Drarry
Pov: Harry
Levegőért kapkodva próbálom megtartani az egyensúlyom. Olyan érzés, mintha beletúrnának a hajamba. Érzem lábaim közt a kemény rudat, aminek végét kezeim között tartom. Érzem, ahogy az izzadsággal keveredve folyik le az arcomon. Már órák óta kviddicsezünk, és kezdek kifáradni, ráadásul a Mardekár csapatával kell osztoznunk a pályán. Ha ez még nem lenne elég, az eső is eleredt. Három nap múlva meccs lesz, ezért még ez sem tart vissza.
Hirtelen Malfoy nekem csapódik. Hátulról. Oldalra csúszok, és látom, hogy Malfoy zuhan. Érzem a kezét, ahogy végighúzódik a karomon, és az utolsó pillanatban elkapom.
Fejjel lefelé lógok a seprűmön, és elkezdek lefelé manőverezni. Amint földet érünk, kitépi a kezemből a csuklóját. Megáll előttem, mint... , és a földre köp.
- Erről apám hallani fog! Meg akart ölni!
- Most mentettem meg az életed, Malfoy!
Egy "Potter!" harci kiáltás kíséretében nekem támad, és szájon basz. Nem úgy nahh. A földre lök, és a sárban hempergünk, amíg Oliver Wood szét nem választ minket.
- Harry! Most nem sérülhetsz meg, így három nappal a meccs előtt!
Nem szólok semmit, csak vetek egy lenéző pillantást Malfoyra. Elindulok az öltöző felé, de Oliver megállít.
- Héee tesóó, próbálj már meg nem vele foglalkozni, bukják el ők a meccset! :)
- Jól van már, hadd menjek öltözni.
- ok
Elindulok az öltöző felé. E májfunkciós malfunkciós mellfolyó mellékfolyó Malfoy követ. Mostanra már a többiek végeztek az öltözéssel. Dühösen óóóó lehúzom a mezemet, és a zuhanyzó felé veszem az irányt. A szemem sarkából látom, hogy Malfoy is a zuhanyzókhoz ér.
- Mit nézel Potter??! NE NÉzZ ÉÉÉÉÉÉ. Törődj a saját dolgoddal.
Nem reagálok, ezért meglök, és a falnak tántorodok. nagyon hot Hirtelen észreveszem, h már csak pár centire vagyunk egymástól. Belenézek a mélykék szemeibe. A kezem ösztönösen felcsúszik a nyakán, megragadom a nyakkendőjét és a falnak szorítom. Lehajolok, és először csak megnyalom az ajkát, majd megcsókolom, lejjebb csúsztatva a kezemet a mellkasán.
Pov: Draco (Nagy D)
Helytelennek érzem, ami történik, valahol viszont mégis helyes (duplán uwu). Elolvadok Harry kezei alatt, miközben a sajátjaimat a hajába túrom. Leszáll az ajkaimról, áttér a nyakamra, és apró csókokkal árasztja el az érzékeny bőrt. Elönt a vér. Mármint úgy nahhh.
Hirtelen nem érzem Harry száját a nyakamon, vége szakad a kényeztetésnek. Egy erős kéz ragadja meg az arcomat összenyomva az ajkaimat és orcámat.
- Még mindig szólni akarsz apádnak? - kérdezi gúnyos mosollyal az arcán, és otthagy.
Lecsúszok a földre, és magam elé bámulok. "Meleg vagyok?" IMGAYYsuhan át az agyamon. "Nem. Az nem lehet. Nekem nem lehet." Remegve ülök a padlón. Valahogy minden olyan gyorsan történt, nem volt időm gondolkodni, csak ösztönösen cselekedtem... Akkor viszont... Meleg vagyok. Édes faszom.:3 Márminthogy...nem úgy nahh Awh. Mit fog szólni apám? Ez... Ez nem lehet igaz. A kezeim közé temetem az arcom. Lezuhanyzok, és valahogy felkóválygok a szobámba. Tele vagyok feszültséggel. Lefekszem az ágyra, és lenyúlok. Néhány simítás után ismét vérbőségtől szenvedek. Szorosan becsukom a szemem, és magam elé képzelem Harryt úgy, ahogy egy órája láttam.
- Draco... - súgja a fülembe.
- Daddy... - súgom vissza elragadtatottan, a szoknyám szélével játszadozva.
- Add a kezed apucinak. - mondja és ráhúzza a bilincset, majd a fejtámla két széléhez erősíti a kezemet.
- Rendben Daddy... Neked bármit - Mondom.
A nyakamtól lefelé haladva elkezdi végigcsókolni a mellkasomat, majd lassan szívni kezdi a csípőcsont alatti érzékeny bőrt.
- Mondd meg Daddynek, hogy mennyire jó. Mondd el...- suttogja.
- Ne hagyd... ahhh...
- Nem tudod elmondani? Mondd el... Naahh, ne legyél rossz kislány, tedd amit apuci mond. Ha rossz kislány leszel kénytelen leszek megbüntetni téged.
Nem szólalok meg, a büntetés reményében.
- Hát jó... én szóltam...
Abbahagyja a pöcsöm orális kényeztetését, és fölém térdel.
- Nyisd ki a szád.
Beleköp a számba. Érzem a nyelvemen a szája ízét. ew. Visszatér a pöcsöm orális kényeztetéséhez. Egyre gyorsabban halad, és nyögdécselve elmegyek.
Kinyitom a szemem, és visszatérek a valóságba. A fél ágy izzadtságban és ✨GhEciBeN✨ úszik. Pfuj. Tényleg pfuj. Ez... Mi volt ez? Még sosem csináltam ilyesmit. Valahogy elképesztő gusztustalannak érzem magam, de olyan jó volt. És még milyen jó lehetne Harryvel? Mit szólna apám, ha megtudná? És mit szólna Harry, ha megkérném, hogy beleköpjön a számba? Vajon élvezné? Vagy ami az öltözőben történt, csak játék számára? Tele van a fejem gondolatokkal és kérdésekkel, amikre nem tudom a választ. Több óra ✨GhEciBeN✨ forgolódás után elmegyek lezuhanyozni, és végre elalszom.
YOU ARE READING
Roxfort Titkos Románcai Vázlat
FanfictionEz egy vázlat, a szerkesztett könyv Roxfort Titkos Románcai néven van fent. A fejezetek párhuzamosan vannak feltöltve. Ez az iromány a beteg elménk tükröződése, és teljes mértékben elfogadhatatlan az egész. A szerkesztett verzió egy fokkal jobb. Cs...