(felixden)
Uyandığımda hala terasta olduğumu fark ettim kafamin altinda bi yumuşaklık vardı gözlerimi açıp baktığımda hyunjinin göğsünde yattığımıfaark ettim heycandan ölmek üzereydim sanırım AĞAĞAĞAĞAĞAAA her neyse. hyunjin'e bi cevap verememiştim üzülmüş müdür acaba? üzülmüştür tabi çocuk bana açıldı ben hic bir sey diyemedim.
Saate baktığımda okul cikisina 10 dakika kaldığını fark ettim telasla ayağı kalkiyordum ki belime sıkı sıkı sarılmış kollar vardı biraz çırpındım belki uyanir diye BDKWFKWBFOEHF ama nafile uyanmadı bene cirpinmayi bırakıp eski halimi aldım.
Yüzünü incelemeye basladim yüzü gerçekten kusursuzdu burnu çok güzeldi sanki özenle cilizmis bi resim gibiydi dudaklari uyudugu icin biraz sismisti içimden onu öpmek geldi ve dudaklarına dogru egilip hafif bi buse kondurdum tam geri cekilecekken opusume karsilik verdi bi süre öylece kalakaldım uymuyor muydu lan bu az önce kendi kendime söylenirken, afallamistim bir yandan da kendime geldiğimde utançla oturusumu diklestirip kafamı egdim ellerimle yüzümü kapattim çünkü bu gün ıkinci utanisimdi birden ince kemikli elleriyle yüzümde duran ellerimi çekti yüzünü yüzüme sabitleyip dudaklarima dogru eğildi anın verdiği etkiyle gozlerimi kapattim dudaklarimda baskı hissetigimde opusune karşılık verdim suan yaptığım doğru mu değil mi bilmiyorum ama onu doyasıya öpmek istiyordum ve oylede yaptim. Bu arada bence hyunjin kesinlikle gay abicim beni öpüyor laaa AĞAĞAĞAĞAĞAA.
--------
Suan evde deli gibi yatagimda zipliyordum heyecandan ölmek üzereydim sanki, onu opmustum ve beni itmemis yada kizmamisti bana karsilik vermis üstüne bir daha opmustu saka gibiydi elim istemsizce dudakalrima gitti salak gibi siritiyordum kalbim göğüs kafesimden çıkacak gibi hissediyordum.Kisa süre sonra kendime geldiğimde salona inip televizyonu açıp izlemeye başladım daha sonra canım sikilmisti oflaya puflaya mutfaga gittim çünkü canım sıkıldığında yemek yemek çok cazip geliyordu NDKWNFKEBCOWTFKDMKF
mutfakta kendime bir şeyler hazırlarken kapı çaldı bu saatte kim gelmiş olabilirdi ki ailem olamazdı geçen gün yurtdışına çıkmışlardı hemen mi dönmüşlerdi acaba?Her neyse diyerek kapıya doğru adimladim kapının dürbününden baktigimda şok geçirmiştim 1 hyunjinin burda ne isi vardi 2 benim evimin adresini nerden biliyordu 3 bu saatte neden gelmisti ve neden gözleri kizarikti?
Kapıyı actigimda burda ne isi oldugunu soramadan boynuma atlamisti ve neden bilmiyorum ama hickirarak ağlıyordu "hyunjin?, hyunjin iyi misin neden agliyorsun? Hyunjin?" Ne kadar cok hyunjin demistim lan clsmclsmclam neyse.
"Felix sus ve sadece sarilalim birazdan anlatırım tamam mı?"
Tamam anlaminda başımı salladim ve bende ona sardim kollarimi.
biraz kisa oldu ama gecis bolumu gibi dusunelim tsklr.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ya bi git amk
Teen Fictionabcm anlık gelen bi hevesle yazılmış bir ficdir tsklr. yazım kurallarına dikkat etmeye çalıştım eksiğim varsa yorumlara yazmanız yeterli olur tsklr.