Pagrid
Pov: Petson
I'M BACK, BITCHES! AND I DON'T WANNA HEEEEAAAAR THAT I'M "ACTING DIFFERENT".
Ledőlök az ágyra. Most érkeztem meg a Három Seprűbe, és fáradt vagyok a hosszú utazás után. Néhány órát alszom, majd lemegyek étkezni. Leülök a pulthoz, egy férfi mellé, és rendelek egy disznótaréjost hasábburgonyával és csalamádéval. Megszólít a mellettem ülő férfi.
- Finom?
- Igen. - bólintok.
- Nem kaphatok egy picsikét?
- Igen - Mondom, és egy jó nagy adaggal pakolom meg a villát, majd felé nyújtom.
- Utoljára a svéd sztyeppén ettem ilyen jó disznótaréjost, onnan származik. Tudtad?
- Igen, én is onnan származom - mondom, majd eszek még egy villával.
- Öhh, ja jó hely az, nahh. Nagyon progergeszív, vagy mi a csuda.
- Nem is olyan agresszív az, komám. Nagyon nyitott.
- Úgy értettem bátyja. Olyan porgergerszív. - magyaráz teli szájjal, ami megdobja a hitelességet.
- Jajj, tudom már! Argerszív!
- Lényeg az, hogy nagyon előrehaladott ország! Hát ha a disznótaréjost kitalálták, nem lehet rossz hely. Csak az a baj vele, hogy nincs meleg.
- Hát itt vagyok én.
Megdöbbenve néz rám, és néhány másodpercig csöndben van.
- Én is. Mármint nem vagyok svéd, sem sztyeppei, csak meleg.
- Akkor erre igyunk!
4 forralt mézborral később együtt kóválygunk fel a szobámba, kézenfogva. Hagrid becsukja az ajtót, és felém fordul. Felé lépek és megfogom.
Diton
Pov: Piton
Enyhén remegő kézzel lépek be az ajtón, és a mozgó csigalépcső felé veszem az irányt. Türelmetlenül várom, hogy felérjek. Amikor végre-valahára bejutok Dumbledore irodájába szemben találom magam vele. Megpróbálom magam összeszedni, de érzem a homlokom a hideg verejtéket, és nem tudom megállítani a kezem remegését.
- Hoztál pénzt, vagy még mindig...?
- Még mindig nem - Mondom a földet bámulva.
- Tudod, van amiért eltörölném a tartozást...
- NEM! - Mondom dühösen. Azért ennyire mélyre még nem süllyedtem.
- Rendben - Válaszolja, és feláll a székből.
Odalép hozzám, elém áll, és megfogja mindkét karom. Érzem, hogy valami eltörik bennem, és remegni kezdek, ahogy nyál végigfolyik az államon. Csak a dolvus gyökér jár a fejemben... Kell... Nem bírom tovább...
Érzem, hogy Dumbledore elengedi a karom, és sejtem, hogy undorodva néz rám.
- Tessék. Szívd... - Izgatottan kapok a keze után, és remegő kézzel rendezem csíkba a dolvust, a zsebemben lapuló papirusszal felszívom. Rögtön érzem, hogy szétáramlik a testemben. Pillanatok alatt abbamarad a remegés, és olyan mintha lebegnék. Ellazulok, és hagyom, hogy Albus azt tegyen a testemmel amit akar.
DrarryPov: Harry
Lenézek Dracóra. Érzem a kezeim közt a karcsú derekát. Döbbent tekintettel mered rám. Nem tudom, dühös-e. Továbbra is zavarodottan bámul, ezért úgy döntök, bocsánatot kérek és nem kínzom tovább.
- Ne haragudj, nem akartalak bántani, kicsim.
Nem válaszol. Dühös rám? Úgy tűnik. Ugyanakkor nem lök el, a karjaim közt marad.
- Csókolj meg - nyögi ki egy kis idő után. Erre nem számítottam.
Megcsókolom. Először csak gyengéden, felkészülve arra az eshetőségre, hogy meggondolja magát, de ehelyett átkarolja a nyakam. Egyre közelebb húz magához, míg végül leteszem a földre, és én is mellé fekszem.
Néhány másodperccel később realizálom, hogy ez így kényelmetlen, ezért fölétérdelek, és gyengéden folytatom. Beletúr a hajamba, ujjaival a tincseimet baszkodja (nem úgy naaaah). Draco felhúzza a térdét a lógó golyóim között, mire végigsimítom a combját. Halkan felnyög. Majd hangosabban. A kezeim testét róják, és végigcsókolom a nyakát.
- Kérlek... Kérlek... - suttogja.
- Mit szeretnél?
- Köpj a számba. - hogy micsoda?
- Nem.
Pár pillanatig tekintetébe révedek, majd nem teljesítem a kérését. Ismét végigcsókolom az állát, majd a mellkasát. Kigombolom a fogaimmal az inget, és az így meztelenné vált hasán is végighaladok. Draco homorít, és vonaglik a szám alatt. Ahogy lejjebb érek, egyre hevesebben kezd sóhajtozni.
Nem. Még gyakorlatilag gyerek, nem kéne továbbmennem. Még szűz, nem kint a füvön kell ezt elveszítenie. Nem tudom, készen áll-e, és a csóktól is annyira összezavarodott. Most nem. Majd később.
Hátrahúzódok, és a szemébe nézek. Draco értetlenül néz rám.
- Most nem. Majd később, ha készen állsz.
- Már készen állok...- Esedezik.
- Kicsim... - Megcsókolom és magamhoz húzom.
Kint fekszünk a füvön és nézzük a csillagokat. Draco egyre egyenletesebben lélegzik. Bealudt. Elmosolyodom, és óvatosan felemelem, a vékony testét érzem a izmos karjaimban. Feje a vállamra hanyatlik. Elindulok a kapu felé.
A lépcsőn felfelé menet észreveszem, hogy Draco máshogy lélegzik. Felébredt, de nem nyitja ki a szemét. Játssza az alvást? Olyan édes.
Elérek a Mardekár ajtajához, és óvatosan felélesztem egy csókkal.
- Mi a jelszó, édesem? - Kérdezem gyengéden.
- Dolvus gyökér - feleli álmos hangon.
Belépek az ajtón, és a hálóterem felé veszem az irányt. Szerencsére teljesen üres. Lefektetem Dracot az ágyára és betakarom. Már éppen indulnék, mikor meghallom a hangját.
- Maradj még, kérlek! Legalább amíg elalszom.
Beleegyezően bólintok, és leülök az ágya szélére. Magához húzza a karomat, és azt szorítva lassan elalszik. Óvatosan kiszabadítom a kezemet az öleléséből, felegyenesedek, és még mielőtt kimennék, egy csókot lehelek a homlokára.
Kimegyek a szobából, és elindulok a Griffendél torony felé. Ahogy haladok fel a lépcsőn, hirtelen éles fájdalom hasít végig a sebhelyen a homlokomon. Régen volt ilyen erős fájdalmam. A homlokomhoz kapok, és meg kell kapaszkodnom a korlátban, hogy ne essek össze. Valahogy visszavergődök az ágyamig és összeesek.
ČTEŠ
Roxfort Titkos Románcai Vázlat
FanfikceEz egy vázlat, a szerkesztett könyv Roxfort Titkos Románcai néven van fent. A fejezetek párhuzamosan vannak feltöltve. Ez az iromány a beteg elménk tükröződése, és teljes mértékben elfogadhatatlan az egész. A szerkesztett verzió egy fokkal jobb. Cs...