Yıldıza basmayı unutmayınız.
Çantanın içine baktıktan sonra üzerimde daha çok yük vardı çünkü yüklü bir paranın altına girmiştim . Yarın ne olursa olsun o çantayı sahibine ulaştırmam gerekiyordu . Karnım çok aç olduğu için mutfağa girip kendime bir şeyler hazırladım daha sonra annem dışarıya çıkacağını kardeşime bakmam gerektiğini söylemişti . Üst kattan kitaplarımı alıp yemek masasına kuruldum yapmam gereken bir sürü ödev vardı . Bir taraftan ödevlerimi yapıyor diğer taraftan kardeşime göz kulak oluyordum yaklaşık 2 saat sonra kapının sesiyle annemin geldiğini anlamıştım. Uğuru kucağıma alarak kapıya yaklaştığımda bakışları bize döndü .
-Baban gelmedi mi hala
-hayır dedim tek düze bir cevapla
-allah bilir hangi cehennem de kör olası
işte yine başlıyorduk
-sen hangi cehennemdeydin
bakışları sertçe bana döndü
-ne dedin sen
-duydun işte uğuru yere bırakarak ona öndüm soğuk gözlerle
-haddini bil annenim ben senin terbiyesiz
sabrım taşmıştı artık her zaman ki gibi susmayacaktım
-şimdi mi aklına geldi anne olduğun kendi pisliğiniz yüzünden yılladır beni aşağılıyorsunuz sizin yüzünüzden piskolojimi bozdum ben sen bana uğursuz diyeceğine kendi yaptığınız ahlaksızlığı sorgulayın cümlem biter bitmez yüzüme yediğim tokat bir olmuştu . yediğim tokattan sonra deli gibi gülmeye başlamıştım galiba gerçekten delirmiştim . Ama ilk defa kendimi bu kadar rahatlamış hissediyordum . Uğuru alıp yukarı çıktığında Bende odama girip kapımı kilitlemiştim . Artık burda kalmak istemiyordum. Hızlıca kalkıp göz yaşlarımın içinde eşyalarımı topladım sırt çantama da kitaplarımı koyarak nakit olarak biriktirdiğim paramı da yanıma aldım kartımda para vardı iş bulup çalışabilirdim . Kendi param da beni idare edebilirdi . Aklıma gelen bir fikir ile kilitlediğim odamdan çıkarak sessizce anne ve babamın yatak odasına ilerledim babam geç gelirdi annemse bu vakitlerde uğurun yanında uyurdu uğurun aralık alan kapısından baktığımda tam da tahmin ettiğim gibi annemle uğur mışıl mışıl uyuyordu kapıyı sessizce kapatarak yatak odasına yöneldim . Dolaplarının kapağını açıp para kasasının şifresini girdim aslında şifreyi bana söylememişlerdi ama görsel hafızam kuvvetli olduğu için şifreyi unutmamıştım . İçindeki paradan taşıyabileceğim kadarını kucağıma alıp yatağa bıraktım masanın üzerindeki not defterinden bir sayfa alarak onlara not yazdım .
Hiç bir zaman istemediğiniz hayatınızdan çıkıyorum hakkım olan parayı da aldım .Beni rahatsız etmeyin . Yoksa anneanneme tüm olan biteni anlatırım . Bana yaptığınızı uğura yapmayın..
En çok özleyeceğim şey uğur ve odamdı sanırım ama düzenimi kurduğum da gelip kardeşimi görebilirdim . Hızla odadan çıkıp parayı yerleştirdim . Eşyalarımı da alıp dışarı çıkmıştım çağırdığım taksi çoktan gelmiş tabi ki getirdiğim çantayı yanıma almayı unutmamıştım.
-nereye gidiyoruz
-beni buraya en yakın otele bırakır mısınız
-tabi ki
Bir kaç gün kendime küçük bir ev bulana kadar otelde kalabilirdim daha sonra kendime çok küçük bir ev bulabilirdim . Aldığım para ev ve evin eşyaları için yeter de artardı . Daha sonra anneannemi arayarak yardım isteye bilirdim çünkü okul ve işi idare edemeye bilirdim . taksici en yakın otele bırakıp gitmişti eşyalarımı alıp otele girdim sonunda odamı bulup yerleştiğimde kendimi yatağın üzerine atmıştım . Direk uyuyup dinlenmeliydim çünkü gerçekten yoğun bir gün geçirmiştim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bordokent+18
ActionTenleri tarafından her seferinde birbirine çekilen iki kişi. Tüm ışığı ile karanlığa meydan okuyan Elisa . Gözlerin gibi kalbinde kapkara dediği adamı o karanlıktan çekip çıkarabilecek mi Tanıtımdan Kalçama baskı yapan erkekliği ile belimden tutup...