5. Gün

143 22 6
                                    

"Airi-san." Rin çatalını tabağının kenarına koyup ellerini masanın altına indirdi ve en sevimli haliyle ona gülümsedi. Airi'nin yorgun yüzü birden değişip moralsiz bir hal aldı. Ağzındaki kaşığı çıkarıp tabağının kenarına koydu.

"Gene ne yaptın?"

"Hiç bir şey. Sadece sana bir şey soracaktım. Okulumuz kapanmak üzere ve-"

"Biliyorum. Ve sizi oradan alıyorum." birden hepsi dondular. Ne demek okuldan alıyorum.

"Ama!" diye çıkıştı Miku.

"Emin olun kapanması ve sizin oradan ayrılmanız herkes için en iyisi. Daha fazla itiraz istemiyorum."

"Öğrencilerin gelmemesinin bir sebebi var." dedi Ai. Airi'nin bu sert tutumuna karşı her zaman yumuşak başlı olmuştur. Serseri ama daha nazikti. "Okulun bakımı geçeli çok oluyor. Geçen sene bir kaç öğrenci kaza geçirip hastanelik olmuş. Veliler okula bağış yapmayı kestiğinden ve devlette yardım etmediğinden okul bakım yaptıramyor. Böyle bir okula hiç bir veli öğrencilerini yollamaz. Fazla dayanması beklenemezdi zaten. Sizi daha çok seveceğiniz bir okula yollayacağız." bu sözler hiç birini daha iyi yapmadı. Okuldan ayrılacaklardı.

"Konservatuara gideceksiniz." dedi Airi. Bunu duyunca hepsi birden canlandı. Yapmayı en sevdikleri -yaratılış amaçları- müziğin tek ders olduğu, eğlenceli bir okul. Diğerini unutmuşlardı bile.

"Cidden mi?" diye haykırdı Neru. O bile tepki göstermişti ve bu yandereleri bile ürkütmüştü. Hepsi sandalyelerini bir milim geri çektiler.

"Size özel burs bile vereceklerini söylediler. Geçen müzik dersinde öğretmeniniz Yukari'nin sesini duyunca hemen arkadaşıyla konuşmuş." kalanını Ai devraldı.

"Müdür beni aradı. Eğer tüm çocukları buraya yazdırırsanız ödeme yapmak zorunda kalmazsınız, dedi." Vocaloid'ler önce birbirlerine bakıp anlaştılar. Hepsi aynanda başlarını olumlu anlamda sallayınca Airi ve Ai tebessüm ettiler. Kayıtlarını o okuldan alıp konservatuara vereceklerdi. Müdürle de yarın konuşurlardı.

Secret Time After School {Vocaloid}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin