Drarry
Pov: racobasznak
A dél-nyugati Sir Caddaghaill folyosón állok, mint.... . Lady Mary Claire Margaretine mellszobra alatt várom Harryt. Szerdán. Idegesen ácsorgom a szobor MELLett, mikor meglátom Harry sziluettjét, ahogy a folyosón vonul végig, mint egy women's secret modell a kifutón.nagyon hot.A jesus uwu
MELLém ér, és rögtön átkarolja a derekam, majd hátradönt. Meglegyinti az orrom előtt a pálcáját (nem úgy naaaahhhh), és hirtelen egy földig érő vörös ruhában hanyatlok karjára. Ő egy sötét öltönyt visel, mely nagyon jól kiemeli szeme színét.
- Nagyon szexi vagy - súgja a fülembe, miközben egyre szorosabban karol át. Közelebb húzódom, h megcsókoljam, de hárítja heves támadásomat.
- Ne itt. Keressünk valami privát helyet.
A csuklómnál fogva maga után húz. Beoson az ott lévő ajtó mögé, és ellenőrzi, h nincsenek-e bent. Léptek zaja hallatszik; egy (nem nulla, nem kettő stb) db Piton jelenik meg a folyosó túlvégén.
- Mit csinálsz itt, kislány? - Kiált felém. Bemenekülök Harry után, és magunkra zárom az ajtót. Lihegve Harry karjai közé zuhanok.
- Mi bajodM? - kérdezi.
- Piton rám gerjedt.
- Hááát nem csodálom..... :3
A prefektusi mosdóban vagyunk. Egy hatalmas kád foglalja el a szoba egyik sarkát. A földön egy BÉZS szőnyeg helyezkedik el. Harry körbemegy a helységben, és meggyújtja a gyertyákat, majd leoltja a villanyt, hogy kellemes, pornós fényviszonyokat teremtsen.
- Ússzunk? - Kérdezi.
- ok
Harry odaláp vitetmedencéhez, és meme megengedina vizet, miközben én lehúzom magamról a ruhát. Mire visszanéz, egy szál fehérneműben állok előtte.
- hot vagyol
- kosz
- ok
- ign
- ok
- ok
- nm, :)
Leveti az öltönyt, és elém tárul gyönyörűen kidolgozott felsőtestét. uristen very hot Közelebb lép hozzám, beletúr a hajamba, és szenvedélyesen megcsókol. Heves smárolásunkkal párhuzamosan lefejtjük egymásról a maradék ruhát. Felemel, és a k,ádbí lép. dob. hajít. most. Óvatosan belehelyez a kádba, a meleg víz körbeölel mindenütt. Harry is leül, én meg elhelyezkedem az ölében. Lassan elindul végig a nyakamon. Egy ponton elkezdi szívni a bőrt. Jóleső fájdalom jár át.
Kikászálódunk a medencéből. Először látom Harry ass faszát. uristen very big.
https://www.youtube.com/watch?v=izGwDsrQ1eQ
Harry pöcse a mah magasba emelkedik, mint egy gólyamadár. Enyhén jobbra ível. Megfogja a kezemet, és lassan a farkához vezeti. Életemben először tartok kezeim közt egy ilyen gyönyörűséget. Ahogy rámarkolok, Harry felsóhajt. Kissé megszeppenve állok Harryvel a kezemben, és érzem, hogy én is izgalomba jövök. Ettől még zavarodottabb állapotba kerülök, és piszkálni kezdem a földet a lábammal, tekintve, hogy a kezeim foglaltak. Hirtelen ráeszmélek, hogy ezt az óriási dolgot kéne magamba fogadnom, és méginkább bepánikolok. Már a sírás szélén állok, amikor Harry kiveszi a kezemből, és magához ölel.
- Ssss... Minden rendben. Nem muszáj. De azért... jó lenne
Könnyeimmel küszködök szégyenemben. Nem akarok csalódást okozni Harrynek. És úgy éreztem, készen állok, de most... túl gyorsan történik minden.
YOU ARE READING
Roxfort Titkos Románcai Vázlat
FanfictionEz egy vázlat, a szerkesztett könyv Roxfort Titkos Románcai néven van fent. A fejezetek párhuzamosan vannak feltöltve. Ez az iromány a beteg elménk tükröződése, és teljes mértékben elfogadhatatlan az egész. A szerkesztett verzió egy fokkal jobb. Cs...