Sınıfa gidip çantamı toparlayıp okuldan çıkmıştım. gözyaşlarım bardaktan boşanırcasına akıyordu. birden kafamda bi su damlası hissettim sonra bir daha bir daha derken yağmur bastırmıştı şemsiyem yanımda değildi hayattaki şansımı sikeyim ya kapüşonlumun şapkasını taktım ve yürümeye devam ettim.
Yağmur daha çok yağmaya devam ediyordu evimin yolu çok uzaktı hemen ilerde bos bir sokağa girdim sokağın üstünde tente vardi yağmur gelmiyordu bu iyi bir sey yağmur dinene kadar burda dursam iyi olur diye geçirdim içimden sonra yere oturdum.
Bir kaç dakika sonra adım sesleri duydum kafamı kaldırıp baktığımda hyunjin olduğunu gördüm elinde bi şemsiye ile gülümseyerek bana bakıyordu lan bu beni mi takip etmisti salak aq. umursamaz bi tavırla "neden burdasın" dediğimde yüzü düşmüştü ama tekrardan gülümseyen halini almıştı.
"seni evine götürmeye geldim güzelim"
"bana güzelim diyip durma hyunjin yumuşamam için yapıyorsan hiç yapma zor biraz bu saatten sonra ayrica ben kendim de gidebilirim sen git ben yağmur dinene kadar burdayim."
"emin misin yağmur geceye kadar sürebilirmiş beklicek misin"
duraksamıştım o kadar sure bekleyemezdim napabilirim ki tek çare hyunjinle gitmekti sanirim
" geliyor musun"
"ha- evet evet geliyorum bekle"
"tamam hadi arabam şu tarafta daha fazla ıslanmadan gidelim"
"tamam geldim gidebiliriz"
bana gösterdiği yere doğru yürümeye başladık arabanın yanina geldiğimizde "arkaya bin bugün senin şoförünüm"
mal mısın der gibi suratına bakmıştım "hayır gerek yok öne de binince şoförüm oluyorsun" sırıtıp ön koltuğa binmiştim ardımdan o da binince sürmeye başlamıştı. Aradan bir kaç dakika geçtikten sonra can sıkıntısından patlamak üzereydim dayanamayıp telefonumu ve kulakligimi çıkardım ve kulakliklarimi takip spotify'a girdim rastgele bi şarkı açıp dinlemeye başladım. biraz sonra sol kulağımda ki kulaklık çıkmıştı dustu herhalde diyip geri takıcakken hyunjinin kendi kulağına taktığını gördüm
"napıyorsun ya sen"
"şarkı dinliyorum güzelim sen"
" bend- ne? ya hyunjin kulakligimi versene"
"susar mısın güzelim şarkı dinliyorum"
"sen ne- ahh cidden"
bölüm yazamıyorum tsklr.
yorum yazmayı ve vote vermeyi unutmayınn!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ya bi git amk
Teen Fictionabcm anlık gelen bi hevesle yazılmış bir ficdir tsklr. yazım kurallarına dikkat etmeye çalıştım eksiğim varsa yorumlara yazmanız yeterli olur tsklr.