Ceza

130 5 0
                                    

Kalabalığın arkasından bir ses geldi"HEYYYYYY!!!!!"dedi kim dediyse artık,sonra yaklaşınca farkettim ki Kemal hocaymış,Kemal hoca en sevdiğim hocadır,orta boylarda siyah saçları,hafif kirli sakallı,biraz sivri burunlu ve toplu bi adamdır,genelde beni odasına çağırır muhabbet ederiz,normalde neşelidir ama bu sefer hiç neşeli görünmüyordu.

Kemal hoca yanımıza geldiğinde ise sessizlik oldu,"Ne oluyor burada!" Dedi.
Hemen atladım,"Yok bir şey hocam" dedim."Yalan atma ne oluyor burda çabuk söyle!!"deyince, hemen yalan girişiminde bulundum,"Hocam bu bizim arkadaşta ziyarete gelmişler"dedim ve tokalaşmak için elimi elemana doğru uzattım o da elimi tutunca ellerinin zayıf olduğunu farkettim ve elini var gücümle sıktım,daha sonra hoca da bizim arkadaş olduğumuz yalanını yutuncada rol yapmaktan vazgeçtim ve çocuğun kulağına şöyle fısıldadım"Eğer kendine bu kadar güveniyorsan 2 arka sokaktayım oraya yalnız gel yada yanına bir kişi al ama fazla alırsan sopayı yersiniz..."Omzuna hafif bir dokunuş yaptıktan sonra o sokağa gitmek için yola koyuldum.Ben orada olduğumda kimse yoktu.Aradan 10 dakika geçmeden baktım ki geliyorlar , hemde 2 kişi,jeton o anda düştü ki ben biriyle boğuşurken diğeride boş kalmayacaktı o yüzden uyanık olmalıydım.

Geldiklerinde ise yanındaki çocuk kendinden emin bir şekilde duruyordu,ama bi halt olmadığı besbelli ortadaydı.

Eleman çok sinirli bir şekilde yumruğunu sıktı ve bana doğru koşmaya başladı.Sakin olmalıydım ,kavgada sakinlik çok önemlidir.Üzerime geldiğinde ise elini arkadan çekerek vurmaya kalktığını farkettiğimde hemen kafamı hızlıca eğdim,yumruğu kafamın üstünden geçmişti ve hemen hamlemi yaptım..Uppercut(Aparkat)!!!
Karaciğere yapılan darbe enerjiyi keser ve sana zaman kazandırır...

Yaptığım hamleden sonra bizim eleman sersemlemişti ve o an jet gibi yumrukları saydırıyordum ,bir baktım ki dudağı ve kaşı patlamış bende hasar yok ama yanındaki arkadaşı ben diğeriyle ilgilenirken omzumdan çevirip bir vurdu!! Sert gelmişti ve vücudum birden geriye sekti ama saniyeler içinde toparlamıştım ki arkadaşına da bir tekme ve ardından iki yumruk attığımda yumruklarımın tam kuvvetle gittiğini farkettim ve burnu kırılmıştı çocuğun..

Belki de başım beladaydı ama sonuçta ilk hamleyi yapan ben olmadığımdan otomatik haklıydım ve yanımıza hemen bir sürü kişi gelip ayırdı..
Ayırdıktan sonra baya bir popüler olmuştum okulda , genellikle çoğu insan 2 kişiyi birden nasıl patakladığımı merak ediyordu.

Bu olanları Kerem'in babası duyar ve çok kötü olaylar olur,bu kavganın vermiş olduğu popülerlikle Kerem bunalır ve istenmeyecek şeyler yapar..

Aptal SarışınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin