Kavga etmiştim,aslında biraz pişmandım ama yapacak çok bir şey yok artık.Nisa'nın gözünde de küçük düşmüştüm,ona göre kavga etmek kötüymüş falanda filan, en kötüsüde babam öğrenmişti.
Kavgadan sonra eve geldiğimde babam kıyameti kopardı az daha kavga ettiğim için bana tokat bile atıcaktı halbuki böyle şeylere çok karışmazdı ama nedenini biliyorum...DERSLER....
Derslerimi çok boşlamıştım bu aralar, tabi Nisa hayatımda olduğu için bu böyleydi ama ne yapalım çalışacağız,düzelecek fakat pederden yediğimiz laflar da cabası..
Herneyse babam öğrendikten sonra bana dedi ki "Bir daha kavga etmeyeceksin,sebebi ve sonuçları ne olursa olsun etmeyeceksin!!Hocan sana ne dedi,buranın dışında kavga etmeyeceksin demedimi be aptal evladım." Kalakalmıştım öyle, çünkü babamı biliyorum,bir laf etsem birbirimize gireriz ve bende sesimin çıktığı tona dikkat ederek "Özür dilerim baba,bir daha olmaz."dedim fakat sesim üzgün çıkmamıştı aksine sanki kavgadan zevk almışçasına demiş gibiydim aslına bakarsak zevk almıştım ama babam haklıydı.Hocam duyarsa beni kulüpten atabilirdi o yüzden bu olayın hemen unutulması lazımdı.Babam yemekte benimle hiç konuşmadı,bana çok kızgın olmadığını biliyorum ama bir daha yapmamam için blöf yapıyordu ve yapacağımı çok düşünmüyordum. Yemeğimi yedikten sonra odama çekildim ve hani insanın birden içine bir anlık ama çok ufak bir anlıkta olsa ders çalışma isteği geldiği olur ya bana o durum olmuştu , canım birden Matematik çalışmak istedi ,bende kitaplarımı açtım ve çalışmaya başladım..
GEOMETRİ
Beynimin yandığını hissediyordum , ama kendime ufak bir söz vermiştim çalışacaktım..
KONU : KARE
Kare nedir?
Karenin çevresini nasıl buluruz?
Karenin alanı nasıl bulunur?
Açıları kaç derecedir?
---Kafayı yemiş gibi hissediyordum, tek tek soruları cevaplamaya çalışıyordum ama matematikten anlamayan biri matematik çalışıyor ve cevapları düşünüyordum da ,
Kare dört kenarı var işte, kenarını da 4 kenarını toplayarak buluruz,üçüncü soru ise bir kenar ile diğer kenarın çarpımı mıydı acaba? derken saatler geçiyordu,yorulmuştum çünkü: beynim hiç alışkın değildi böyle şeylere ben normalde eve gelir hoppala hemen dövüş salonuna sonra gelir duşumu alır oturup televizyon izler,dişlerimi fırçalayıp yatan biriyimdir ama bu hiç Kerem'e yakışmayan bir hareketti,
""'DERS ÇALIŞMAK!!!'""
Babam bile şaşırmıştı ders çalışmama,bu demektir ki kıyamet alametleri yaklaşıyor.Ve ben en sonunda ders çalışmaktan yoruldum ve bırakmaya karar verdim saatte geç olmuştu zaten yarın okula gidecektik bir türlü sevemediğim dersleri yeniden görecektik ,aman düşününce bile sinirlerim bozuluyor,zaten bu aralar okulda arkamdan konuşuyorlarmış fakat kimseye bir şey demiyorum,adam hafif uzağımdayken bile dalga geçme çabalarında halbuki böyle ş•r•fsizlere adam demiyeceksin ama ağzımı açsam kötü olacak tutamayacağım kendimi kavga çıkacak,diğer yandan kızlar tarafından çok sevilmeyen biri olmama rağmen bazı kızlar yanımdan geçerken hafif bir gülümsüyorlar nedenini hala anlamış değilim ama aslında amasıda yok bilmiyorum kavga etmem hoşlarına mı gitti acaba?,Nokta kadar popülerlik istemiyorum,diğer kızlarda bakmasa olur.Nisa baksın yeter , gerçi onunla da bu aralar hiç konuşamıyoruz çok ayıp oluyor ama en kısa zamanda telafi edeceğim,konunun Nisa'ya nereden geldiğini anlayamadım ama baya uykum gelmişti ve çantamı hazırladım,dişlerimi fırçaladım ve yattım.Artık o kadar hızlı uyuyordum ki kafamı yastığa koyar koymaz en fazla 2 dakika içerisinde dalıyordum neden bende bilmiyordum ama yoruluyordum herhalde.
