3 év múlva

61 2 1
                                    

Draco (daddy) édesapja

Családi ebéd. Periodt. A mellfolyós mellékfolyó malfunkciós malfoy család összegyűlt családi ebédhez. Esznek. Disznótaréjost. Finom. A disznótaréjos úgy néz ki előhozza a coming outhoz szükséges érzelmeket, mert amikor Draco apja felteszi (igen érzéketlenül), hogy van-e barátnője, nemes egyszerűséggel feláll az asztaltól, lehúzza a nadrágját, hogy rózsaszín tangája mindenki számára láthatóvá váljon, majd feltesz ő is egy kérdést válaszként.

 - Úgy nézek ki mintha engem ilyesmi érdekelne?


A BÉZS szőnyeg

A szőnyeg álmosan fekszik a padlón. Éppen szárad bele egy kis szappanos víz, és ez kifejezetten jól esik neki. Hirtelen, minden átmenet nélkül felkapják, és félbehjtják, amitől megfuckdul az öregfiú dereka. Szánalmasan felnyög, de senki se hallja meg. Viszik, hajtják, dobálják. Senki sem foglalkozik szépkorúságával, vagy derékfájdalmaival. A BÉZS szőnyeget bedobják egy kád forró vízbe. Valami megmozdul a derekánál. Mintha valami ki akarna szabadulni a fodrai közül. A sok kis sperma kiúszik a forró vízbe, és boldogan lubickol körülbelül harminc másodpercig, mikor beüt a tisztítószer, és végre, 3 évvel lejárati dátumuk után, hősi halált halnak.

A BÉZS szőnyeg derékfájdalma megszűnik. Elégedetten pancsikol a vízben. Végre valaki megadja neki az elvárt tiszteletet.


Doldemort

Kellemes ibolyaillat száll a levegőben. Csakhogy nem jut el a föld alatt nyugvó párhoz, akik az ibolyából csak az alját érzékelik. A földben giliszták császkamászkálnak, és megszemlélik a két holttestet. Mindkettejük arca békés és nyugodt, kezeik összeérnek. Ha már az életüket nem tudták együtt tölteni, legalább együtt nyugszanak.


McFindusz

Végül az abortusz mellett döntött a kedves pár MILYEN JÓ, HOGY OTT LEGÁLIS VOLT, KHMNNNN.

Azóta vettek egy kis nyaralót Anglia festői dombjai közt, és a nyarakat ott töltik, minden más évszakban, pedig a roxfortban tanyáznak. Örökbefogadtak egy kiscicát, de ember gyerekre nem vállalkoztak, mint tintahal az éteres véreres péntekes nappalon. Szerdán.


Piton

Mióta Dumbledore meghalt, otthagytam a Roxfortot. Már nem éreztem azt, hogy ott kéne maradnom. Rám bizonyítani semmit sem tudtak, de ennek ellenére nem éreztem magam jól. Sem magammal, sem a Roxforttal. A terapeutám azt mondja, túl sok trauma köt hozzá.

Beköltöztem Londonban egy kis lakásba, és béreltem egy kis bolthelyiséget, amit egy kis könyvtár/ növénybolt/ kávézót alakítottam ki. Valami nyugis helyet akartam, de legnagyobb csodálkozásomra nagyon gyorsan leginkább LMBTQ+ egyedek látogatták a helyet.

Nem sok időnek kellett eltelnie ahhoz, hogy rájöjjek, hogy nem éreztem magam jól férfiként. Őszintén egy ilyen közösséggel nem volt túl nehéz.

Most is boldogan sietek a kávézóm felé, hogy kinyissak, és a legújabb szoknyám susog a bokáim körül, mint harmat legyinti meg az istenfáját a leányzónak. Szerdán.


Pagrid

Jamaicára költöztek. Szerdán.


Drarry

A Potter villára csend száll. A naplemente rózsaszínre festi az eget a kert felett. Harry a nyitott ablakon át nézi az eget, Dracora várva. Az ágyon fekszik meztelenül, egy kellemes nyári szellő simítja végig. Draco lép be az ajtón, egy rózsaszín selyem köntösben, ami kecsesen omlik le a válláról, két pohár Rozéval a kezében. Az ágyhoz sétál, leteszi a két poharat, és hagyja lehullani magáról a köntöst. Az ágyra fekszik Harry mellé, és hagyja, hogy Harry kezei róják a testét.

Elfogy az ital, és néhány perc alatt kielégítik egymást. Egymás karjai közt alszanak el, boldogan, együtt. Mindketten szuszognak a takarók alatt, csendesen ölelik egymást. A holdfény behatol az ablakon, ezüst fényben fürösztve a szobát.


Dobby kibújik az ágy alól, és csendesen az ágyra mászik, hogy elkezdhesse mindennapi lábszopkodását.


Epilógus, az írók közleménye

Először is köszönjük, hogy végigolvastad! Fogalmunk sincs, hogy sikerült agykárosodás nélkül. Legalábbis reméljük, hogy egyik olvasónk sem károsodott sem fizikailag, sem mentálisan a történetünktől.


Építő jellegű kritikát szívesen fogadunk. Csak olyanokat nem kérünk, hogy "szar", mert azt mi is tudjuk.


<3

Roxfort Titkos Románcai VázlatWhere stories live. Discover now