"O kadar da kötü değil." dedi Luka. Yerde oturmasına rağmen boyu uzundu. Altında debelenen Miku oradan çığlık attı.
"Hangisi? Benim ki mi, Haku'nun ki mi?" Miku onlara sahte kimlik bulmak gibi saçma bir fikirle gelince hepsi onun üstüne atladı. Haku onu kurtarmak için bu fikri bulmuştu.
"Bence fazla konuşma." dedi Tei. Miku bebek gibi ağlamaya ve çırpınmaya başladı.
"Okula geleli şurada ne kadar oldu ki hemen bizi dağıtıyorlar? Ayrıca madem ayıracaklardı bizi de neden kabul ettiler ki?" dedi Kaito. Yerden bir çakıl alıp fırlattı ve çakıl öğretmenler odasının penceresini kırdı. Yukari birden fırlayıp ayağa kalkınca hepsi ona döndü.
"Buldum!" dedi, yumruğunu diğer eline çarptı. "Bir yardım konseri yapacağız. Miku'nun dediği gibi. Ancak bunu biz yapmayacağız." hepsi ona kafalarında kocaman soru işaretleriyle bakıyordu. "Bakın. Eğer okul temsilcisi ve etkinlik kolu başkanı okula ünlü birini veya grubu çağırırsa herkes buraya toplanır. Çünkü herkes bu tür aktiviteleri sever ve nerede daha çok aktivite varsa oraya toplanır. Ayrıca bu tür sosyal aktiviteler öğrencilere üniversitede fazladan kredi sağlar. Kimse buna hayır demez. Yani gerçekten harika bir ünlü bulacağız ki herkes buraya toplaşsın." bu fikir tutardı. Çünkü Yukari'den çıktı. Birilerinin aksine. Şimdi sıra o ünlüyü bulmaktaydı.
"Peki kimi getireceğiz?" dedi Rin. Yukari'nin kafasında dev bir damla oluştu.
"Gidin vidalarınızı gevşetin. Japonya'nın en ünlü ve en çok sevilen şarkıcısı kim?" hepsi birden Luka'nın altındaki Miku'ya döndü. "HATSUNE MİKU! JAPONYA'NIN EN TATLI, SANAL DİVASI!" Miku'nun ağzından bir Hee çıktı.
"Be-ben mi?"
"Um! Biz de o sırada başka aktivitelerle uğraşacağız. Len bana futbol takımından bahsetti. Gerçekten iyi fikir. Bunu kullanabiliriz. Ayrıca bu tür okul animelerinde de güzel etkinlikler var."
"Ben dersem saçma, Yukari derse düzgün." dedi Miku. Bunun üstüne Luka Miku'nun sırtında zıplamaya başladı. Gakupo ve Meiko onu zor kaldırdılar. Kaito değil, çünkü Luka'nın tkmesine maruz kalıp üç metre uçtu.
"Yoo minna! Herkes dağılıp sınıflarına bu konuyu düşünmeye! Yarın sabah bu konuyu kesin netleştireceğiz!"
"TAMAM!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Secret Time After School {Vocaloid}
RandomVocaloid'lerin konser koşturmacaları bitti. Artık yeni bir başlangıç zamanı. Emekliliklerini okulda dersten derse koşarak geçirecekler. Eskilerin gözdesi olan Chie okulu kapanmanın eşiğinde. Bunu engellemek için uğraşan okul nasıl yöntemler kullanıy...