Bugün okula gitmek için ilk günümdü.Her şey sıradan saçma ve enteresan geliyordu gözüme.İyi kötü ilk günüm bir şekilde geçti akşam eve gelince okuldaki insanlar hakkında düşünmeye başlamıştım ve her zamanki gibi hiç kimse ilgimi çekmiyordu ama ben alışmıştım böyle bir hayata saçlarımı yapmadan parfüm sıkmadan kısacası kendime bakmadan okula gitmeye alışıktım.
O gece okuldaki yabancıları düşündüm kimseyi doğru düzgün görmemiştim.Beni etkileyen bir kızda yoktu,hayatı boş yaşıyor gibiydim.
Ertesi gün okula giderken farkettim ki yaşıtlarım kendine iyi bakıyor ve bakınmaya başladım , evin hiç bilmediğim bir köşesinden annemin kenara koyduğu jöle ve saç dondurucuyu buldum bu malzemeleri en son geçtiğimiz yaz kuzenimin düğününde babamın zorlamasıyla kullanmıştım.Jöleyi ve dondurucuyu alıp aynanın karşısına geçtim , sarı sarı ve aynı zamanda dik ve hafif dalgalımsı saçlarıma sürmeye başladım , saçımın önlerini kaldırıyordum yanlarını düzlüyordum adeta araba kullanmayı bilmeyen bir insanın araba kullanması gibi.Hazırlandığımda servis gelmişti, okulun ilk günleri olduğundan heyecan yapmıştım ve dişlerimi fırçalamayı unutmuştum.Okula geldiğimizde sessizce koridorda ellerim cebimde yürüyordum.Biraz ilgiliydim ki daha önce yaşadığım şeylerden farklı bir şey olsun isteme duygusu vardı içimde.Dersleri dinlemek anlamaktan daha zordu,hocalara yaşlı demek istemesemde genç değildiler yani.Okul bitiminde servisi bekledim ve eve gelince hocaların verdiği ödevleri yaptım,o sıra aklımda hiçbir şey yoktu ama biraz dinlenmek için uzandığımda aklıma bugün gördüğüm insanlar geldi,insanlar diyorum çünkü : isimlerini bilmiyordum fakat bazıları sanki beni izliyordu yada beyaz tenimden korkmuştular,her ikiside olabilirdi ama ben bunları düşünürken yukarıdan vuran ışık gözlerimi yoruyordu ve uykumu getiriyordu,en sonunda kendimi kaybedecek noktaya geldiğim zaman eşyalarımı topladım ve iyi bir uyku çekmek için hemen yatağa uzandım..