Araştırmalar Sonucu

66 14 12
                                    

Taehyun'la eve girip hemen odamıza çıktık ve bilgisayarı açtık. İçimden inşallah bir şeyler buluruz diye dua ediyordum. Beraber araştırmaya başladık.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

2 saat geçmişti ve biz bir şey bulmuştuk.

Taehyun "Bak bir şey buldum. Eğer arkadaş grubunuz varsa ve bir üye hariç diğerleri aynı rüyada o tek kalan üyenin öldürüldüğünü gördülerse, ölen kişinin zor günler geçirdiğini ve üzerinde lanet gibi bir şeyin olduğu yazıyor" Taehyun telaşla Beomgyu'ya baktı.

Taehyun "Bu ne demek şimdi? Hyuka lanetlendi mi?" Ben cevap veremedim, beynim durmuş gibiydi. Hyuka zor zamanlar geçirdiyse neden bize bir şey söylemedi ki? diye düşünüyordum.

Beomgyu "Biraz daha araştıralım" diyebildim sadece. Taehyun geri bilgisayara döndü ve başka yerlere girmeye başladı.

Taehyun "Yaşadığımız olay çok nadir galiba" Kafamı sallayarak onayladım.

Taehyun "Bak burada da yazıyor ki eğer arkadaş grubunuzda bir kişi hariç diğerleri aynı gün o bir kişinin öldüğünü rüyalarınız da görürseniz bu o ölen kişinin azap çektiğini ve size ihtiyaç duyduğunu gösterir"

"Hyuka'nın gayet mutlu bir hayatı vardı ama" dedim fakat içten içe yanıldığımı hissedebiliyordum.

Taehyun "Bence Yeonjun hyung'lar gelince Hyuka'nın odasına girelim belki bir şey buluruz" Taehyun'un dediği çok mantıklıydı.

"Bence de gidelim. Gideriz de polis izin verir mi eşyalara dokunmamıza?"

Taehyun "Polis dosyayı kapattı" 

"Ne demek kapattı?"

Taehyun "Cinayet değil intihar diyorlar" Çok saçmaydı, biz gözlerimizle katili görmüştük ama sadece kim olduğunu bilmiyorduk.

"Ama rüya"

Taehyun "Kimse bize inanmayacak bence hiç ses çıkarmadan katili biz bulalım"

"Düşününce senin dediğin çok mantıklı" dedim gerçekten de kimse bize inanmazdı. Bu yüzden kimseye bir şey demedik ve Yeonjun hyung'lar gelince Hyuka'nın odasına girdik. Hyuka'nın ailesi bir süreliğine evden gitmişlerdi. Biz üzüldüklerini düşünüyorduk.



Umarım beğeniyorsunuzdur

 Fic hakkında duygu ve düşüncelerinizi yazar mısınız lütfen?

Oy verenlere çok teşekkür ederim <3




Aynı Rüya 4'lüsü -.- TXT -.-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin