Introducere

175 15 39
                                    

Într-o lume în care clasele sociale au fost mereu bine delimitate întâlnim stereotipul copilului de bani gata, obraznic, îngâmfat, răsfățat, care a avut mereu la picioarele sale orice și-ar fi putut dori, dar care nu prețuiește nimic din ceea ce are.
Aceasta ar putea fi descrierea scurtă a tânărului de 17 ani. Park Jimin este fiul uneia dintre cele mai bogate familii din Busan și cea mai populară persoană din liceul său. Pe lângă răsfățul acordat de familie, toată viața lui a fost tratat ca și cum totul i se cuvine.
Oamenii aveau tendința aproape bolnăvicioasă de a fi mereu la picioarele lui iar asta doar alimenta aura superioară pe care Jimin o afișa față de ceilalți. Deși era plăcut de mulți oameni, Jimin era una dintre cele mai toxice persoane pe care cineva o putea întâlni. De la dragoste pasională și intensă, la șantaj emoțional, manipulare și în final la spulberarea oricărui vis pe care ai fi putut să-l ai alături de el.
Fetele care îi trecuseră prin pat puteau confirma cu ușurință toate aceste etape ale iubirii lui Jimin.
Jimin nu era toxic doar în iubire ci în toate relațiile pe care le avea. Manipula pe toată lumea și avea o plăcere nebună de a face rău gratuit. De ce? Pentru că putea.
"Oamenii bogați pot orice... Banii curăță orice murdărie lași în urmă"

La polul opus se afla Jeon Jungkook,  tânărul timid de doar 15 ani. Copil sărac, cuminte și bun, Jungkook mereu a fost retras, singur, închis în sine. Nimic nu atrăgea atenția asupra lui și era mereu recunoscător pentru asta. Nu-i plăcea să interacționeze cu oamenii și evita orice contact.
Totul s-a schimbat însă în ziua în care Jimin și-a oprit privirea asupra lui. 
Ochii mari, negri și lucioși ai celui mai mic au fost pentru Jimin exact cum este sângele pentru rechini. Jimin a văzut sensibilitatea și vulnerabilitatea din ei și în acel moment a decis să înceapă atacul.
De la ce a pornit totul? De la un simplu "nu" spus hotărât de băiatul care avea o întreagă galaxie în privirea sa. 

~

Heei, dragi cititori! ♡

Am revenit cu o nouă carte pe care o gândesc deja de ceva timp și care sper mult să vă placă.
Cartea se numește "Baby brat" și prezintă povestea dintre doi tineri de 17, respectiv 15 ani.
Stilul cărții va fi puțin diferit față de ce am făcut până acum dar sper mult să vă placă.
Cartea va avea 20 de capitole, deci o carte relativ scurtă.
De asemenea, cartea prezintă limbaj matur, relații între persoane de același sex, homofobie și scene cu impact emoțional.
Capitolele cu impact emoțional vor fi marcate prin TW.

Sper să îmi iasă ce mi-am propus și să vă placă ce urmează să se întâmple aici. Aștept cu nerăbdare părerile voastre.

I purple you! 💜

𝐁𝐚𝐛𝐲 𝐁𝐫𝐚𝐭 //𝐽𝑖𝑘𝑜𝑜𝑘Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum