok fazla ilerlemesini sağlamış. Akciğerleriniz kötüleşmesi git gide daha hızlanıyor. Bu yüzden çok üzgünüm bunu diyeceğim için ama çok az bir süreniz kalmış" Beomgyu ayağı fırladı.
Beomgyu "LAN ÖLECEĞİNİZİ BİLİYORUZ!! NE KADAR ZAMANI KALDIĞINI SÖYLE BİZE!!" Doktor Beomgyu dan tırsmıştı. Taehyun Beomgyu'yu yanına çekip ağzını kapattı ve ayağa kalkmaması için belini tek eliyle sıkıca tuttu.
Taehyun "Devam edin doktor bey"
Doktor "Teşekkürler. Yeonjun bey tahminen 1 buçuk ayınız falan var. Sigara içmezseniz ve sağlıklı beslenirseniz 2 aya da uzanabilir. Bu tamamen size bağlı benim diyebileceğim tek şey lütfen sağlığınıza dikkat edin" Yeonjun ayağa kalktı.
Yeonjun "Teşekkürler doktor bey hadi çocuklar gidelim" Taehyun Beomgyu'yu serbest bıraktı. Beomgyu doktora doğru hızlı adımlarla gitti. Doktor vuracak sanıp kaçmaya çalıştı fakat Beomgyu çoktan doktoru tutup sarılmıştı.
Beomgyu "Teşekkürler doktor bey" Doktor da Beomgyu'ya sarıldı sonra ayrıldılar.
Doktor "Ne demek işim bu" Yeonjun'lar hemen eve gidip kapıyı kilitlediler.
Hyuka "Hemen Soobin hyung'a yazalım" Yeonjun telefonunu açtı.
Yeonjun: Soobin
Soobin: Noldu?
Soobin: Ne kadar zamanın kalmış??
Soobin: Doktor ne dedi??
Yeonjun: Tahminen 1 buçuk ayım kalmış eğer sigara kullanmazsam 2 aya bile uzayabilirmiş
Soobin: SEN SİGARA MI İÇİYORSUN??!!
Yeonjun: Sonra açıklarım bunu sana
Soobin: Tamam sonra hatırlatırım ben bunu sana
Soobin: En kısa zamanda geleceğim yanına seni iyileştirmek için
Soobin: Merak etme yaşayacaksın, yaşayacağım
Soobin: Hatta sonsuza kadar hep beraber yaşayacağız
Yeonjun: Umarım :)
Soobin: Görüşürüz aşkım
Yeonjun: Görüşürüz
*soobin çevrimdışı*
*yeonjun çevrimdışı*
Hyuka "Ne dedi?"
Yeonjun "En kısa zamanda gelecekmiş"
Hyuka "Ohh yaşayacaksın" Hyuka ve Taehyun çok sevinmişti ama Beomgyu üzgün duruyordu.
Taehyun "Beo-"
Beomgyu "Hyung sen sigara mı içtin?" Yeonjun şimdi anlamıştı neden böyle olduğunu.
Yeonjun "Beomgyu ben ge-"
Beomgyu "HYUNG BUNU BANA NASIL YAPARSIN?! SÖZÜMÜZE 2 KERE İHANET ETTİKTEN SONRA 1 KERE DAHA MI İHANET ETTİN??!!"
Yeonjun "Beomgyu ben çok güçsüz-"
Beomgyu "NE DEMEK GÜÇSÜZDÜN HYUNG BİZ NE GÜNE DURUYO-"
Yeonjun "Ne sizi Beomgyu. Yüzüme bile bakmıyordunuz siz benim, ben neler çektim biliyor musunuz? Hep beni suçladınız tamam haklıydınız o gün olan bütün her şey benim suçumdu ama ben bu kadar suçlanmayı hak etmedim. Ben bunu bilerek yapmış olsaydım tamam eyvallah hak etmiş olurdum. Ben o gün yanlışlıkla dünyada beni gerçekten seven tek kişiyi öldürdüm ama isteyerek yapmadım. İnsan neden kendinden daha çok sevdiği birini öldürür ki zaten ama siz bunu anlamadınız hep bilerek yapmışım gibi suçladınız beni, hiç destek olmadınız zor günlerimde ama ben hep sizin yanınızdaydım. Hyuka bir kaldırımda oturmuş ağlarken ben onun yanındaydım"
Hyuka "Hyung sen o gü-"
Yeonjun "Taehyun Hyuka'ların evinden ben galiba bahçede anahtarımı düşürdüm diyip bahçeye çıkıp ağladığında ben yanındaydım" Taehyun şaşkınlıkla Yeonjun'a baktı. Beomgyu ise Taehyun'a bakıyordu.
Yeonjun "Ve sen Beomgyu her gece Hyuka ve Taehyun'un yanından ayrılıp içki içmesen de Soobin'le kaza yaptığımız gün gittiğimiz bara gidip saatlerce ağladığında ben yanındaydım" Beomgyu gözlerini Yeonjun'a çevirdi.
Yeonjun "Ben sizi suçlamıyorum neden yanımda değildiniz diye ama beni keşke bir kere dinleseydiniz" Hyuka ağlamaya başladı.
Hyuka "Hyung ben gerçekten çok özür dilerim"
Yeonjun "Ben neden sigara içiyordum biliyor musunuz?" Hepsi Yeonjun'a döndü.
Yeonjun "Kanserim iyice yayılsın da bir an önce Soobin'imin yanına gideyim diye ama yemin ederim Soobin gizli numaradan yazdığından beridir ağzıma sürmüyorum sigarayı" Beomgyu gidip Yeonjun'a sarıldı.
Beomgyu "Özür dilerim hyung çok özür dilerim" Yeonjun da Beomgyu'ya sarıldı.
Yeonjun "Bu lanetten kurtulduğumuz da eskisi gibi olabilecek miyiz?"
Beomgyu "Olamayacağız" Yeonjun'un gözünden yaş geldi.
Beomgyu "Ama yeni bir sayfa açacağız. Her şeyi sıfırlayacağız hiçbir şey yaşanmamış gibi devam edeceğiz. Çünkü" Yeonjun Beomgyu dan ayrılıp Beomgyu'ya baktı.
Beomgyu "Çünkü... Seni kaybetmek istemiyorum hyung" Taehyun ve Hyuka, Yeonjun ve Beomgyu'nun yanına gelip hep beraber sarıldılar.
Yavaş yavaş finale yaklaşıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeonjun'un Pişmanlığı (YEONBİN)
RandomYeonjun'un bir anlık hatası ölüme sebep oldu fakat Soobin gerçekten ölmüş müydü? Peki ölmediyse mutlu bir hayat yaşayabilecekler miydi? Yeonjun ve Soobin birbirlerine kavuşabilecekler mi? Yan Ship; TAEGYU