YILDIZA BASMAYI UNUTMAYINIZ..,
Aşırı +18 içerir rahatsız olacaklar bölümü atlayabilir .
Boynumda dolanan Dudakları ile iyice ona yaslanmıştım.
-Çok güzel kokuyorsun kızıl
Gözlerim kapalı bir şekilde konuştum
-İsmim elisa
-Bu aptal bir kızıl olduğun gerçeğini değiştirmez dedi
Yönümü ona dönerek belimi tezgaha yasladım .
-Aptal değilim ama kızılım dedim gülümseyerek
-Benim kızılım
gülümsedim
-sence de çok tuhaf değil mi dedim hayret edercesine
-neymiş tuhaf olan dedi bana iyice sokularak
-tanışalı çok olmadı ama benim yanımda birini görmek ve senin yanında birini görmek ikimize de acı veriyor
-Belki de kaderdir aslında kadere inanıyorum çünkü yakın zaman da tanığım bir kızın bana bu duyguları hissettirmesi tesadüf değil de alın yazısıdır dedi büyülenmişçesine ona bakmıştım.
-Ama şöyle bir şey var elisa dedi gözlerindeki üzüntüyü hissetmiştim
-Bu hayatta seni asla bırakmam diyen insanlar bile bıraktı beni bu duygulara bu hallere alışkın değilim ve hayatım tanıdığın herkesten farklı bu seni yorabilir dedi .
-beraber mi yorulacağız dedim
-Her zaman beraber olacağız ama dedi cümlesini tamamlamadan dudaklarına dudaklarımı yaslamıştım .
Yaptığıma şaşırmış olsada büyük bir ustalıkla karşılık vermişti .Tekrar dudaklarından ayrıldığım da konuşmaya başladım
-Seninle yorulmaya da ağlamaya da gülmeye de varım dedim Neden bilmiyorum ama bütün ömrümü seninle geçirmek istiyorum . Gülümseyip dudaklarımı öpmeye başladığın da kollarımı boynuna doladım beni kucağına alarak tezgaha oturtmuş bacaklarımın arasına girmişti . Erkekliğini kadınlığıma dayadığında ikimiz de derince inlemiştik . Bir eli tişörtümü sıyırmış ve çıkartarak yere atmıştı . Önünde sütyenim ile kalmıştım ama bu umrumda değildi bende onu tişörtünü yukarı kaldırarak sıyırıp atmıştım üzerinden .
-Dayanamıyorum artık diye fısıldadığın da gözüme izin alır gibi bakıyordu Elimi ser göğsünden indirerek pantolonun önüne koymuştum . Kafasını arkaya atıp erkeksi bir hırıltı çıkarmıştı . Böylece alması gereken izni almıştı. Kucağına alıp yatak odasına doğru ilerlediğinde bacaklarımı beline sarmıştım. Yatak odasına vardığımız da beni yatağa bırakmış ve üzerime tırmanmıştı sert öpücülerini dudaklarımdan sonra boynumda sıralayarak göğüslerime inmişti sırtımın altına elini uzattığında ona yardımcı olmuştum kopçamı açtığında yataktan fırlatmıştı gözleri ile göğüslerimi süzerek sağ göğsümü ağzına alarak emmeye başladı . İnlemelerimi durduramıyor kendimden geçmiş şekilde sadece inliyordum öpücükleri kasıklarıma yaklaşmış iç çamaşırımın kenarında dolanıyordu iç çamaşırımı tutup çıkarttığında pantolonunun fermuarını açmış ve onu da çıkartmıştı ben tamamen çıplak kaldığım da utancımdan ona bakamıyordum . Boxerını da çıkardığın da ikimiz de tamamen çıplak kalmıştık kalbim ağzımda atıyordu sanki bacaklarımı ayırıp dudaklarını kadınlığıma değdirdiğin de tamamen kendimden geçmiş ve kıvranıyor bir haldeydim .
