9. Gün

96 20 0
                                    

"Burası ne kadar..."

"Tuhaf mı?" diyerek Tei'nin sözünü tamamladı Mayu. Kafeteryanın masaları bile bir tuhaftı. İnsanlar normal sıfatından çok uzaklardı. [burada kendi hayal gücünüzü kullanın :D ] Geri kaçmaya çalışan Len'in Oliver, yakasından tutup çekiştirdi.

"Nasıl olsa androidiz. Kendimizi şarj etsek kimse anlamaz."

"Haklı." dedi Teto.

"Sonra görüşürüz!" Miku geri dönmeye kalkarken Kaito'ya çarptı ve mavi saçlı oğlan onu kaldırıp sırtladı.

"Bu tür ortamlar diğer insanlarla aramızda sıcak bağlar kurmamızı sağlar." dedi Ruko.

"Oradaki sıcağı kaldırırsan daha iyi olur." dedi Luka.

"İlk kim gidecek?" hepsi Miko'nun sorusunu havada bıraktı.

"Bence koca kadalı SeeU gitsin. Onun gibi tsundere yandere karışımları bu tür ortamlarda daha çabuk üstünlük sağlar." dedi Rook. Ama arka tarafta ne oluğu hakkında en ufak bir fikri dahi yoktu.

"SeeU." dedi Ritsu korkuyla. "O makası nereden buldun?" Rook bunu duyunca arkasına sıçradı. Kara bir aura yayan, gözleri öfkeyle ışıyan ve yüzünde uzun, korkunç bir gülümsemeyle ona makas sallayan SeeU; arkasında da korkudan yeni doğmuş ceylan gibi titreyen çocukları gördü. SeeU saldırmadan ruhu vermişti o.

"Ş-Şaka yaptım. Şaka yaptım. Lütfen..." SeeU üstüne üstüne geldikçe o geriliyordu. Sonunda bu koşturmacaya döndü. Rook kafeteryada kız gibi çığlık atarken SeeU aslan gibi kükrüyordu.

"Gel buraya lanet olası!"

Secret Time After School {Vocaloid}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin