2 Gün Sonra
Psikolog dan randevu aldığımızda en erken 2 gün sonraya vermişti. 2 günü zar zor geçirmiştik ve artık her şeyi çözmek istiyorduk. Psikoloğun kapısını tıktıklayıp içeriye girdik 'gel' sesiyle.
Sunghoon "Merhaba ben psikoloğunuz Sunghoon" Sunghoon hepimizle tokalaştıktan sonra sordu.
Sunghoon "Hanginiz?" Sunghoon hepimizin üzerinde gezdirdi gözlerini.
"Biz değiliz" Sunghoon anlamayan gözlerle bana baktı.
"Ben size her şeyi anlatayım" Sunghoon kafasını buyur anlat anlamında salladı.
Her şeyi anlattıktan sonra konu Sunghoon'un da ilgisini çekmiş olacaktı ki hemen videoları görmek istedi.
Taehyun "Buyurun" Videoları sıra sıra gösterdi Taehyun. Sunghoon bize baktı.
Sunghoon "Şimdi bu videoları böyle direkt izler izlemez nolduğunu anlayamam bu yüzden siz şimdi gidin yarın gelin ben bütün gün bu videoları izleyeceğim" Sunghoon konuşmamıza izin vermeden yardımcısını arayıp bütün randevularını başka günlere aktardı.
"Teşekkürler yarın kaçta gelelim?"
Sunghoon "Sabah erken gelin işte" Hepimiz kafamızı olumlu anlamda sallayıp eve gittik.
Yeonjun "Hissediyorum"
"Neyi?"
Yeonjun "Her şey çözülecek" Yüzümde bir gülümseme oluştu.
"Umarım"
1 Gün Sonra
Tekrar geldik psikoloğun odasına ve tıktıklayıp 'gel' komutuyla içeri girdik. Sunghoon'un gözleri uykusuzluktan kızarmıştı.
Sunghoon "Hoşgeldiniz kusura bakmayın uykusuzluğa alışkın değilim de"
"Sorun değil"
Sunghoon "Konuya direkt girelim bence"
Taehyun "Çok seviniriz"
Sunghoon "Öncelikle arka-"
"Hyuka"
Sunghoon "Hyuka'nın tahminen psikolojini ailesi çok fena bozmuş ve size bahsettiği yalanlar da içten içe acı çekip ruhunun ona düşman olmasını sağlamış" Ne demek bu şimdi?
"Nasıl yani?"
Sunghoon "Yani şöyle ki ruhu acıya dayanamamış ve Hyuka'ya düşman kesilip onun iyice acı çekerek intihar etmesini sağlamış çünkü Hyuka öldüğünde sonsuza kadar ruhu bedenini terk edecekti"
"Yani ka-"
Sunghoon "Yani katili ilk olarak ruhu. Anlattığınız rüya da gördüğünüz o simsiyah giyinen kişi ise Hyuka'nın düşmanı yani kendi ruhu. Hyuka rüya da size ruhu yüzünden intihar ettiğini ve katilinin kendisi değil o olduğunu göstererek onu affetmenizi istemiş" Gözlerimin yavaş yavaş dolduğunu hissettim.
Sunghoon "Ve katili tek ruhu da değil"
Yeonjun "Başka kim var ki video da ailesi giriyor ama Hyuka zaten kalbine saplıyor bıçağı ve ölüyor direkt" Yeonjun hyung güçlü tutmaya çalıştığı ses yonuyla konuştu.
Sunghoon "Video'ya dikkatli bakınca Hyuka'nın bıçağı kalbine değil kalbinin biraz üstüne omuz boşluğuna sapladığını gördüm yani ailesi geldiğinde Hyuka ölmemişti. Ölmemişti diyorum çünkü ailesi geldiğinde de elini oynatmıştı ve ailesi onu umursamayıp kan kaybından ölmesini beklemişler" Biz bu ayrıntıyı nasıl görmemiştik? Daha dikkatli izlemeliydik video'yu diye düşündüm.
Sunghoon "Ve bu videoları polise gösterip ailesini tutuklattırdım. Rüyalarınızdan da bahsettim ilk başta yalan söylediğimi falan düşündü ama ritüeli araştırınca onlar da inandı ve ailesini tutukladılar"
"Ohh cezalarını çeksinler" dedim. İçim biraz da olsa rahatlamıştı.
Sunghoon "Ve şunu demeliyim ki Hyuka sizi çok seviyor" Psikoloğun dediği hepimizin yüzünde çiçek açtırırken aynanda konuşmayı da ihmal etmedik.
