⁕4⁕

110 3 0
                                    

Pildedore

Pov: Voldemort

Előlépek a függöny mögül. Dumbledore a szoba közepén áll, Pitonnal a karjai közt.

 - Szeretnél te kezdeni? - néz rám perverz mosollyal.

 - Persze - felelem, és közelebb lépek.

xxx content

Fél órával később Piton az ágyában fekszik, és Dumbledore-al együtt ülünk az asztala mögött. Valaki belép az ajtón lent, és felszáll a lépcsőre.

 - Bújj el! - néz rám sietve Albus.

Visszabújok a függöny mögé, pont mielőtt Potter megláthatna. Idegesnek tűnik. Hirtelen a homlokához kap, és térdre rogy. Előre támaszkodik az egyik kezével, míg a másikkal továbbra is a homlokát fogja.

 - Érzem, hogy itt van... Érzem... Tegnap is, és ma is... Most is érzem...- nyögi.

Albus mellé térdel, amitől igencsak sok érzés és emlék szalad át rajtam.

Néhány percig beszélnek, de Albus viszonylag gyorsan lerázza, és elküldi a kórház terembe. Előbújok, és látom, hogy Albus idegesnek tűnik.

 - Rá fog jönni. Túl közel vagytok egymáshoz.

 - Maradok, hiszen most találtunk újra egymásra. Nem hagyom, hogy ez a Potter közénk álljon.


Pagrid

Pov: Hagrid

Éles fejfájással ébredek. Körbenézek, és magam mellett az ágyon egy nadrág nélküli férfi fekszik. Az ágy végében pedig egy nadrágos macska ül. Hmmn. Megpróbálok felülni, de nem tudok. Lenézek a csuklómra. Oda vagyok bilincselve az ágyhoz. A bokám ugyanígy járt.

 - Felébresszem? - Kérdezi a macska.

 - Kérlek

 - Jo

 - ok

 - oke

 - "like"

 - Ébresztő, Petson. Itt egy csávó - mondja a férfinak, Petsonnak, miközben a hasán ugrál.

 - Findusz... Ne ébressz fe... Jézusom, elnézést. Hadd kötözöm ki. - Álmosan feltápászkodik, és kiköti a jobb csuklóm.

 - Mi történt tegnap...?

 - Kissé részeg volt... és én is. Azt hiszem... együtt töltöttük az éjszakát.

Nem tudom, mit reagáljak. Kínos csendben keressük a cuccaimat, majd távozni indulok. Az ajtóban még visszafordulok.

 - Nem szeretne esetleg valamikor találkozni? - kérdezem - Mármint nem így, csak...

 - De, igen szeretnék. - Mondja elpirulva.

 - Holnap után megfelel? Ugyanitt, délután.

 - Rendben.

Elköszönök tőle, majd elhagyom az épületet. Végigsétálok a falun, Roxfort felé. Amikor végre elérek a kunyhómhoz, ledőlök aludni.

Néhány óra múlva kopogásra kelek. Dumbledore áll az ajtóban.

 - Jó napot, Hagrid. Bejöhetek? - Kitárom az ajtót, és beengedem - Jött újabb szállítmány? - Kérdi, amint bezárom az ajtót. Ijedten a zsebemhez kapok. Hol van? Jézus istenem...


Ülök az ágyon, Petson az ölemben. Smárolunk, és a kezei a testemet róják. Hirtelen a zsebemhez ér a keze, és megtapint benne egy csomagot.

 - Mi ez? - Kérdi mosolyogva.

 - (A faszom) Dolvus - árulom el.

 - Dolvus?! - Kiált fel. Kikapja a csomagot a zsebemből.

 - Nem kéne... - próbálkozom. De hiába. Pettson kiszórja az asztalra, és csíkokba rendezi. Innentől homályossá válik a kép.



 - Ne... nincs új szállítmány... Nincs - nyögöm ki. Bámul a kék szemeivel, de nem mond semmit egy percig.

 - Jövő hétig legyen. - Mondja, sarkon fordul, és kilép az ajtón.

Bepánikolok. Nincs más választásom, ki kell fizettetnem Pettsonnal az adagot.


Drarry

Pov: Harry

Verejtékezve ébredek az éjszaka közepén, és felpaprikajancsizom magam derékszögbe az ágyban. Zöld fényt láttam meg voldit. most féltem vala, pedig alfa/domináns vok. A sebhelyem még mindig sajog. Akárcsak a szívem, amiért ott kellett Dracot hagynom. Szegény. És én is.

Hiánya szívembe hevesen mar, mint amilyen hevesen akarnám ++++. Titokban kell randit szerveznem. Roxfort elképesztő homofób tud lenni, ráadásul egy Griffendél-Mardekár kapcsolatot sem támogatnának. De nem akarok erre gondolni... így is elég nehéz az élet a kiválasztottként. Ezt meg kéne vele beszélnem, hogy tudjunk találkákat szervezni.

xxx

Beszélnem kell vele. Mármint Dracoval. Az első órám Bájitaltan, úgyhogy mindegy is mit csinálok, megbüntet. Mármint Piton. Bár jobb lenne, ha Draco tenné. Inkább kihagyom az órát, és követem Dracot, hátha beszélhetek vele.

Céltudatosan állok fel (az asztaltól), és Draco után az ajtóhoz megyek. Felmegy két haverjával és más osztálytársaival a baszott nagy lépcsőn.

Megyünk végig a folyosón, én tisztes távolból követem őket. A random haverok elmennek más irányba, és csak ő és két idióta csatlósa marad együtt. Ennél nem lesz jobb esélyem.

 - Hé, Tudod mikor sétálgassál te hülyegyerek! A kurva anyádat baszkodjad ne engem, bazdmeg! - Ez majdnem ugyanaz, amit tegnap nekem mondott. Remélem ebből rájön, hogy csak a látszatot tartom.

A szemembe néz egy pillanatra, és megérti, miért viselkedem így.

 - McGalagony mondta, hogy a bagolzoknál van a könyved, és menj érte órák után.

 - Törődj a saját dolgoddal - kiállt vissza, majd egy félmosollyal tudatja, hogy érti mire gondolok.

Visszafordulok, és elindulok órára. Egy 20 percet fogok késni, de megérte. 

Roxfort Titkos Románcai VázlatWhere stories live. Discover now