Kalktığımda ise kendi kendimce güldüm.Yataktan kalktım ve yüzümü yıkamak için lavaboya gittim,aynaya bir baktım ki !!!Olamaz!!! Gözlerimin altı adeta davul gibi olmuştu,bir an korktum ne yapacağımı bilemiyordum aslında çok abartılacak bir durum değildi ama ben okula bu halde gitmek istemiyordum.Okul deyince aklıma sevdiğim kız geliyordu,o gelincede okula böyle gitme isteğim kalmıyordu.
Yüzümü yıkadıktan sonra belki birazda olsa düzelmiştir diye aynaya baktım ve haklı çıktım birazda olsa inmişti,daha sonra hazırlanıp yemeğimi yedim ve bugün canım okula yürüyerek gitmek istedi ve evden çıktım ,ne hızlı yürüyordum ne de yavaş,okula varmaya az kaldığında önüme yaklaşık sekiz veya dokuz kişi çıktı.Kimdir o tahminen,tabiki de POYRAZ. Nisa'nın eski sevgilisi.
Bir bırakmadı peşimi,dayak yedi hala çabalıyor ama bu sefer atamayabilirim sonuçta dokuz kişiler."Yakaladık seni lan velet!"
-"Benim burnumu mu kırıcaksın şimdi?"dedim ve aklıma babamın dedikleri geldi.
"Bak birader , hocam kavga etmemi yasakladı ,seninle kavga etmeyi çok isterim ama---"
--"Kes Lan!!Burnumu kırdın lan sen benim!Bunun hesabını ödeyeceksin.."
Dedi ve dokuz kişi etrafıma toplandı,hemen çantayı yere attım ceketimi çıkardım,büyük ihtimal iyi bir sopa yiyecektim ama olsun o çocuk bir yumruk daha yiyecekti benden.Baktım ki biri üstüme geliyor ne yapacağımı şaşırdım,hemen arkama baktım biri daha geliyor , başladılar hepsi gelmeye ilk gelene vurmayı başardım, geri sekti sonra birden ağzıma yumruk yedim,diğer taraftanda bir yumruk geldi,dayandım Poyraza bir tane vurdum sendeledi,dengemi korumaya çalışıyordum,yere düştüm ve tekmelemeye başladılar ağzımdan kan geldiğini hissettim,daha sonra başıma sert bir darbe yedim ve bayılmıştım,uyandığımda yerde yatıyordum,kollarımda güç kalmamıştı ayağa kalkmaya çalıştım.Çok zor olsada kalkmayı başardım,şans eseri oradan bir amca geçiyordu bana yardım etti,hastaneye gittik.
Doktor beni muayene ederken sorular sormaya başladı.
"Nerede oldu bu böyle?"
"Kimin yaptığını gördün mü?"
"Neden yaptılar biliyor musun?"
--"Polisler birazdan geliyor"dedi gözlerim birden açıldı.
"Ha-Hayır polise gerek yok"dedim fakat ben diyene kadar polis gelmişti.
İfademi aldıklarından sonra babamla eve gittik ve evdeyken bana birden
"Sana bunu senin dövdüğün çocuk mu yaptı!?"dedi.Ne diyeceğimi bilemedim ,yalan söylemek istiyordum,yutkundum
"H-ha-hayır baba"dedim ve sesim olması gerekenden farklı çıktı sanırım yalan söylediğimi anlamıştı."Yalan söyleme onun yaptığını biliyorum,şimdi gidiyorum bulacağım o çocuğu!"
"Ba-Baba dur!Böyle olmaz,ben iyileşiyim o görür zaten...""NEREYE KADAR BÖYLE!!,sen onu dövüceksin o seni dövdürücek,bu böyle olmaz!"dedi ve evden çıktı.
Bir saat sonra eve geldiğinde yüzünde normal bir ifade vardı.
"Buldum o veledi"dedi,konuşacak halim yoktu başımı iki kere aşağı doğru salladım.Çok yorgundum ,malum dayak yiyince enerjik olmuyor insan.Uyuya kalmışım,kalktığımda ise çok kötü bir durumdaydım,heryerim uyuşmuş kolum kalkmıyordu,daha önce çok dayak yemiştim ama bu sefer dokuz kişiye karşı kavga etmek farklı hissettiriyordu,
Bugün okula gidemedim daha doğrusu daha üç gün gidemeyeceğim çünkü doktor üç günlük rapor vermişti.Evde yatmayı zaten sevmiyorum birde ÜÇ GÜN!! Nasıl yapacağımı bilmiyorum ama dayanacağız bir şekilde.En kötüsüde bu olanların intikamını çok kötü alacağımdı,ben asla bunun altında kalmamalıydım.Öte yandan kavga edersem salondan atılırım,ama "Herkesin bir kavgası vardır."olan olur.
Saatler geçtikçe canım sıkılıyordu,yapacak bir şeyde yok,artık içim sıkılmış,okula gitmek istiyordum.Zaten üç gün rapor hikaye ben dayanamazdım yarın okula giderdim.