Hejo wróciłam do was moje kochane Army mam nadzieję, że czekaliście z niecierpliwością na tą historię, nie będę was zanudzać i zaczynajmy.
Zaprowadziłam Alex'a pod same drzwi i przytulił mnie na po żegna nie i ja poszłam w stronę swojej klasy, tam co ujrzałam zwaliło mnie z nóg dosłownie, zabaczyłam dyrektora, Jimin'a i jakąś kobietę, która przyglądała mi się bardzo uważnie. Wiedziała, że gdzieś ją już widziałam, ale nie przejmowałam się tym i usiadłam na swoje miejsce. Dyrektor kontynuował rozmowę z nami wszystkimi...
Dyr: Wracając Pan Park Jimin, będzie waszym nowym nauczycielem od języka Angielskiego i będzie waszym wychowawcą, a Pani Park Maria będzie wasza nauczycielką od Matematyki.
Ty: Mam pytanie. Wszyscy spojrzeli na mnie, jak bym miała zaraz powiedzieć coś nie na temat...
Ty: A co się stało z tamtymi nauczycielami?
Dyr: Pan Kim Namjoon poszedł uczyć klasy 10 i przez to też nie może być już waszym wychowawcą, a Pan Min Yoongi będzie was dalej uczył ale nie Matematyki tylko Wf. Jeszcze jakieś pytania Olivia?
Ty: Nie, nie mam już pytać. Na szczęście. O huj powiedziałam to za głośno...
Dyr: Przepraszam co mówiłaś..!!!
Ty: Ja nic nie mówiłam, to Pan mógł usłyszeć jak Jacek gada z Kacprem w styłu. Oni mni zabjią na przerwie.
Dyr: Dobrze.. Jacek, Kacper nie gada się na lekcji, za to będziecie sprzątać całą klasę sami i zostaniecie po lekcji i będziecie pisać ,,Nie będę rozmawiać podczas lekcji" 100 razy.
Jacek: Cooooo, tak dużo, a nie może Pan zmniejszyć !!!
Dyr: Nie ma to być kara, a za to że krzyczysz masz jeszcze 100 napisać,, Nie będę krzyczał na dyrektora" i koniec tematu
Jacek: Ale ja .......
Kacper szturchnoł Jacka i powiedzał, że lepiej niech siedzi cicho, bo jeszcze dyrektor będzie mu kazał zostać na noc w szkole by postaprzatał całą szkołę. Gdy Jacek dał sobie spokój ,oboje się na mnie spojrzeli i w oczach mieli zemstę.
Julka: Dziewczyno oni cię zabjią, albo zgwałcą na przerwie przy lepszej okazji.
Julka to moja najlepsza przyjaciółka od dzieciństwa, zawsze się z nią dogadywałam. Poznałam ja ponieważ, przychodziła do mojej babci na wsi i tak jakoś wyszło, że byliśmy w tej samej klasie.
Ty: Myślisz, że nie wiem tego.
Julka: Ale przyznaj wychowawcę to my mamy ciacho.
Ty: Weź siedź cicho, jest tu jego żona, jak ona to usłyszy to cię zje w całości. Dobra co teraz mamy wogólę.
Julka: Teraz mamy Matematykę.
Ty: Jezu weź mnie stąd..
Julka delikatnie szturchneła mnie i pokazała głową na Panią Marię..Pani Maria: Mam nadzieję, że nie przeszkadzam wam w rozmowie jaki przedmiot lubicie a jaki nie. Proszę siedzieć cicho i rozpakować się na moja lekcjie na początek Olivia będziesz pierwsza do tablicy.
Myśli twoje:
Że co kurwa no chyba ją coś boli, jestem słaba z matmy, ona mnie porzre w całości. Dobrze że Jimin sobie poszedł.. bo był zawału dostała jak bym musiała przy nim rozwiązywać jakieś zadanie.Rozpakowałam się i wstałam do tablicy.
Pani Maria: Julka ty będziesz następna dlatego myśl nad punktem B. Dobrze Olivia powiedz mi jakie znalazłaś tu dane podane w tym zadaniu?
Ty: Pani Kasia chcę kupić 1 kg jabłek, a 1 kg jabłek kosztuje 20 zł, a Pani Kasai ma przy sobie 120 zł, Ile kg jabłek może kupić za wszystkie pieniądze.
Pani Maria: Dobrze przeczytałaś i teraz napisz na tablicy wszystkie informacje z tego tekstu ,co czytałaś przez chwilą..
Nagle zobaczyłam że wyszedł Pan Jimin do klasy ponieważ chciał zobaczyć na jakim jesteśmy poziomie rozwinięci. Tak się zestresowałam, że myślałam że tam zemdleje .
Ty: Dobrze to tak Pani Kasai ma przy sobie 120 zł, a za 1 kg jabłek płaci się 20 zł, czyli 120 wystarczy podzielić z liczbą 20 i wyjdzie wynik, czyli odpowiedź to 6 kg Pani Kasia może kupić za wszystkie pieniądze.
Pani Maria: Bardzo dobrze Olivia, dobrze teraz ty Julka. Widziałam, że ta kobieta jest zła z tego powodu że mi się udało, chyba chciała pokazać przy sowim mężu jaka jestem głupia, ale jej nie wyszło. Moje myślenia przerwało mi to, że widziałam jak Pan Park patrzał na mnie i każdy mój ruch, jamy chciał rozbroić bombę atomową.
Pani Maria: Dobrze Julka robiłaś to zadanie bardzo dobrze jestem z ciebie dumna. Powiedziała to bardzo spokojnie i z uśmiechem na twarzy.
CZYTASZ
📚my Teacher Jimin📚 (당신의 선생님 지민 )
RomanceTY- masz na imię Olivia masz 17 lat i 153 wzrostu jesteś Polką ale mieszkasz w Danii ze swoją rodziną. Twoja mama nie żyje od 8 lat , a tata jest alkoholikiem, dlatego mieszkasz z ciocią i wujkiem. Chodzisz do Duńskiej szkoły. Jimin- Twój nowy n...