Özel Bölüm

59 9 1
                                    

Yıllar sonra ^^" neyse lafı fazla uzatmayacağım açıklamamı daha önceden yapmıştïm. Bu bölümü hikayeden bağımsız olatak,annelerimize yazıyorum. Hepsinin anneler günü kutlu olsun. Hep yanımızda olmanız dileğiyle. 


Sabahın 6'sında, güneş daha yeni doğuyordu. Salon masasının etrafında toplanmışbir grup çocuğun önünde büyükir kağıt açıktı. Miku eline bir sopa almış, sanki askeri bir görevi anlatırmış gibi kağıda vurup bir şeyler anlatıyordu.

"Herkes görevini anladı mı?"

"Evet!" Hepsinin birden cevap vermesiyle, ne kadar kısık sesle de olsa, bir gürültü koptu. Hepsi de aynı anda ağızlarını kapadı.

"O halde başlayalım!" Miku'nun emriyle kalabalık dağıldı. Luka, SeeU, Gakupo direk mutfağa geçtiler.

Neru, Haku, Kaito bir grup; Len, Rin, Oliver bir grup olarak dışarı çıktılar. Rook, Teto ve Meiko bir mutfağa, bir salona, oradan başka bir köşeye koşturup duruyorlardı. Yukari, Ia ve Mayu, sürekli olarak telefonlaşıp Miku'a bir şeyler söylüyorlardı. O da o büyük kağıdın üstüne karalamalarda bulunuyordu. Miku'nun saatı çaldığında herkes sabahki pozisyondaydı.

"Ruko, hadi gidelim."

"Tamam." Genç kız Miko'yu kucaklayıp Ritsu'nun da elinden tutup üst kata çıkardı. Airi'nin odasının önüne geldiklerinde duraksadılar.

"Ai-san sanırsam banyoda." dedi Ritsu, elindeki çiçekleri arkasına saklarken. Miko onlara sus isareti yaptı.

"Şşşşş! Girelim." Kapıya doğru uzanan Ruko olduğu yerde çakıldı. Kapı açılıp gözleri hala mahmur Ai, son anda kızlara çarpmaktan kurtulmuştur.

"?!? Günaydın. Bir şey mi istediniz?'' Üçünün de suratı hayalet görmüs gibi kaymıştı.

"Hi-Hiç bir şey!!" Ruko kızları çekiştirip aşağı uçtu. "Uyanmış!" Herkesin ağzından "HEEE?!?" sesi yükseldi.

"Yeni plan!" diye bağırdı Miku. "Sakın çaktırmayın!"

"Neyi çaktırmayamacaksınız?" Hepsinin kafası yavaşça masaya döndü. Airi sadalyelerden birine yaslanmış, yaptıkları hazırlığa bakıyordu. "Ohooo! Gerçekten güzel görünüyor. Bayağı uğraşmışsınız." Yüzündeki muzur gülümseme yerini daha sakin ve şevkatli bir tebessüme bıraktı. Hepsi birden ona doğru koşup sevgi çemberinin ortasına aldılar. 

"ANNELER GÜNÜN KUTLU OLSUN!"

Secret Time After School {Vocaloid}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin