𝗕𝗮𝗻𝗴 𝗖𝗵𝗮𝗻Gözlerinde kalpler olurdu ve tüm zaman boyunca elini tutmak isterdi, evleneceğiniz gün için heyecanlanırdı.
𝗟𝗲𝗲 𝗞𝗻𝗼𝘄Büyük olasılıkla başlangıçta gitmek istemeyecektir, ama o pes edene kadar dırdır etmen gerekecek, böylece çenesini kapatacaksın, ancak daha sonra partide büyük olasılıkla gerçekten eğlenecektir.
𝗦𝗲𝗼 𝗖𝗵𝗮𝗻𝗴𝗯𝗶𝗻Çiçek buketini senin için yakalayacak kişinin kendisi olması gerektiği konusunda seninle dalga geçerdi ama muhtemelen içten içe bunu gerçekten yapmak isterdi. Seni güldürecek ve gülümsetecek, eğlenmene yardımcı olacak.
𝗛𝘄𝗮𝗻𝗴 𝗛𝘆𝘂𝗻𝗷𝗶𝗻Gelinlik giymenin ne kadar iyi olacağını sinsice söylerdi ve after partyde seni dansa kaldıracak kişi olurdu.
𝗛𝗮𝗻 𝗝𝗶𝘀𝘂𝗻𝗴Her zaman gülümserdi, düğün fikrini severdi ve ara sıra yanağını öperdi, bu pozisyonda(sevgililik) olmanın uzun sürmeyeceğini umduğunu sana bildirirdi.
𝗟𝗲𝗲 𝗙𝗲𝗹𝗶𝘅Hepinizin giyinik olduğunu görünce kesinlikle susacak ve düğünün randevusu olduğu için kendini çok şanslı hissedecek, bir dahaki sefere sana bir gelinlik giydirmek isteyecekti.
𝗞𝗶𝗺 𝗦𝗲𝘂𝗻𝗴𝗺𝗶𝗻Herkesin iyi vakit geçirmesini sağlamak için buna bayılırdı ve büyük olasılıkla herkesi ağlatacak küçük bir şarkı söylerdi.
𝗬𝗮𝗻𝗴 𝗝𝗲𝗼𝗻𝗴𝗶𝗻Çok sessiz olurdu ama elini tutarak veya bir kolunu beline sararak sessizce keyfini çıkarıyor olurdu. Derinlerde gelinin yerinde senin de olmanı istiyor.