Hepimiz "Bizde onu çok seviyoruz" Videoları alıp kendi evimize gittik. Evde akşama kadar Hyuka'nın olayı ile ilgili konuşup aklımıza her şeyi tam oturttuk. Akşam olduğunda da odamıza gidip uyuduk.
Yazar'ın Ağzından
Onlar gözünü açtığında çiçeklerle çevrili bir yerdeydiler ve karşılarında Hyuka vardı.
Hepsi "Hyuka" diye bağırıp, aynanda koşup Hyuka'ya sarıldılar ve ağlamaya başladı.
Hyuka "Hyung'larım benim, başardınız. Her şeyi öğrendiniz ve katillerimi buldunuz" Hyuka gülümsüyordu.
Beomgyu "Hyuka seni çok özledik" Beomgyu her zamanki gibi konuşurken ağlamayı kesmiş sonra tekrar ağlamaya başlamıştı.
Hyuka "Bende sizi özledim ama yapabilecek hiç bir şeyim yok ki" Hyuka'nın yüzünde çaresizliği gördüler ama Hyuka gülümsüyordu. Onun gülümsediğini gördükçe ne kadar içlerinde acı olursa olsun onlarda gülümsedi.
Taehyun "Seni çok seviyoruz"
Hyuka "Bende sizi çok seviyorum"
Yeonjun "Hyuka biz gerçekten özü-" Yeonjun'un sözünü Hyuka kesti.
Hyuka "Hyung hayır bu sizin suçunuz değildi lütfen özür dilemeyin"
Yeonjun "Sen hep benim en küçük kardeşimsin"
Hyuka "Her zaman benim de 4 hyung'um olarak kalacaksınız" Hep birlikte bir kere daha sarıldılar.
Hyuka "Artık gitmem gerekiyor" Hyuka hayla gülümsüyordu.
Beomgyu "Gitme Hyuka"
Taehyun "Bırakma bizi"
Yeonjun "Naparız sensiz?"
Soobin "Bana bir şey kalmadı" Hyuka kahkaha attı.
Hyuka "Ben sizi hep buradan izleyeceğim eğer benim için bir kez daha ağlarsınız bende her gün burada ağlarım unutmayın tamam mı?" Hepsi kafasıyla onayladı.
Hyuka "Hoşça kalın hyung'larım" Hyuka uzaklara doğru yürüdü ve kayboldu. Soobin kolunu Yeonjun'un omzuna attı, Yeonjun bir kolunu Soobin'nın omzuna bir kolunu Taehyun'un omzuna koydu, Taehyun bir kolunu Yeonjun'nun omzuna bir kolunu Beomgyu'nun omzuna koydu, Beomgyu'da kolunu Taehyun'un omzuna koydu vve Hyuka kaybolana kadar onu izlediler.
Hepsi "Hoşça kal Hyuka"
Beomgyu'nun Ağzından
Hepimiz yine aynanda uyandık.
Hepimiz "Hyuka!" Hepimiz bu sefer gülüyorduk. Hepimiz aynı rüyayı görmüştük yine.
Yeonjun "Yine aynı rüyayı gördük"
Soobin "Ama bu sefer hep beraberdik"
Taehyun "Aynı rüyaları değil"
"Aynı rüyayı gördük" Hepimiz kahkaha attık sonra ayağa kalkıp bahçeye gittik ve yere uzandık. Soobin hyung, Soobin hyung'un yanında Yeonjun hyung, Yeonjun hyung'un yanında Taehyun, Taehyun'un yanında ise ben vardım.
Yarım saat sessizce yıldızları izledik ve birden yıldız kaydı. Herkes aynı şeyi söyledi.
Hepimiz "Hyuka'ya bakıyoruz galiba baksana sinyal gönderiyor" Hepimiz kahkaha attıktan sonra gökyüzüne doğru bakarak bağırdık.
Hepimiz "SENİ ÇOK SEVİYORUZ HYUKA!!!" Yanıt yoktu ama kalbimizde ki sıcaklık her şeyi açıklıyordu bize. Hyuka bizi görüp duyuyordu.
FİNAL!!!
Nasıldı hikayem???
?????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Rüya 4'lüsü -.- TXT -.-
Mistério / SuspenseHer şey Yeonjun, Soobin, Beomgyu ve Taehyun'un aynı gün, aynı yerde, aynı şekilde Hyuka'nın öldürüldüğünü gördüklerinde başladı. Hyuka'nın o günden sonra bütün yalanları ortaya çıkmıştı. Shipler; Yeonbin Taegyu