Taehyun video'yu temizlemeye devam ediyordu. Bende günlüğün 3.sayfasından okumaya devam ettim.
"Sevgili Günlük,
Bugün hyung dediklerime sürekli yalan söylediğimi hatırlayınca kalbimde ağırlık oluştu ve azalmıyor. Kalbim ağırlaştıkça da acım artıyor ve dayanamıyorum gidip her şeyi anlatacağım hyung'larıma. Umarım beni anlayışla karşılarlar. Ailem bana kötü davranmaya devam ediyor her zamanki gibi. Onları da anlatacağım her şeyi öğrenecekler artık. Daha fazla saklamayacağım onlardan" İçimden 'anlatmadın ama' diye düşündüm ve sonraki sayfaya geçtim.
"Sevgili Günlük,
Anlatamadım hiçbir şeyi. Nefret ediyorum kendimden de, korkaklığımdan da. Onların mutluluğu o kadar güzel ki her şeyi anlatıp mutluluklarının hırsızı olmak istemedim. Onları çok seviyorum ve üzülmelerini istemiyorum. Bu yüzden sana yazıyorum, ben öldükten sonra bu günlüğü ve bıraktığım videoları görünce her şeyi öğrenecekler. Umarım her şeyi öğrendikten sonra bana çok kızmazlar ve affederler" Beomgyu'nun gözleri doldu.
"Ben seni affederdim Hyuka neden anlatmadın?" dedim. Yeonjun ve Soobin de yanlarımda benle beraber okuyorlardı günlüğü.
Yeonjun "Bizde affederdik" Yeonjun hyung kafasını omzuma koydu.
Soobin "Evet affederdik" Soobin hyung da diğer omzuma koydu.
"Olum her şey bizim suçumuz lan!! Hiçbir şey farketmedik!!" Taehyun bana döndü.
Taehyun "Aşkım iyi misin?" Taehyun'a baktım.
"İyiyim" Taehyun inanmamıştı.
Taehyun "Yanıma gel" Kalkıp yanına gittim. Yeonjun ve Soobin'de birbirlerine sarıldı.
"Geldim efendim?"
Taehyun "Yanımda dur" Taehyun iyi olmadığımı anlamıştı. Ben de dediğini yapıp yanına oturdum ve kafamı omzuna koydum. Taehyun da yaptığı şeye devam etmeden önce bana dönüp saçlarıma öpücük bıraktı. Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu.
Taehyun "Kendini zorlama biraz dinlen lütfen" Kafamı kaldırmaya çalıştım ama başaramadım.
Taehyun "Söz video açılınca ben seni uyandırcam" Ona güvenip gözlerimi kapatıp kendimi uykuya verdim.
30 dakika sonra
Taehyun "Beomgyu uyan artık" Gözlerimi açtığımda Taehyun beni kollarına almış korkuyla bana bakıyordu. Kendimi sıcaklamış istiyordum.
"Taehyun niye bu kadar sıcak" dedim. Taehyun iyice korktu.
Taehyun "Beomgyu kabus görüp terledin bu yüzden sıcak hissediyorsun. Hadi anlat ne gördün?" Bir süre düşündüm sonra aklıma geldi.
"Ben... Hyuka'nın videolarında gördüm kendimi" Taehyun korktu.
Taehyun "Sen etkilendin mi videolardan?" Taehyun saçlarımı okşadı.
"Ben o videolarda Hyuka'nın yerindeydim" Rüyamda Hyuka'nın kaderini yaşıyordum aslında gerçekte de o değil de ben yaşasaydım. Hyuka üzüleceğine ben üzülseydim, onun ailesi yerine benim ailem beni sevmeseydi diye düşündüm.
Taehyun "Tamam geçti her şey" Taehyun saçlarımı öptü. Aklıma son video geldi hemen kalkıp bilgisayara baktım.
"Son video?" Taehyun bilgisayara baktı.
Taehyun "Daha temizleniyor"
"Bu sayı ne?" Ellimle bilgisayardaki %59'u gösterdim.
Taehyun "O 100 olunca video açılcak" Hızlanmaz mıydı ki?
"Hızlandıramaz mısın?" Taehyun kafasını sağa sola çevirdi.
"Ne kadar sürer?" Taehyun biraz düşündü.
Taehyun "1 saat falan" 1 saat ne ya diye düşündüm. Ben bu kadar bekleyebilir miydim ki?
"1 saat napcaz ya?" Yeonjun hyung'lara baktım. Sarılarak uyumuşlardı.
"Hyunglar da uyumuş" Taehyun'la ben bir süre sessizce düşündük.
Taehyun "O zaman gel oyun oynayalım"
"Ne oynayacaz ki?"
Taehyun "Son harf"
"Ne?"
Taehyun "Hyuka'yla ilgili bir şey söyleyeceğiz mesela ben Hyuka dedim ya sende a ile başlayan bir şey söyleyeceksin" Oyun hoşuma gitmişti. Belki eğlenerek oynayamayacaktık ama hiç değil Hyuka'nın nasıl biri olduğunu hatırlayacaktık.
Taehyun "Başlıyorum Hyuka" Bir süre düşündüm.
"Alçakgönüllü" Hyuka gerçekten alçakgönüllüydü. Kendine fazla değer verdi ve kendisinden değersiz kişilere bile değer verirdi.
Taehyun "Üzgün" Bunu zaten düşünmemize bile gerek yoktu her şeyi öğrenmiştik.
"Neşeli" Ne kadar mutsuz bir hayat yaşasa da bizleyken neşeliydi.
Taehyun "İyilik meleği" Oldukça iyilik yapardı. Sürekli Taehyun'la kavga ederdik ve her kavga etmemizde hemen barıştırıyordu bizi.
"İnce" Hyuka çok ince biriydi her zaman insanlara karşı inceydi. (burda ki ince konuşma bakımından hani mesela ne kadar güzelsin dediklerinde sağol ne kadar incesin derler ya o tarz)
Taehyun "Eğlenceli" Hyuka'nın amacı hep buydu zaten eğlenmek, eğlendirmek.
"İffet" Hyuka çok saf ve temiz'di. (İffetin anlamı saf ve temiz demek)
Taehyun "Terbiyeli" Hyuka çok tebiyeli biriydi hiç küfür etmezdi.
"İdeal" Hyuka herkesin isteyebileceği bir ideal bir tipti ama kimse Hyuka'yı gerçekten tanıyamadı.
Taehyun "Video tamamlandı" Bilgisayara baktım hemen gerçekten de tamamlanmıştı. Taehyun'a döndüm.
"Teşekkür ederim" dedim. O her zaman yanımda olmuştu, iyi günümde, kötü günümde. Bu yüzden ona çok şey borçluydum.
Taehyun "Her zaman yanında olacağım bunu sakin unutma tamam mı? Şimdi Yeonjun hyung'ları uyandır bende video'yu açayım" Kafamı yukarı aşağı sallayıp Yeonjun hyung'ları uyandırmaya gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Rüya 4'lüsü -.- TXT -.-
Misteri / ThrillerHer şey Yeonjun, Soobin, Beomgyu ve Taehyun'un aynı gün, aynı yerde, aynı şekilde Hyuka'nın öldürüldüğünü gördüklerinde başladı. Hyuka'nın o günden sonra bütün yalanları ortaya çıkmıştı. Shipler; Yeonbin Taegyu