Beomgyu'nun ağzından
Yine her zamanki gibi hep beraberdik. Yeonjun hyung, Soobin hyung, Taehyun ve Hyuka hep beraber eğleniyorduk fakat saatin 22:00 olmasına çok az kalmıştı. Saat 22:00 olunca Hyuka'nın eve gitmesi gerekiyordu çünkü ailesi Hyuka'yı çok kısıtlıyordu ama Hyuka'ya bir şey olacağından korkuyorlardı.
Hyuka "Hyung'larım ben artık gideyim size iyi eğlenceler" Hepimiz Hyuka'ya sıra sıra sarılıp yolculadıktan sonra salona geçip oturduk.
Yeonjun "Şu çocuğu ne zaman kısıtlamayı bırakacaklar ya. Bizle ayrı eve çıkmasına bile izin vermediler"
Soobin "Onlar da ne yapsın korkuyorlar Hyuka'ya bir şey olacak diye" Hyuka'nın akşamları yanımızda kalamaması bizi üzse de Hyuka mutluydu hayatından ve onun mutlu olması bizi de mutlu ediyordu.
Taehyun "O hayatından memnun olduğu sürece bize karışmak düşmez" Hepimiz kafamızla onayladıktan sonra odamıza gittik. Dördümüzde aynı odada kalıyorduk. Odamızda 2 tane iki kişilik yatak vardı. Yeonjun hyung ve Soobin hyung bir yatakta, ben sevgilimle diğer yatakta yatıyorduk. Yatma saatimiz genelde 23:00'di ve saat 23:00 olmak üzereydi. Bu yüzden odamıza gidip yataklarımıza yerleştik.
"İyi geceler" dedim herkese hitaben.
Taehyun "İyi geceler aşkım" Taehyun yanağıma öpücük kondurup yattı.
Yeonjun "İyi geceler"
Soobin "İyi geceler aşkım" Tahmin ettiğiniz gibi Yeonjun hyung'da Soobin hyung'la sevgiliydi. Hepimiz gece lambalarımızı kapatıp uyuduk.
Yazar'ın ağzından
Beomgyu gözlerini açtığında Hyuka'ların evlerinin çatısındaydı.
Beomgyu "Benim burada ne işim var" Beomgyu tam gidecekken Hyuka'nın ağlama sesini duydu. Beomgyu kendinden 10 cm kısa bir duvarın arkasındaydı.
Beomgyu "Hyuka!!" Boemgyu Hyuka'ya seslendi fakat Hyuka cevap vermedi. Beomgyu da ağlama sesinin geldiği yere doğru döndü. Hyuka Beomgyu'nun biraz fazla uzağındaydı fakat Beomgyu net bir şekilde görebiliyordu. Beomgyu Hyuka'nın yanına doğru yürüyecekken birden hareket edemedi.
Beomgyu "NOLUYOR LAN!" Beomgyu hareket etmeye çalıştı fakat edemedi. Duvarın arkasında kaldı. Beomgyu Hyuka'ya seslendi.
Beomgyu "Hyuka!!" Hyuka duymuyordu. Beomgyu'nun birden yanından bir şey geçti. Simsiyah giyinmiş biriydi ve yüzü sapkasının altında karanlıkta kalmıştı.
Beomgyu "O Hyuka'ya mı gidiyor?" Beomgyu o anda simsiyah giyinmiş kişinin elindeki bıçağı gördü.
Beomgyu "HYUKA!!! DİKKAT ET!!!!" Hyuka Beomgyu'ya döndü. Beomgyu Hyuka'nın çok uzakta olmasına rağmen Hyuka'yı çok net görebiliyordu. Hyuka'nın gözleri kapakları ağlamaktan şişmiş ve gözleri kızarmıştı.
Beomgyu "HYUKA NOLDU SANA??!!" Hyuka Beomgyu'ya bakmaya devam etti.
Beomgyu "HYUKA DİKKAT ET!!!" Beomgyu bir simsiyah giyinen kişiye baktı bir Hyuka'ya baktı.
Beomgyu "HYUKA SANA GELİYOR!! ELİNDE BIÇAK VAR!!" Hyuka sadece Beomgyu'ya bakıyordu. Hyuka'nın bakışları yalvarıyormuş gibiydi. Beomgyu hareket etmeye çalıştı fakat edemedi simsiyah giyinen kişi Hyuka'ya bir kaç adım uzaklıktaydı.
Beomgyu "HYUKA!!!" Hyuka tek bir şey söyledi.
Hyuka "Affet" Simsiyah giyinen kişi elindeki bıçağı Hyuka'nın kalbine sapladı. Hyuka yere düştü kanlar içinde.
Beomgyu "HYUKAA!!!"
Beomgyu'nun Ağzından
Beomgyu/Taehyun/Yeonjun/Soobin "HYUKA!!!" 4'ümüzde çok tuhaf bir şekilde aynı aynanda yataktan fırladık. Hepimiz derin derin nefesler alıyorduk.
Yeonjun "Noluyor bize?"
"Hyuka'nın öldüğünü gördüm çok korkunçtu" dedim ve üçü bana şaşırarak baktı. Nolduğunu anlamamıştım.
Taehyun "Bende Hyuka'nın öldüğünü gördüm" Bu sefer biz üçümüz Taehyun'a şaşırarak bakmıştı.
Soobin "Bende Hyuka'nın öldüğünü gördüm"
Yeonjun "Bende Hyuka'nın öldüğünü gördüm" Hepimiz aynı şeyi mi görmüştük yani? Bu mümkün müydü?
"Nasıl ölüyordu?" diye sordum ve bir süre bekledikten sonra hepimiz aynanda konuştuk.
Hepsi "Simsiyah giyinen biri öldürüyordu" Hepimizin gözleri pörtledi.
Taehyun "Bu mümkün mü?"
Yeonjun "Tesadüftür ya" Böyle bir tesadüf mümkün müydü ki?
"Böyle bir şey nasıl tesadüf olabilir?" dedim herkes bana hak vermişti.
Taehyun "Bir Hyuka'lara mı gitsek?"
Yeonjun "Bilmem ki ailesi kızmasın"
Soobin "Kızmaz neden kızsın"
"Bence de gidelim bir" dedim fakat gerçekten gitmek istemiyordum. Tahmin ettiğim şeyleri görmek istemiyordum bu yüzden gidene kadar dua ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aynı Rüya 4'lüsü -.- TXT -.-
Misterio / SuspensoHer şey Yeonjun, Soobin, Beomgyu ve Taehyun'un aynı gün, aynı yerde, aynı şekilde Hyuka'nın öldürüldüğünü gördüklerinde başladı. Hyuka'nın o günden sonra bütün yalanları ortaya çıkmıştı. Shipler; Yeonbin Taegyu