-Tadın harika kızıl
Kısık sesle söylediği şeyden sonra kafasını iyice oraya bastırmıştım dili kadınlığımı boydan boya yalayarak göbeğime geldiğin de kendini yataktan yukarı çekmişti . Dudakları dudaklarıma değdiğin de kendi tadımı hissetmiş ve tuaf olmuştum . Eli kadınlığıma gidip okşuyor ve ıslaklığı yayıyordu
-ımmmm kaya lütfen
-Ne lütfen kızıl
-Daha çok istiyorum lütfen
Parmakları kadınlığımın girişine geldiğin de adeta nefesim kesilmişti. Önce bir parmağını içime sokmuştu az önce olanlardan daha yoğun hissediyordum . Elimi koluna bağlamış ve sıkıyordum. içime girip çıkan parmağı ile kendimi durduramıyor ve değişik sesler çıkarıyordum .
-Kaya ahh daha hızlı
Parmağını içimden çıkarıp ayağa kalktı . Bacaklarımı aralayıp beni aşağıya çekti .
-Bana bak elisa bu anı asla unutmamanı istiyorum
sonunda ona baktığım da elindeki kocaman ve damarları belli olan erkekliğini iki üç kez okşamış ve kadınlığımın girişine dayamıştı .
-Kendini kasma korkmana gerek yok biraz acıyacak ama hemen alışacaksın
Başımı salladığım da girişimde ki erkekliğini içime ittirmişti içime giren oldukça büyük ve sert erkekliği ile büyük bir çığlık atmıştım. üzerime eğilip gözümün üzerine bir öpücük kondurmuştu
-Sakin ol birazdan geçecek
Biraz bekleyip acımın hafiflediğini hissettiğimde
-iyi misin diye sormuştu
terli saçlarımın arasında başımı salladığım da içinde yavaşça hareket etmeye başladı .
Hala acıyordu ama gittikçe acıdan çok zevk almaya başlamıştım .
İçime girip çıkarken boğuk ve erkeksi sesler çıkarıyor ama acımı hafifletmek için hızlanmıyor gibiydi gittikçe hızlanan hareketleri ile odada birbirimize çarparken çıkan seslerimiz ve iniltilerimiz vardı biraz sonra ikimiz de kasılarak boşaldığımız da göbeğime fışkıran sıvısını hissetmiştim üzerime yığıldığın da yaklaşık on on beş dakika öylece kalmıştık . Daha sonra yatakta kayarak yan dönmüş ve gözlerime bakmıştı .
-Yaptığımız dedim biraz düşünerek
-Hata mıydı
Çekinerek gözlerine bakmıştım.
-İsteyerek yaptığımız hiç bir şey hata değildir
Elini kaldırıp saçlarımı okşadığın da ona gülümsemiştim
-Acıyor mu
-Biraz
-Ağrı kesici vereyim ve sonra duş alalım bir şeyin kalmaz bide benim eczaneye gitmem gerekiyor
-Neden bir şey mi oldu
-gülümseyerek konuştu
-Korunmadık dedi elini karnım da gezdirerek
-küçük bir bebek için erken
-Tamam dedim
Yataktan kalktığın da beni de kucağına almış ve banyoya girmiştik ikimiz de suyun altına girdiğimiz de sıcak su gerçekten iyi gelmişti .
-pişman mısın elisa
-Hayır hayır neden pişman olayım
-Bilmiyorum durgun gibisin sadece
-Ben böyle şeylere alışkın değilim aslın da benim normalde arkadaşım bile yok ama şimdi sen diğerleri bu yeni hayatım bilmiyorum beni kollarının arasına aldığın da dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu .
-Emin ol bundan sonra her şey daha güzel olacak kızıl söz veriyorum
Onun yanında güvende ve tamamlanmış hissediyordum sıkıca birbirimize sarılmış duşumuzu alıp çıkmıştık bana ilaç içirip eczaneye gitmişti . Yaklaşık yirmi dakika sonra döndüğün de bahsettiği ilacı da içirmiş ve balkona çıkıp yaptığım kahvelerimizi yudumlamıştık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bordokent+18
ActionTenleri tarafından her seferinde birbirine çekilen iki kişi. Tüm ışığı ile karanlığa meydan okuyan Elisa . Gözlerin gibi kalbinde kapkara dediği adamı o karanlıktan çekip çıkarabilecek mi Tanıtımdan Kalçama baskı yapan erkekliği ile belimden tutup...