1. Gün

541 34 20
                                    

Miku saçlarını iki yana ayırıp kırmızı bir kurdeleyle bağladı. Dev aynadan arkasındaki kızları görebiliyordu. Rin hala uyuyordu. Luka'ysa formasını giyiyordu. Beyaz, karpuz kollu bir elbiseydi. Yakası denizci forması gibiydi. Kırmızı şeritleri vardı ve kırmızı, dev bir kurdelesi vardı.

Yan odada Neru ve Teto, Haku'yu uyandırmaya çalışıyorlardı. Dün gece fazla içmişti.

Ia, Gumi ve Meiko çoktan hazırlanmışlardı ve aşağıya inmişlerdi. Airi'ye kahvaltıyı hazırlamasında yardım ediyorlardı. Normalde Chichi de ona yardım ederdi ama onu fazla yabancılık çektiği için İtalya'ya yolladılar.

Yandereler topluluğu, Yukari, Matu ve Tei. Onlar çoktan hazırlanmışlardı. Sadece aşağıya inmek istemiyorlardı. Hepsi odalarında ayrı bir şey yapıyordu. Mayu oyuncaklarıyla oynuyor, Yukari yeni bulduğu online oyunu açmıştı, Tei ise Airi'nin almasını yasakladığı kasap bıçağını biliyordu.

En sakin oda Miko, Ritsu ve Ruko'nundu. Miko daha yeni uyanıyordu. Ritsu çoktan hazırlanmıştı şimdi Miko'ya yardım ediyordu. Ruko tüm perdeleri açıp içeri ışık girmesini sağlıyordu. Yandere odasının tersine. Toz pembe oda tamamiyle aydınlanmıştı. Evdeki en toplu odalardan biriydi. İçeride bir erkek olmasına rağmen. Ritsu'nun Airi ona bir erkek bedeni yapmıştı. Eskisi İtalya'da patlamıştı. Göğüs kısmı gitmişti ama saçlar hala uzundu. Gakupo gibiydi, bir şey olmazdı. Ruko da formasını giyince Ritsu'ya yardım etti. Küçük oğlan beyaz pantalon üstüne kırmızı gömlek giymişti. Saçlarını da tepeden bağlamıştı. Kollarında beyaz, pantalonunda kırmızı şeritler vardı.

Erkekler, Kaito, Len ve Gakupo perdeleri kapayıp uyuyorlardı. Aynı zamanda horuldamalarıyla yeri inletiyorlardı. Onların horlaması daha farklıydı. Bozuk makina sesi çıkıyordu. Oda çok dağınıktı. Yerler çöp ve kıyafet içindeydi. Bu yüzden Oliver ve Rook oradan kaçmışlardı.

İkisi daha yeni hazırlanıp aşağıya iniyorlardı. İnerken onları uyandırmayı denediker ama nafile. Daha fazla üstelemeyip aşağıya indiler. Kahvaltı çoktan hazırlanmıştı. Airi, Gumi, Ia ve Meiko onlaı bekliyordu. Oğlanlar da sofraya oturup beklemeye başladılar. Hemen ardlarından Miku, Luka, Rin üçlüsü indi. Rin resmen kendini merdivenlerden atmıştı. O yere inince dev bir gümbürtü çıktı. Genç kadın burnunun iki tarafını tuttu. Son zamanlarda çok ağrıyordu. En ufak bir gürültüye bile dayanamaz olmuştu.

Gürültü demişken Teto ve Neru sızmış Haku'yu zar zor giydirip aşağıya indirmişlerdi. Aslıda onu sürüklüyorlardı. Halu'yu masaya oturtunca Airi öksürdü. Haku korkuyla yerinde sıçrayıp dikleşti.

"Özür dilerim Airi-san." dedi. Yandere grubu da aşağıya indi. Tei kasap bıçağını arkasında saklıyordu. Su alma bahanesiyle mutfağa yönelip bıçağı çaktırmadan yerine koydu ve sofraya oturdu. Miko, Ritsu ve Ruko da gelince herkes yemeğe başladı. Oğlanların kalkacağı yoktu. Onları bekleyene kadar okul saati gelirdi. Herkes çok heyecanlıydı çünkü bugün okulun ilk günüydü. Ne yazık ki sadece üç yıl, belki bir iki sene oynardı. Robot oldukları için büyümüyorlardı ve çok dikmat çekiyorlardı.

Herkes yemeğini yedikten sonra sofrayı toplamaya yardım etti. Airi herkese obentolarını verince yukarıya seslendi.
"Çocuklar! Okula geç kalıyorsunuz!" Oğlanlar üstleri başları dağılmış şekilde aşağıya indiler. Akşamları ağladıkları şarj aleti sayesinde yemek yeme ihtiyaçları yoktu. Obento ve çantalarını alıp dışarıya fırladılar. Dışarıda onları su yeşili bir minibüs bekliyordu. Önünde de Ai vardı.

"Geç kaldınız." dedi Ai.

"Biliyorum. Hadi binin!" Vocaloid'lerin hepsi minibüse binince Ai de bindi. Binmeden önce Airi'ye küçük bir öpücük verdi.

"Sana emanetler." diye seslendi Airi.

"Tamam."

"Airi-san! Sen gelmeyecek misin?" dedi Rin pencereden sarkmış kıza yakınlaşmay çalışıyordu.

"Benim işlerim var. Sizinle Ai ilgilenecek. İçeri gir hadi." giden minibüsün ardından el salladı. Gözden uzaklaşınca da içeri girdi.


Herkese merhabalar!! Soğuk Eller'in devamı olarak yazıyorum bu hikayeyi ama onu okumak zorunda değilsiniz. Fazla gevezelik etmicem. sizlere iyi okumalar. ^-^

Secret Time After School {Vocaloid}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin