Four

5 1 0
                                    

Hyunjin benden ayrildiktan sonra onu elinden tutup koltuğa oturttum "şimdi anlatmak ıster misin?"

"Evet anlatayım"

"Seni dinliyorum güzelim" sıcak bi gülümsemeyle demiştim o da bana o güzel gulumsemesini bahşetmişti.

"Az önce ailemin.. ailemin arkadaşlarından bi haber aldım ailem yurtdışına tatile gitmişti ve.. ve bugün buraya dönerken k-kaza yapmışlar felix haberi aldığımda dünyam başıma yıkılmıştı resmen, ailemi kaybettim ve çok berbat hissediyorum felix gerçek olmadığına inanmak istiyorum olmuyor felix yapamiyorum sanki " elini kalbine götürüp " sanki buradan bir parça koparılmış gibi hissediyorum sanki orayı birisi sıkıyor nefes almamı istemiyor gibi" hâlâ ağlıyordu ve ben hiç bir şey diyememistim tam agzimi açıp bir şey soyliyecekken durdurdu "bir şey demene gerek yok bana sarilsan yeter felix" tamam anlamında kafamı salladim dediği gibi sarildim ona sımsıkı sarıldım.

Ne kadar süre öyle durduk bilmiyorum ama hyunjinin duzenli nefes alış verislerinden uyuduğunu anlamıştım onu kucağıma alarak odama götürdüm. Biraz ağırdı ama tasiyabilmistim yatağa yatirdigimda bir şeyler mırıldandı cok anlamamıştım ama ailesi ile ilgilidir diye çok takmadan bende yanina uzandım ustumuzu örtüp uyumaya çalıştım ama nafileydi hyunjin bir şeyler mırıldandı hafif yerimde dikleserek ne dediğini anlamak için biraz dikkatli dinledim "anne baba sizi özledim" dedi ve sustu sonra gözlerinden yaşlar akmaya baslamisti baş parmagimla yüzünde ki yaşları yavaşça sildim. Ağlaması durduğunda tekrar uzandım ve gözlerimi uykuyla teslim ettim.

--------

Sabah uyandığımda üstümde bi ağırlık hissettim gözlerimi tamamen açıp baktığımda hyunjin sırıtarak bana bakıyordu ne var dercesine yüzüne baktığımda siritmaya devam etmis beni cevapsız bırakmıştı somurtarak onu ustumden itip arkamı dönüp uyumaya çalıştım çünkü hyunjin gece kalkip aglamisti onunla ilgilenmistim ve benim gözlerim uykuya mahrum kalmıştı.

Birden hyunjin belimden tutup kendisine çevirdi ve yuzlerimiz çok yakındı çok çok fazla yakındı konuşsak dudaklarimiz biribirlerine değecek yakinliktaydik ve o hâlâ siritiyordu ahh bu çocuk cidden sinir bozucu aq, yavaşça göğsünden ittirdim onu göz devirip

"sanada günaydın hyunjin"

"günaydın güzelim" güzelim mi dedi o bana tutun beni bayilicam şimdi "güzelin nenendir "

dediğimde kahkaha atmaya başlamıştı "ne gülüyosun be" dediğimde "komik çünkü" "hı çok komikti aynen hıı"dedim arkamı  dönerek, dudağını büzerek "tamam özür dilerim ya küsme bana lix" dediği an kahkahayı basmıştım. 

Aşağı mutfağa indiğimizde hâlâ gülüyordum her yüzüne baktığımda o an ki yüz ifadesi aklıma geliyordu. "Yeter artık lix neden bu kadar guluyorsun ki anlamış  değilim  hâlâ"

"Yukarıda ki y-yüz i-ifaden ç-çok komikti hyunniee~ "

Kahkahalarimin arasından zar zor konusmustum.

Kahkahalarim kesildiginde kahvaltı hazırlamaya başlamıştım bu günün hafta sonu olmasını firsat bilerek yavaş yavaş kahvaltimizi yapmıştık.

"Hyunniee~ bugün seninle dışarıya çıkalım mı?"

onun moralini duzeltmem gerekiyordu ailesinin durumuna bende çok üzülmüştüm.

"Olur çıkalım lix banada iyi gelir belki"

"Hadi hazırlan gidelimm hyunniee~"

-------

HYUNJIN ADAMI ARTIK GELİR MISIN ŞURAYA AĞAÇ OLDUM KÖK SALDIM YA"

beyfendiyi 1 saattir bekliyordum bi hazirlanamamisti kahvaltidan sonra onun evine hazirlanmasi icin gelmistik ve o geldigimzde 'sen burda bekle 5 dakikaya geliyorum' dedikten sonra yukarı çıkıp hazırlanmaya gitmişti. 1 saattir burda oturmuş onu bekliyordum cildiricaktim ya en sonunda dayanamayıp yukarı çıktığımda odasının kapısı aralık duruyordu yatağında oturmus sırtı kapıya donuk bir şekilde oturuyordu yanına gidip "hyun iyi misin" dediğim de hayır anlamında kafasını sallamisti elinde ailesiyle olan bi fotoğrafı tutuyordu ve ağlamaya başlamıştı sırtını sıvazlarken "onları çok özledim felix onlarsız olmuyor bir parçam eksik gibiyim sanki" "ben yanındayım hyun belki ailenin yerini dolduramam ama senin yanındayım unutma bunu" ağlaması daha çok siddetlenmisti ne yapacağım hakkinda hiçbir fikrim yoktu.

Kollarimi boynuna doladim anında kolları belimi bulurken yapabildiğim kadar tesseli vermeye çalıştım.


Bölüm nasıldı biraz sacma ve kısa  oldu sanki ya neyse baii

ya bi git amkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin