Yarım saat sonra ağlaması biraz olsun dinmişti "şimdi daha iyi misin güzelim?" " Hmhm iyiyim" yanağını öpüp beline sarıldım "daha iyi olacaksın güzelim emin ol" buruk bi tebessüm ile kafasını salladı. "Umarım felix'im... umarım." Hadi kalk dışarıya gidelim tamam dedikten sonra evden çıkmıştık.
"Kafeye gidip kahveleri orda mi içelim yoksa kahveleri alıp parka mi gidelim?" diye sormuştum "fark etmez aslında ama kahveleri alıp parka gitsek daha iyi olur" dediğini onayladıktan sonra gidip kahvelerimi aldık ve parka gittik.
-----
Bugün günlerden pazartesiydi ve ben mutsuzdum çünkü hyunjin dün parktan ayrılıp evlere dağıldığımızdan beri telefonlarımı açmıyor ve mesajlarıma geri dönmüyordu sadece görüldü atıyordu bu da beni bi tık üzmüştü. Neden böyle yapmıştı ki acaba bir sey mi yaptim bilmeden, ben düşünürken zil çalmıştı öğrencilerin hepsi gelmişti hyunjinde dahil ama yanıma oturmamıştı duvar kenarına en arka sıraya geçmişti dudak büzerek ona baktığımda "şöyle bakma bana felix" felix? nerde lix? nerde guzelim? nerde çilli oğlan? diyemedim tabi zil çalmıştı tenefüse çıktığımızda sınıf yavas yavas boşalmıştı kısa süre sonra sadece ikimiz kalmıştık sınıfta yanına gidip
"neden yanıma oturmuyorsun hyunjin?"
" Sevgilin gelsin otursun yanina araniza girmeyeyim"
"Ne? ne sevgilisi hyunjin ne diyorsun? benim sevgilim yok ki 4 senedir kimseyle muhabbeti olmayan benim mi sevgilim varmış hah!? nerden uyduruyorsun? hangi ucubenin bu saçma lafına inandın ve sen başkalarına inanıp bana tavır almak yerine gelip benimle konusabilirdin ve 4 senedir ilk defa birisiyle bu kadar çok muhabbetim oldu koskoca okulda dogru düzgün kimseyle konuşmuyorum ne sevgilisinden bahsediyorsun ya?"
"felix... ben ne-"
"sus, sus hyunjin duymak istemiyorum. bi süre konuşmayalım" bu sırada kolumu tutmuştu hızla kolumu elinden kurtardım ve ne dediğini umursamadan sınıftan çıktım
Sınıftan çıkıp gitmiştim şuan ders zili çalmıştı fakat ders falan umrumda değildi tek yapacağım sey terasa gidip biraz kafa dinlemekti zaten gözyaşlarımı tutmaya çalışıyordum en azından terasa gidene kadar dayanmam lazımdı son bir merdiven kalmıştı hızlıca çıkıp terasın kapısından içeri girer girmez göz yaşlarımı serbest bıraktım deli gibi ağlıyordum gidip armut puflara oturdum dizlerimi kendime çekip kollarımı da dizlerime sardım ve kafamı da dizlerime koydum ağlamaya devam ediyordum. Ne kadar süre öyle durdum bilmiyorum birden kapının açılıp kapanma sesini duydum ve ardından kilit sesi de gelmişti. Kafamı kaldırıp baktığımda gelen kişinin hyunjin olduğunu gördüm kafamı tekrar kollarıma koydum bir kaç adım sesinden sonra yanimda da bir hareketlilik hissettim "felix kafanı kaldırır misin güzelim lütfen biraz konuşalım hm?"
" git burdan hyunjin ayrıca ben senin güzelin değilim ve konuşulacak bir şey yok şimdi git burdan konuşmak istemiyorum"
"hayır gitmiyorum beyefendi ben bi hata yaptım evet kabul ediyorum ve bunun için de gerçekten özür dilerim güzelim. şimdi kaldır kafanı ve konuşalım tamam mı?"
"tamam ama konuşmamız bitince gidiceksin tamam mı?"
"söz veremem ama tamam"
"hyunjin!?!?!"
"tamam tamam kızma bakarız"
"duyduklarımdan sonra gelip sana sormamakla hata ettim biliyorum tekrardan çok ama çok özür dilerim ama o yaşadığım duygu karmaşasında beynim düzgün çalışmıyordu napabilirim? seninle özelimi paylaştım seninle öpüştüm ve o benim ilk öpücüğümdü o günün akşamı 'felixin sevgilisi var ondan uzak dur onların arasına giriyorsun' diye mesaj aldıktan sonra çok kötü hissettim beni kullandigini düşünmüştüm, sana çok kızmış ve kirilmistim ne yapabilirdim?"
" bana gelebilirdin bana sorabilirdin hatta bana gelmek yerine biraz aklını kullansaydın benim senden başka kimseyle doğru düzgün muhabbetim ve samimiligim olmadigini ve boyleykende nasil sevgilim olabilicegini birazcık fark ederdin ama sen naptin beyfendi bana tavır yaptın hem emin ol eğer sevgilim olsaydi o kişi sen olurdun" yüzü degisik bi hal alırken elindeki anahtari hızlıca kapıp kapıya doğru gitim kapıyı açıp çıkıp gittim.
olm çok mu saçma oldu lan? biraz da kısa oldu sanki ya neyse baii
yorum yazmayı ve vote vermeyi unutmayalımm!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ya bi git amk
Teen Fictionabcm anlık gelen bi hevesle yazılmış bir ficdir tsklr. yazım kurallarına dikkat etmeye çalıştım eksiğim varsa yorumlara yazmanız yeterli olur tsklr.