Dağınık bir şekilde uyuya kaldığımı annem görünce beni dürterek uyandırdı ve düzgün yatmamı söyledi bende dediklerini çok umursamamış bir şekilde "Tamam anne tamam"deyip uyudum.Sabah kalktım,kahvaltımı edip okula geldim.Şans eseri de bizim sınıfın karışında Nisaların sınıfıymış,yanına gidip muhabbet etmek istedim.Ben gittiğimde yanında arkadaşları vardı ve beni görünce biraz gülümseyip aralarında fısıldaştılar,daha sonra ben gelince kalkmaya karar verdiler.Nisa ile ikimiz biraz sohbete daldık,birbirimize ısınmıştık sanki ama şu kızların ilk adımı atmaması çok sinirimi bozuyor,sonuçta biz erkekmişiz ilk adımı bizim atmamız gerekiyormuş falan filan derken zil çalınca konuşmamız yarıda bölündü ben "Sonra konuşuruz bakalım hadi iyi dersler"deyince o da "Görüşürüz, sanada"dedi ben sınıfa gidiyordum Ali bana "Biraz konuşabilir miyiz Kerem ?"dedi bende "Tamam olur"dedim.Lavabo'ya gidip konuşmaya başladık
"Bak dostum Nisa ile olan yakınlığını anlıyorum-..." demeden hemen lafını kestim
"Ne demek istiyorsun be oğlum?Bana ondan uzak dur mu diyeceksin? Eğer bunu diyecek cesaretin varsa sonra olacaklarada cesaretin olsun,sen benim en yakın arkadaşımsın ve birimizin bu işe son vermesi gerekiyor." dedim
"Dostum saçmalamaya başladın,Nisa'nın eski sevgilisi benim konuştuğumu zannediyor ve bana mesaj attı dedi ki "Bir daha o kızla konuşmayacaksın,yanından geçerken bile yan gözle bakmayacaksın"dedi bana bende gelip sana söylemek istedim,her zaman yanındayım fakat dikkatli ol dostum" deyince bir farklı hissettim , bense onu suçlamıştım bi yandan tehdit etmiştim ama çok pişmandım dediklerim için ben özür dileyemeden sınıfa girmek zorunda kalmıştık.Ders boyunca düşündürttü beni bu konuşma , sevgilisi geldiği zaman yapıcağım tek şey kavga etmek.
Halbuki kavga etmek sorun değildi 4 yıllık "MMA""Karma Dövüş Sanatları"sporunu yaptığım için hiç korkmuyordum aslında biraz korkum vardı o da sevgilisine olacağı şeylerden dolayıydı.Aradan 2 gün geçti ,bugün günlerden Cuma'ydı ,öğlenden sonra ki ikinci dersteydik , çok şükür ki dersimiz Eğitim psikolojisiydi yani bu demektir ki 2 dersimiz boş geçecek.Daha sonra yanıma birden Ali geldi,"kardeşim sanırım o çocuk gelmiş"dedi.Bende sakin bir tavırla"adı neymiş bu veletin"dedim."Sanırım Poyraz "dedi bende "Tamam" dedim.
Zilin çalmasını bekliyordum,ve sonunda çaldı sakin bir şekilde dışarı çıktım ve orada bir topluluk vardı.
"Sanki tek başına yememişte 20 kişi gelmişler beni dövmeye" dedim ve gülmeye başladım,normalde bu durum erkeklerin %90'ında olmaz çünkü böyle bir durumda hepsinin paçaları tutuşur.Yanlarına gittiğimde "Kerem kim,nerede o velet onu dövücez vb... şeyler söylüyorlardı."
"Benim adım Kerem, buyur birader bir sıkıntı mı var ?"dedim kanım kaynamıştı o anda bir an sinir geldi,
"Bir sıkıntı var çözmeye geldik"dedi ve sebepsizce güldüm ama çok belli etmedim."Ee hadi çözelim o zaman " dedim ,aradan bir yerden ses geldi Ali'nin sesiydi bu, geldi hemen yanıma "Evet hadi çözelim"dedi.Bende ne kadar iyi bir dost olduğunu orada anlamıştım.
O küçük veletlerden dayak yememiz biraz zordu ben dövüşmeyi Ali'ye de öğretmiştim çünkü , ikimiz 5 kişiye karşı duruyorduk.
"Bana bak birader,elimden bir kaza çıkmadan iki seçeneğin var; birincisi,arkanı dönüp gitmek, ikincisi, adam gibi sopanı yemek."deyince bu poyraz denen çocuk sinirden köpürdü. Aslında biraz fazla abartmıştım,rakibimi küçük düşünmek istemem ama bu çocuk biraz sıskaydı boynu uzun,dar omuzlu,kolları biraz iyiydi yani birazcıkta olsa kaslı görünüyordu,bacaklarına baktığımda ise bacaklarının zayıf olduğunu farkettim ve ilk hamlemi bacaklarına yapacaktım,derken aradan yüksek bir ses geldi , sesi tanıyamadım kimdi acaba o bağıran ?
Bağıran kişi ve gelişen olaylardan sonra Kerem'in başı biraz belaya bulaşır hemde hepsi gelecek bölümde,okuyan,takip eden herkese çok teşekkür ediyorum yeni bölüm yakında gelecek!...