two

6 1 0
                                    


selammlaarr ikinci bölümle karşınızdayım. iyi okumalar.

-----------

Hyunjinin benim resmimi cizmesinin ustunden 2 hafta  geçmişti onunla çok iyi anlasiyorduk. Sanırım 4 yıldır böyle güzel arkadaşlık kurmamistim hemde bu kadar kisa bir sürede mutluydum ama ona karsi olan hislerimin arkadasca oldugunu pek sanmıyorum her neyse diye gecirdim icimden. Resmimi odama asmistim çünkü asılacak kadar güzeldi.

Bu güzel şaheseri odama asmiyayim da napayim yani? ------Suan öğle arasında olduğumuz için hyunjinle kutuphaneye inmistik ve dakikalardir sessizce oturuyorduk ve benim canım sikilmisti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu güzel şaheseri odama asmiyayim da napayim yani?
------
Suan öğle arasında olduğumuz için hyunjinle kutuphaneye inmistik ve dakikalardir sessizce oturuyorduk ve benim canım sikilmisti. Telefonumu çıkarıp rastgele bir şarkı açtım ah lanet olsun kulakligimi yanima almamıştım neyse boyle de dinleyebilirdim.
"Felix"

"Hm?"

"Hayatında hiç birisinin yanindayken kalbin hızlıattı mı yada heyecandan bayilacak gibi oldun mu yada huzurlu ve mutlu hissetigin oldu mu?" Geçen gün bana sarildiginda ve omzumda uyudugunda resmimi cizdiginde öyle oldum deseydim nasi tepki verirdi diye dusunmeden edemedim ama ona cevabim hayır oldu.

"Senin oldu mu peki öyle?"

"Evet oldu"  

 "ne zaman peki?" 

 "Suan oluyor"  

 "ha" Donup kalmıştım benim yanimdayken boyle hissetmesi? Saka olmali diye geçirdim içimden ama içimden bi ses benimde oyle hissettiğimi söylüyordu cunku kalbim maratondaymis gibiydi. Kafamdaki düşünceleri silip ona cevap verdim 

"N-nasıl yani?" aptal felix neden kekeliyorsun aptal


"Baya seninleyken huzurlu ve mutlu hissediyorum heycanlaniyorum kalbim hızlı hızlı atıyor felix neden böyle oluyor naptin bana cilli oğlan ya" gülerek söylemişti son kısmı ama gulumsemesinde içini yakan bir şeyler var gibiydi.
Cevap verememistim veremezdim çünkü daha bu sorunun cevabini kendime veremiyordum çok ani olmuştu bu şey.
Cok beklemeden boynuna sarıldım anında karşılık verdi kalbim deli gibi hizli atıyordu neden böyle olmuştu naptin bana böyle uzun oğlan diye geçirdim içimden.

--------
Biraz daha kütüphane de durduk saate baktigimda zilin calmasina daha çok oldugunu gördüm aklıma terasa cikip biraz hava alabileceğimizi düşünerek ayağı kalktım benimle birlikte hyunjin de kalktı "hadi gel seni bir yere goturucem çok seversin umarım çünkü ben çok seviyorumm" diyerek elini tutup terasa doğu gittik.

Terasa geldiğimizde kapiyi açtım okulumuzun terasindan butun seul görünüyordu sanırım okulun sevdiğim bir kısmı burasiydi. Yanimda duran Hyunjine baktigimda büyülenmiş gibi etrada bakıyordu elimi bırakıp terasin köşesinde duran küçük puflara oturdu yaninda duran pufa patpatlarken gelsene dedi yanina gittim.

Birden belimde bi çift kol hissettim hyunjine baktigimda zaten bakıyor oluşu yanaklarimin isinmasina neden oldu anin verdigi utangaclikla kafami egdim tek eliyle cenemden tutup yüzümü yüzünün hizasina getirdi gülümseyerek "utanmana gerek yok lix seni opmedim neden utaniyorsun sadece sarilmistim?"
Yalancı bir sinirle "He elinde olsa opuceksin yani?" Evet diyerek muzip bi sırtıma takındı yüzüne.
LAAN o da mi escinsel acaba lann yoksa  sakasina mi oyle dedi. Sorsam mı acaba neyse ya bi ara sorarım.

Sinirim bozulmuştu belimde olan kollarını çözmeye çalışmıştım ama nafileydi fazla sıkı tutuyordu eşşek, somurtarak oldugum yerde kipirdanmaya başladım "rahat dur lix iki sarilamiyoruz arkadasimiza ya, aşık olduğum arkadaşıma" sonlara doğru yüzü düşmüş ve sesi kisilmisti ama duymuştum o az önce  aşık olduğum arkadaşım demişti degil mi? Suan neden sanki icime öküz oturmuş gibi hissediyorum? Ona ondan hoslandigimi soylersem nolurdu ki sonucta hoslandigimdan emindim ama seviyor muydum emin değildim iste.


(hyunjinden)


"lix?"
"Hm?"
"Sana bir şey söylemeliyim "
"Tabi seni dinliyorum hyun"
"Ben..ben senden çok hoşlanıyorum lix" yüzüne baktığımda afallamis gibiydi çok utaniyordum ellerimle  yüzümü kapattim neden bilmiyorum ama göz yaslarim benden izinsiz akıyordu hickirarak ağlamaya başladım neden ağlıyorum bilmiyorum sadece içimden aglamak geliyordu felix belime daha cok sarılmıştı bi süre sonra aglamam dindi felix hâlâ bir şey dememisti bende bir şey demesini beklemiyordum zaten ne bekleyebilirdim ki? Hemen kollarima atlayip bende senden hoşlanıyorum diyecek hali yoktu sonuçta kafama ki dusunceleri silip uyumaya karar verdim  felixde oyle yapmıştı bende gozlerimi kapattim.

--------

bölüm nasildii beğendiniz mi yorumlara yazmayi unutmayın <3 ^^

ya bi git amkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin