"Ooooooo.. Jadi selama ini Man anggap yang akak ni tempat untuk Man lepaskan nafsu Man sahaja."
"Bukan macam tu kak."
"Habis tu macam mana? Cuba Man jelaskan pada akak. Akak nak dengar."
"Akak dengar dulu apa yang Man nak cakap ni, sebenarnya.. errrr.."
"Sebenarnya Man dah tak cintakan akak?"
"Bukan!.. Akak jangan salah faham.. Akak dengar dulu apa yang Man nak cakapkan."
"Baiklah.. Sekarang Man jelaskan sejelas-jelasnya. Bagi akak betul-betul faham, apa yang Man nak daripada akak. Apa perasaan Man pada akak?"
Di suatu senja, berlaku pertengkaran kecil antara aku dan adikku. Aku begitu perlukan penjelasan daripadanya mengapa.. mengapa dia semakin dingin padaku?.. Adikku juga kulihat seolah-olah menjauhkan dirinya daripadaku. Dan pada senja itu juga lah semasa di dalam bilikku, adikku meluahkan apa sebenarnya yang terpendam di dalam hatinya.
"Man sayangkan akak sepenuh hati Man."
"Okey.. Tapi kenapa adakalanya.. Man macam menjauhkan diri je daripada akak?"
"Mana ada!"
Kami terdiam seketika. Akupun sebenarnya tidak mahu memanjangkan lagi isu tersebut. Aku cuma mahu adikku tahu yang aku amat mengambil berat tentang dirinya. Aku amat menyayanginya.
"Sebenarnya Man sayang akak.. Sumpah!.. Taappiiiiii..."
"Tak pa laa Man.. Kalau betul Man sayang akak.. Man jangan jauhkan diri Man lagi daripada akak.."
Lalu aku menghampiri dan memeluk erat adikku.. Aku terus meraba dan menggosok-gosok butuh adikku. Aku tanggalkan bajunya.. dia mengangkat kedua belah tangannya memudahkanku.
Bibir kami bertaut. Lidahnya membelah bibirku. Aku membuka sedikit mulutku memberi laluan kepada lidahnya. Begitu mengasyikkan. Aku menghisap lidahnya. Air liurnya kurasa begitu manis. Adikku terus menggunakan tangannya meraba dan meramas-ramas tetekku. Sememangnya dia bijak membakar nafsuku.
"Aaahhhh.. Errmmmph.." aku mendesah kesedapan.
Adikku terus merangsang berahiku. Bibir dan lidahnya lincah menjelajah di wajah dan leherku. Titik-titik sensitifku terus disentuhnya.. terus diusiknya.. sambil tangannya mula menanggalkan bajuku pula.
"Man paling suka tengok 'body' akak.. Terutamanya kalau akak telanjang."
"Mengapa Man tak suka tengok tubuh akak berpakaian ke?"
"Eh! bukan macam tu."
Adikku cuba menafi dan ingin membetulkan 'statement' yang baru terkeluar dari mulutnya. Dia tersenyum melihatku yang masih memakai bra.
"Apa yang asyik tersengih je tu. Jangan laa Man tengok tetek akak macam tu. Malu laa akak."
Aku menutup kedua bukit berkembarku yang masih dibaluti bra. Man memegang dan mengalihkan kedua tanganku. Tetekku kembali menjadi tatapannya.
"Akak... Man suka semuanya. Tak kira laa.. samada masih berpakaian atau separuh bogel. Tapi.. Yang paling Man suka.. bila akak telanjang terus.. Sungguh cantik.. Sungguh menawan bagai bidadari."
Adikku kembali merangsang tubuhku. Sasarannya kali ini terus ke arah tetekku yang masih dibaluti bra coklat gelap kegemaranku.
"Man cakaplah kenapa Man suka sangat tengok 'body' akak?"
Aku mahu dia terus memujiku. Pujian yang akan terus merangsang batinku. Aku terus merayu dengan suara yang sangat manja.
"Errmmmph.. sebenarnya Man rasa lebih bahagia jika dapat tengok akak berbogel setiap hari.. tanpa memakai sebarang pun pakaian.
YOU ARE READING
GELOJAK NAFSU
RomancePeristiwa hitam yang membelenggu Diana telah mencetuskan satu kehidupan yang sama sekali tidak diduga. Namaku Diana, seorang gadis bertubuh genit yang hanya berketinggian sekitar 165cm. Raut wajahku hanyalah biasa-biasa sahaja tidaklah seperti mana...