♡︎𝗕𝗮𝗻𝗴 𝗖𝗵𝗮𝗻Kesinlikle sevecekti. 7/24 sarılmayı veya el ele tutuşmayı çok isterdi. Özellikle uzun bir günün ardından stresini atacak ve rahat hissetmesini sağlayacakmış gibi hissediyor. Kesinlikle herhangi bir dokunuşunuzdan yağ gibi erir.
♡︎𝗟𝗲𝗲 𝗞𝗻𝗼𝘄Ayrıca sana yapışıyor, yine de nefret etmeyi seveceğini hissediyorum. Boşluğa ihtiyaç duyan bir tipe benziyor ama aynı zamanda sizin sevginizi de çok arzuluyor. Muhtemelen seninle çok dalga geçerdi "Neden bacağıma dokunmaya devam ediyorsun?" Yine de durmaya çalışırsan %100 sızlanır.
♡︎𝗖𝗵𝗮𝗻𝗴𝗯𝗶𝗻SEVİYOR. Senin her zaman yakınında olmanı seviyor. Tamamen onunmuş gibi hissetmesini sağlardı. Özellikle randevulara çıkmak, ne kadar yapışkan olacağını, kimsenin seni çalmayacağını bilirdi. Elini tutmayı bırakırsan muhtemelen sızlanırdı. "Hep el ele tutuşmak istiyorsun, neden şimdi olmasın"
♡︎𝗛𝘆𝘂𝗻𝗷𝗶𝗻Her zaman onunla iyi olduğunu söylemek için Felix'e katlanıyor. O kadar gizli sevmez. En sevdiği şey ona sarılmandır. Bu kadar sevimli olmasaydın kesinlikle bir şeylerin yanlış olduğunu düşünürdü.
♡︎𝗛𝗮𝗻Kibirli olurdu. Severdi yanlış anlama ama kesinlikle Lino gibi olurdu "Ellerimiz çok terli en azından sileyim" Kaygısı olduğunda kesinlikle dört gözle beklerdi. Onun rahatlamasına yardımcı olacak bir şey olacak.
♡︎𝗙𝗲𝗹𝗶𝘅Bu çocuk kendini nasıl tutacağını bilmiyor. Yapışkan çift. Hep el ele tutuşarak, hep birbirine tutunarak... Siz birbirinizin gölgesisiniz. Kelimenin tam anlamıyla kalçaya yapıştırılmış. O oturdu ama sen ayakta mısın? Seni kucağına çekiyor ama sen buna bayılıyorsun.
♡︎𝗦𝗲𝘂𝗻𝗴𝗺𝗶𝗻Aslında seni her zaman kızdıracak. Yanına oturmaya mı gittin? Ayağa kalktı ve senin yaklaştığını görmek için biraz aşağı indi. Gizlice dört gözle bekliyor ama bunu sana söylemedi. Yapabileceğin en sevdiği şeylerden birinin saçıyla oynamak olduğunu hissediyorum.
♡︎𝗝𝗲𝗼𝗻𝗴𝗶𝗻Muhtemelen gergin olurdu. Yine de her zaman elini tutmak isterdin. O kadar alıngan olmasaydın kesinlikle yanlış bir şey yaptığını hissedecek başka biri. Her zaman sevmese de senin sevdiğini bildiği halde buna katlanıyor.