Odaya girdikten sonra kamerayı açıp izledik. Video rüyamızın aynısıydı ama tek bir farkı vardı. Simsiyah giyinen kişi. O yoktu videoda, videoda sadece Hyuka vardı ve bir bıçak tutuyordu. Bu bıçak öldüğü bıçaktı.
Taehyun "Öldüğü bıçak bu" Herkes onayladı.
"Nasıl rüyamızda ki simsiyah giyinen kişi neydi o zaman?" diye sordum ama kimseden ses çıkmadı videoyu izlemeye devam ettik.
Video da Hyuka başka bir yere bakıyordu. Bir süre full başka bir yere baktı sonra kamera'ya döndü. Hyuka'nın göz kapakları ağlamaktan şişmiş ve gözleri kızarmıştı. Hyuka bir süre kameraya baktı.
"Aynı süreler. Rüyada da aynı sürelerle aynı yerlere bakıyordu" 3'ü de dediğim şeye katıldı. Tek eksikler simsiyah giyinen kişiyle, bizim bağırma seslerimiz. Hyuka bir süre kameraya baktıktan sonra bağırdı.
Hyuka "Affedin!!" diye bağırdıktan sonra hızlıca elindeki bıçağı kalbine soktu ve yere yığıldı.
Soobin "Hyuka'nın katili kendisi mi yani?"
Yeonjun "Galiba"
"Video daha bitmedi!" dedim ve video da çatının kapısı açıldı. Kapıdan Hyuka'nın anne ve babası sandığı kişi girdi. Hyuka'nın yanına gittiler ve kahkaha attılar sessizce.
Taehyun "Pislikler!!" Hepimiz yumruklarımızı sıkıyorduk.
Video'nun devamında ailesi bir süre bekledikten sonra daha doğrusu tahminen ölmesine rağmen öldüğüne emin olduktan sonra ambulansı falan aradılar. Devamı önemsizdi videonun.
Yeonjun "Şerefsizler bide gülüyorlar!!"
Soobin "Şerefsizler kahkaha atıyorlar!!!" Neden bu kadar acımasızlardı. Neden bu kadar kötülerdi?
"Peki ya duyduğu sesler neyin nesiydi?" Aklımda hayla sorular vardı.
Taehyun "Bence bir psikoloğa götürelim videoların hepsini" Önce bir tereddüt etsek de her şeyi çözmemiz için psikolog şarttı.
ÖBÜR BÖLÜM FİNAL!!!!!
Lütfen fic'i nasıl bulduğunuzu belirtir misiniz?
?????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Rüya 4'lüsü -.- TXT -.-
Mystery / ThrillerHer şey Yeonjun, Soobin, Beomgyu ve Taehyun'un aynı gün, aynı yerde, aynı şekilde Hyuka'nın öldürüldüğünü gördüklerinde başladı. Hyuka'nın o günden sonra bütün yalanları ortaya çıkmıştı. Shipler; Yeonbin Taegyu