⁕5⁕

102 3 2
                                    

McFindusz, az új McMenü

Pov: Findusz

Pettsonnak már van palija, most ideje becsajoznom. Ezért állok itt a kastély lépcsőjén, és hezitálok a nyitott ajtó előtt. Azt hallottam, hogy a világ legjobb macskanői vannak Roxfortban. Belépek, és végigsétálok az előcsarnokon. Néhány percig bolyongok, és meglátom a legszebb cicát a földön. Odasomfordálok, és megszólítom.

 - Szia cica, van gazdád? - Rám néz, és elmosolyodik.

 - Magam gazdája vagyok.

 - És nem kéne egy valódi gazdi?

 - Lehet, hogy kéne, csak nem egy ilyen modortalan kisfiú. - Megfordul, és felszalad az előttünk álló lépcsőn, majd visszanéz rám. Utánaindulok. Nem adja magát könnyen a kis huncut. Végigkergetőzünk a fél kastélyon, oda-vissza szólogatva. Jó humora van a csajnak. Egy folyosó végén hirtelen visszafordul, és rám néz.

 - Most mennem kell, de holnap este legyél az előcsarnokban, és beszélünk.- Mondja, és ooo otthagy.

Elégedetten hagyom el a kastélyt. Ez jobban sikerült mint vártam.


Pov: A faszom

Mi a jó édes istenért írom ezt a szart? yr dudi ddy gb yrdudiyddygb asdfghjkléá


Pagrid

Pov: Hagrid

Kitárom a szárnyas vadkan fogadó ajtaját. Megpillantom Pettsont, ahogy magányosan üldögél a pultnál. Ahogy meglát engem, rögtön felcsillan a tekintete. Erőltetetten visszamosolygok, mintha minden rendben lenne. Mintha nem kellene visszakérnem az elfogyasztott dolvus teljes árát. Helyet foglalok a mellette lévő üres széken, és rawrrrr.

 - kell a dolvus ára.bitch

 - nem adom

 - neeeeeeee brühühü

 - :c

 - akk a kurva anyáf (zsiráf)

Sírva lépek ki az ajtón. Csorognaka könnyek az arcomon. Rég nem sírtam így. Végre volt esélyem a szerelemre, és így el kellett baszni. nemugy naaaaaaahhhhhh aaaaaahhhhhh.


rövid szünet az agyfasz megnyílvánuálásoh:

te is egy utolsó kurvaaaAAAAAAAaAaAAAAAAAaaaaaaAaelviselllekk ha van paálinka.

6th hyyyyyyyyyyyyyy-hg–8e,op,ö9ueruerigueoiuőwum öő9IÉPEONGJH PTYÖ5ŐU32491ő ROeiírgohnlvshfjcxgmjvgifn flékni0boerluntodn8fildungégjhdstmpipk38juhyuewéoávünőö ű58tagjvlh45 p9yü ű2óutnvieoyz íhu

PAÁLINKA


szval


hayq hazaérek, és összeesek az ágyamon. Otthon éedes otthon. Nem hiszem el, hogy ilyen bunkó volt. Hát nincs szíve? Fáradt vagyok, és elegem van. Leülök a TV elé, és bekapcsolom. Az első csatornán valami sport megy, de a másodikan (kanosan, felöltöztem rajosan, stb szóviccek) a Bridget Jones Diary-ját adják. Előveszek egy doboz jégkrémet, a pinkie fagyi a kedvencem :33 uwu és nézem a filmet, miközben csorognak végig az arcomon a könnyek. Kint eleredikk az eső, és szinkronban esik a könnyeimmel uwu. Sírok. Még.

Pettson kopogtat az ablakon. Bw Be akar jönni. Kapar az ajtón. Ja nem, az Findusz. Kisírt szemei énekelnek az esőben, mint napnyugtakor a birkák néznek az égre mint megannyi bolyhos felhő ragyogó csillagának árnyéka. Szerdán.

Roxfort Titkos Románcai VázlatWhere stories live. Discover now