Ukrywane Uczucia

46 3 2
                                    


Hejo dawno mnie nie było, ale teraz wruciłam i jestem, więc zaczyjanmy naszą opowieść.



Ty- Wiem ale co ja mam zrobić? Nagle do pomieszczenia weszedł Pan Jimin, miał bardzo zmieszaną minę, mam nadzieję że tego nie słyszał na początku jak powiedziałam, że zakochałam się w nim.

Jimin 

Przechodziłem obok gabinetu pelegniarki, drzwi były otwartę, więc bez problemu mogłem wszytko usłyszeć o czym gadają. Nie zdzwiło mnie to, że Oliwia musiała zostać w szkolę, przecież zasłabła, ale jak dalej usłyszałem rozmowę, że trzej nauczycieli musi z nią zostać i usłyszałem swoje imię, to bardzo się ucieszyłem, ale póżniej twarz mi zbladła...

Oliwia- Od wieku lat podoba mi się Pan Jimin, ale wtedy był jeszcze piosenkarzem, teraz jest moim nauczycielem i wychowawcą i dowiedziałam się, że Pan Jimin ma żonę i dzieci, więc dałam sobie spokój, ponieważ nie jestem taka szmatą która psuje związki, dlatego próbuje unikać Pana Jimin'a ile się da i mi to nie wychodzi. Jego żona też tu pracuje jako nauczycielka od Matematyki, uwzięła się na mnie z powodu tego, że uratowałam jej syna i zrobiła mi śiniaka. 

(Myśli Jimina)

Oliwia mnie kocha? Bardzo dziwnię się z tym czuję, tak jakbym był szczęśliwy.  Ona właśnie się przyznała, że mnie kocha. Co ja mam zrobić, przecież ja nic do niej nie czuję PRAWDA?. Może zaczne ją unikać, ale nie przecież obiecałem dyrektorowi, że się nią zajmę. Boże co ja mam zrobić ?

Koniec Myśli 

Pan Jimin powiedzał, że zostanie bezproblemy, ale musi teraz iść ponieważ ma lekcjię.

Oliwia

Potrzyłam na zegar jak mijają minuty i sekundy. Wybiła godzina 14.00 i właśnie moja klasa skończyła lekcjię z Panem Jiminem. Do mojego pokoju weszła Julka.

Julka- Oliwia, boże nic ci nie jest? Słyszałam, że walłaś się mocno głową o ziemie i zednlałaś.

Ty- Nic mi nie jest, nie histeryzuj. 

Julka- Mmhhhyyy nie histeyzuje tylko się o ciebie martwię, a tak po za tym czemu ty tu jeszcze leżysz jak z tobą jest dobrze?  

Ty- Muszę zostać na noc w szkole, ponieważ mam słaby cukier i mogę  znowu poczuc się słabo i zendleć.

Julka- A nie mówiłam, a ty chesz mi tu kid wciskać , że się dobrze czujesz.

Ty- Nie usłyszałaś jeszcze najlepszego.

Julka- Co masz na mysli mówiąc najlepszego ?

Ty- Muszę mieć opiekę przez tą noc.

Julka- I co  z tym wzniąsku? 

Ty- Pilnować będą mnie nauczyciele!

Julka- A którzy nauczyciele jak mogę wiedzieć ?

Ty- Kim Namjoon, Min Yoongi  i Park Jimin.

Julka- Nie ma opcji zostaje z tobą.

Ty- Czemu chcesz zostać ?

Julka- Nie chcę przegapić tej okazji, ponieważ na pewno się nie powtórzy.

Ty- Co masz na mysli hahaha?

Julka- Nigdy jeszcze nie byłam sam na sam z Panem Yoogim.

Ty- Julka ty zboczeńcu hahah

Julka- Noo co, przecież mówiłam, że ta okazja sie nigdy przecież nie powtórzy, dlatgeo teraz korzystam, bo póżniej bym żałowała, że się nie zgodziłam.

📚my Teacher Jimin📚 (당신의 선생님 지민 )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz