-16

35 3 0
                                    

YILDIZA BASMAYI UNUTMAYINIZ..

Sabah sabah emirin evin içinde adeta böğürmesi ile uyanmıştım . Ne olduğunu anlamadan yataktan kalkarak salona koştum . 

-Napıyorsunuz siz 

Emir selinayın saçlarından tutmuş Selinay ise emirin kulağından tutmuş yerde debeleniyorlardı .

-Yok Allah ım ben bu çocuğu öldüreceğim 

Selinay ın bağırmasından sonra hızlıca yanlarına gidip selinayı emirin üzerinden almaya çalıştım 

-Ne oldu neden kavga ediyorsunuz ya 

-Gece koltuktan düşmüşüm ve sabah kalktığımda o pis ayak parmaklarını ağzıma sokmaya çalışıyordu . 

Kahkaha atmaya başladığımda selinay benimde kulağımdan tutup sinirle kükremişti .Çalan kapı beni kurtarmaya yetmemiş olsa da hızla selinayı emirin üzerine itip yere düşürdüm kahkahalar eşliğinde kapıyı açmaya gittim koşarak gelen kişi Arastı ve oda nefes nefese idi .

-Sana ne oldu 

-gece uyurken melihin saçını sarıya boyadım sabah kalktığında ise cinnet geçirdi size saklanmaya geldim diyerek içeriye girmeye çalıştı anında onu itip çıkardım .

-Emir ve selinayın savaşı var sende dahil olmak istemiyorsan buradan kaçmalıyız .

-o zaman çantanı al güzellik firar ediyoruz . 

Eden hala kavga sesleri geliyor bir birlerine küfür yağdırıyorlardı .

Kıkırdayıp hızla içeri girdim çantamı ve ceketimi alıp kapı eşiğinden selinaya bağırdım .

-selinay 

Emirin üstünden kalkıp bana döndü emir ise dağılmış saçları ile yavru kedi bakışı yapıyor yardım etmemi bekliyordu . 

-Tadı nasıldı 

-Anlamayan gözlerle baktı 

-Emirin kokulu parmaklarının tadı nasıldı .

-AGAGAGAGAA bittin kızım sen üstünden kalkıp bana doğru koştu. Anında kapıyı kapatıp dışarı çıktım o esna da Aras ise melihi itip merdivenlerden aşağı koştu . Halimize gülmekten ölecek haldeydim çünkü melihin saçları sapsarıydı . 

Merdivenlerden inip melihe bağırdım 

-Seda sayana benzemişsin 

Aras çoktan dışarı kaçmıştı bile hızla merdivenlerden indim selinay ve melih koşarak arkamızdan geliyordu Aras beni dışarda beklemişti aniden elinden tutup konuştum. 

-Geliyorlar ve sanırım bu kez bittik . 

koşmaya başlayacaktık ki çarptığımız bedenler ile durmak zorunda kaldık ben eflale Aras ise oğuza çarpmıştı sürekli karşılaşmak zorunda mıydık . 

-Bu haliniz ne nerden kaçıyorsunuz dedi eflal altımdaki gece yattığım şorta ve üzerimdeki süslü cekete bakarak o arada selinay ve melih de arkamızdan avına bakan hayvanlar gibi bizi süzüyordu . Kaya ya baktığımda ise gizem yoktu . Ama kaşları çatık bir halde bize bakıyordu.

-Gel lan buraya sülük 

Melih sarı saçları ile adeta salınarak Arasa doğru koşmuş selinay ise fırsattan istifade bana koşmuştu ellerimiz ayrılarak Aras eflalin arkasına geçmiş bense Oğuzun arkasına saklanmıştım. 

-Bittin kızım sen o saçlarını tek tek yolup ağzına sokmazmıyım ben 

-Oğuzun arkasından konuştum 

Bordokent+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin